Ik zou het schaatsprono topic opzoeken.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pino112 in OWS / [Schaatsen] Schaatsprono #1 Voorspellen maar
Dank. De prono heb ik zelf niet ingevuld, dus boeit mij dat topic niet echtquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou het schaatsprono topic opzoeken.
Als er geen schaatsen bezig is, zijn ze bij de NOS óf aan het lullen over schaatsen, óf herhalingen van schaatswedstrijden aan het uitzenden, óf heel fragmentarisch langs andere sporten aan het rondzappen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Ging er iets mis bij de NOS of begrijp ik het niet? ik zat lekker curling te kijken, sta ik na 5-5 ineens bobslee te kijken?
Er ging niets mis, de NOS heeft gewoon schijt aan U.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Ging er iets mis bij de NOS of begrijp ik het niet? ik zat lekker curling te kijken, sta ik na 5-5 ineens bobslee te kijken?
Er waren twee finales tegelijkertijd bezig, dus waarschijnlijk schakelden ze daarom.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Ze moesten nog beginnen bij de bobslee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er waren twee finales tegelijkertijd bezig, dus waarschijnlijk schakelden ze daarom.
Ja, het was wel een vreemd moment om te schakelen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze moesten nog beginnen bij de bobslee.
Uiteindelijk viel de apotheose alsnog tegelijk
Edin draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren het valsspelende Canada.
Gisteren had Canada geel en toen was ik steeds in de warquote:Op zondag 22 februari 2026 11:10 schreef zorro28 het volgende:
Wel handig dat Zwitserland de rode stenen heeft en Zweden de gele
Absoluut. Als het andersom was, dan had ik wel error gekregenquote:Op zondag 22 februari 2026 11:10 schreef zorro28 het volgende:
Wel handig dat Zwitserland de rode stenen heeft en Zweden de gele
En nu missen ze de kans op 2 puntenquote:Op zondag 22 februari 2026 12:00 schreef Szura het volgende:
Zwitsers al twee ends geblankt zo te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |