Ik heb al wat voorverwarmde balletjes klaarliggen voor @Pino112quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zijn ook zomaar renners die allemaal buiten de top 15 kunnen vallen
En wat nou als het 100-100 is? Mogen ze dan wel door?
Teuns valpartij dus ik heb alleen nog Pluimers in de strijdquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:38 schreef Pino112 het volgende:
De Croky Cup gaat de sudden death in, als het hierna 0-0 blijft liggen jullie er allebei uit. Het is een keer klaar @:noodgang @:Faraday01 .
Morgen DDV met in totaal zes renners op de startlijst, dus ga eindelijk eens punten scoren.
Nou eindelijk gescoord!!quote:Op woensdag 1 april 2026 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Teuns valpartij dus ik heb alleen nog Pluimers in de strijd
De croky cup lijkt ook mijn enige kans want ik ben niet heel gelukkig geweest met de loting in de normale competitiequote:Op woensdag 1 april 2026 17:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou eindelijk gescoord!!![]()
Uitslag laatste 32
[ afbeelding ]
Gaan we over een maand verder met de laatste 16:
[ afbeelding ]
Zou @Rellende_Rotscholier me inmiddels gelijk geven?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veel aardige renners. Ik had het echt eerder aangedurfd met gasten als Izquierdo dan een type bejaarde Lampaert
Correct.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja die had ik moeten nemen in plaats van Moniquet.
Niet correct.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Izquierdo wel enigszins overwogen maar lijkt me ergens ook wel een trap.
Het resultaat al kennen en het toch doenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet zelf zeggen dat ik Tratnik in mijn team heb. Voor maar 8 euro, maar nog steeds een risico.
Ook hier weer geen ongelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dat Narvaez er altijd wel een keer bij ligt.
Het zit een keer mee, jeetje.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:50 schreef Pino112 het volgende:
Pierre teruggezet van 1 naar 16, @:Pistolero ontsnapt
Ik reken gewoon op Segaert die wegrijdt uit een groepje in de slotfase, richting plek 12.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet met allerlei troep een resultaat gaan rijden tegen @:wimderon in Vlaanderen. Altijd tegen mij?
Segaert is anders behoorlijk in vorm. Enige van de renners tussen jullie beide die punten kan scorenquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet met allerlei troep een resultaat gaan rijden tegen @:wimderon in Vlaanderen. Altijd tegen mij?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik reken gewoon op Segaert die wegrijdt uit een groepje in de slotfase, richting plek 12.
Ik had normaliter ingezet op Berckmoes, die ik toch een veel betere klimmer vind ten opzichte van Segaert. Maar die is dus deze week nog flink gevallen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Segaert is anders behoorlijk in vorm. Enige van de renners tussen jullie beide die punten kan scoren
Je mist een type een Alex Baudin.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Ik had normaliter ingezet op Berckmoes, die ik toch een veel betere klimmer vind ten opzichte van Segaert. Maar die is dus deze week nog flink gevallen.
Jammer dat Van Eetveld nu opeens wel levert dan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zit een keer mee, jeetje.
Verder heb ik echt een lachwekkend team. Tulett, Barré, van Eetvelt en Bernal zijn alleen maar geblesseerd, en dan heb je ook nog klootzak Lafay die last minute van elke startlijst verdwijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |