Loting gehackt?quote:Op zondag 15 maart 2026 18:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Met afstand de minste tegengoals helpt wel
Ik verwacht niet dat die 50 punten meer scoort dan Meeus.quote:
Skujins komt pas na een half seizoen op gang dus dat kan nog even duren.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Er zijn overigens twee teams met 13 scorende renners. Nog niemand met 14.
Bij @:GotenSSJ moet alleen Petr Rikunov nog punten halen.
Bij @:Robbiati is dit Toms Skujins.
Soms toch wel onvoorspelbare koersquote:Op zondag 15 maart 2026 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat die 50 punten meer scoort dan Meeus.
Ja onmogelijk is het niet, snap wel dat jij je nog niet helemaal zeker waant. Maar ik ga er zelf bepaald niet vanuitquote:
Derde divisie met Belgische kermiskoersen.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgend jaar zoveel aanmeldingen dat we een eerste divisie kunnen starten met enkel x.2 koersen
Weer 20 miljoen op Dupont bieden. Oude tijden herleven.quote:Op maandag 16 maart 2026 01:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Derde divisie met Belgische kermiskoersen.
Opeens is deze nu Cancelled, alsof PCS meeleest.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:20 schreef Pino112 het volgende:
En bij de GP Emilia is de startlijst nog leeg, vorig jaar is deze gecanceld dus ben benieuwd.
Altijd tegen @Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roglic die maar 3 wedstrijdjes rijdt, beflikkering.
Gelukkig geen godvermogen voor betaald. Wel spijtig ook dat die ene ronde waar ie dan prima scoort waarschijnlijk alsnog verloren gaat.
Mijn voodoo op grote namen levert wel weer aardig.quote:
Hopen dat Van der Poel lekker voor hem rijdt!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn voodoo op grote namen levert wel weer aardig.
Philipsen bakt er voorlopig ook geen reet van.
En dan opeens Milaan -Turijn gaat rijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roglic die maar 3 wedstrijdjes rijdt, beflikkering.
Gelukkig geen godvermogen voor betaald. Wel spijtig ook dat die ene ronde waar ie dan prima scoort waarschijnlijk alsnog verloren gaat.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik acht mijn team kansloos tegen Ayuso in Parijs tegen Nice
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder Kron had je ook wel gewonnen, maar nu die ineens weer leeft kunnen enige aspiraties ook wel de prullenmand in
Nouja dat zijn wel 200 punten en nog wat punten uit etappes, maar soit Hij levert ineens wel.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]Nou nou wat had het lastig geweest tegen Ayuso die hooguit 2de was geworden.
Bedroglic. Molano en Menten zagen er vandaag ook eindelijk goed uit, dus dat zou in principe moeten kunnen tegen Meeuwis.quote:
zeg dat!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:34 schreef Pino112 het volgende:
140-130, dat wordt spannend in MSR @:ijs_beer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |