Greenery spruitjespak.quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:28 schreef Slobeend het volgende:
Krijgt degene met de beste opgetelde tijdsvoorspelling de Unox IJsbokaal? @:pino112
Ik heb er afgelopen weekend eentje vergeten. Ik pas voor dit toernooi.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:36 schreef Pino112 het volgende:
16.30 uur allen
@:Dale__Cooper @:de_boswachter @:Dven @:Faraday01 @:Felagund @:franklop @:Frozen-assassin @:GotenSSJ @:H.Vviv @:heywoodu @:Hugo_Treger @:Knutknuttsson @:Madhouse11 @:mitt @:noodgang @:Sabata @:Slobeend @:Starflyer @:Steven184 @:TimH @:Timmeehh @:wimderon
Heeft zelfs wimmers er 1 gemist?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je er maar eentje gemist hebt?
Ja, ik denk dat je gelijk hebt.quote:
Wat bizar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Heb even goed in de database gekeken en de invoertijden van de voorspellingen vergeleken met de deadline.
Bij hole1988 zie ik bij zeven wedstrijden dat de voorspelling ruim na de deadline is ingestuurd. Bijvoorbeeld vandaag; deadline was 16.30u en de voorspelling is om 17.53u ingestuurd. Dan staat de uitslag al (bijna) vast, dus het is niet meer eerlijk.
Ik weet dat hij een technische jongen is, maar vind het sneu om dan misbruik te maken van een vermakelijk spelletje als de prono. Er zit een check op de deadline (ook bij het versturen van het formulier), maar blijkbaar werkt dat niet voldoende. Ik heb dit nu aangepast om het hopelijk vanaf nu te voorkomen.
Dit is in twee seizoenen wielerprono (met meerdere honderden voorspellingen) nog geen één keer gebeurd, dus ik vind dat wel erg jammer.
De scores van Hole1988 bij wedstrijd 3, 4, 5, 6, 7, 11 en 12 heb ik op 0 punten gezet en de standen bijgewerkt.
Hier nu de actuele stand, het is dus nog wél spannend!
[ afbeelding ]
Op de site vind je alle bijgewerkte standen, maar ik ga niet alle plaatjes bijwerken.
Dat hoeft ook niet bij de massastart.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
@:Pino112
Ik kan de winnende tijd om een of andere manier niet invoeren, wel de top 5.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |