Vorig jaar nog best wat gesprokkeld aan het eindquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:06 schreef DeLuna het volgende:
Yes mijn team is ook vol.
Honoré voor 10 miljoen
Je moet wat in ronde 4, maar volgens mij was er nog wat beters beschikbaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
21 miljoen voor Politt
Waarom bied je dan niet een euro in ronde 2?
Als ik de gekochte namen zie vind ik het binnehalen van Campenaerts ook weer geen ramp, maar dat wordt wel duidelijk de slechtste van mijn 14. Tenzij iemand een kutjaar heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet wat in ronde 4, maar volgens mij was er nog wat beters beschikbaar.
Ja dit is geen team waar ik extreem bang van word.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:37 schreef Slobeend het volgende:
BOICHIS Adrien
CHRISTOPHERSEN Cedrik Bakke
DE LA CALLE Hugo
EULÁLIO Afonso
FINK¦T Tilen
GRISEL Matys
L'HOTE Antoine
LOOCKX Lander
MACÍAS César
MONIQUET Sylvain
REMIJN Senna
UHLIG Henri
VERMEERSCH Gianni
WITHEN PHILIPSEN Albert
Dit is serieus degradatiezone materiaal.
En dan moet je ook nog in de voorronde van de Croky Cup.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:37 schreef Slobeend het volgende:
BOICHIS Adrien
DE LA CALLE Hugo
EULÁLIO Afonso
FINK¦T Tilen
GRISEL Matys
L'HOTE Antoine
LOOCKX Lander
MACÍAS César
MONIQUET Sylvain
REMIJN Senna
UHLIG Henri
VERMEERSCH Gianni
WITHEN PHILIPSEN Albert
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog in de voorronde van de Croky Cup.
Leuk setje, je mist wel een echte topper vrees ikquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:38 schreef Aguero het volgende:
AERTS Toon
CHAMBERLAIN Oscar
GAUDU David
GIRMAY Biniam
HATHERLY Alan
LUTSENKO Alexey
NAESEN Oliver
PENHOËT Paul
ROMEO Iván
SÁNCHEZ Pelayo
SCHACHMANN Maximilian
SCHMID Mauro
VAN GILS Maxim
VINOKUROV Nicolas
Zeg het maar.
Tweede ronde was een drama maar al met al valt het best mee.
Ik zie nog steeds veel aardige renners. Ik had het echt eerder aangedurfd met gasten als Izquierdo dan een type bejaarde Lampaertquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet wat in ronde 4, maar volgens mij was er nog wat beters beschikbaar.
19.10 24 Utsunomiya Japan Cup Road Race (1.Pro) 144.2 2 5 morequote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veel aardige renners. Ik had het echt eerder aangedurfd met gasten als Izquierdo dan een type bejaarde Lampaert
Oja die had ik moeten nemen in plaats van Moniquet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veel aardige renners. Ik had het echt eerder aangedurfd met gasten als Izquierdo dan een type bejaarde Lampaert
1 plekje boven Slob.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:38 schreef Aguero het volgende:
AERTS Toon
CHAMBERLAIN Oscar
GAUDU David
GIRMAY Biniam
HATHERLY Alan
LUTSENKO Alexey
NAESEN Oliver
PENHOËT Paul
ROMEO Iván
SÁNCHEZ Pelayo
SCHACHMANN Maximilian
SCHMID Mauro
VAN GILS Maxim
VINOKUROV Nicolas
Zeg het maar.
Tweede ronde was een drama maar al met al valt het best mee.
Ik durf wel te zeggen dat ik wielrennen extreem volg en toch ken ik meerdere renners van jouw team niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:37 schreef Slobeend het volgende:
BOICHIS Adrien
DE LA CALLE Hugo
EULÁLIO Afonso
FINK¦T Tilen
GRISEL Matys
L'HOTE Antoine
LOOCKX Lander
MACÍAS César
MONIQUET Sylvain
REMIJN Senna
UHLIG Henri
VERMEERSCH Gianni
WITHEN PHILIPSEN Albert
Als Bini flink gaat sprokkelen wel een stuk hoger hoor, hier zitten wel meer erkende sprokkelaars in. Niemand die 5 rondjes zeker voor je gaat winnen, maar wel met Van Gils, Girmay en Penhoet 3 renners die voldoende gaan scoren om je een aantal goede kansen te geven.quote:
Dit lijkt me niet het winnende team.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:43 schreef Pino112 het volgende:
GROENEWEGEN Dylan 726
PIGANZOLI Davide 571
TRENTIN Matteo 534
CARUSO Damiano 531
KUSS Sepp 452
LARSEN Niklas 440
BALLERINI Davide 405
DE BONDT Dries 355
HOOLE Daan 306
GUERIN Alexis 305
DE PLUS Laurens 267
GAUTHERAT Pierre 232
PEDERSEN Casper 220
PRADES Eduard 216
Met de punten van vorig jaar, totaal 5560.
Hopelijk draait het nu een beetje.
Wij strijden om de laatste plek.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:44 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Veel slechter dan dit wordt het niet![]()
Goeie les voor volgend jaar om 10x te controleren of ik wel op verzenden heb gedrukt
Ik kende Finkst tot gisteren ook niet hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik wielrennen extreem volg en toch ken ik meerdere renners van jouw team niet.
Leuk setje sprokkelaars. Rivera was ook misschien wel het beste wat in R4 aanwezig was. Als ie mag, dat is altijd de vraag.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:45 schreef Mansjester het volgende:
ACKERMANN Pascal
ARMIRAIL Bruno
AULAR Orluis
DE BUYST Jasper
DEKKER David
DEL GROSSO Tibor
LECERF Junior
MÜHLBERGER Gregor
RIVERA Brandon Smith
RODRÍGUEZ Óscar
RUSSO Clément
SOLER Marc
THEUNS Edward
VAN POPPEL Danny
Dit is het ook niet helemaal denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:45 schreef Mansjester het volgende:
ACKERMANN Pascal
ARMIRAIL Bruno
AULAR Orluis
DE BUYST Jasper
DEKKER David
DEL GROSSO Tibor
LECERF Junior
MÜHLBERGER Gregor
RIVERA Brandon Smith
RODRÍGUEZ Óscar
RUSSO Clément
SOLER Marc
THEUNS Edward
VAN POPPEL Danny
Nee, maar bijvoorbeeld David de la Cruz was de overgebleven renner met de meeste punten vorig jaar, buiten S. Yates. Wel maar in 6 ronde punten gehaald, maar die gaat dan weg voor maar 2.65 miljoen. Leg maar uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik de gekochte namen zie vind ik het binnehalen van Campenaerts ook weer geen ramp, maar dat wordt wel duidelijk de slechtste van mijn 14. Tenzij iemand een kutjaar heeft.
Mist vooral een renner die echt zeker wat rondjes voor je pakt. Als zo'n Oorluis een keer ergens 6e wordt moet je toch weer bang zijn dat er niet ineens iemand met Pootjekaar wint in die andere eendagskoers van die ronde.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is het ook niet helemaal denk ik
Laat me met rust bobquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is het ook niet helemaal denk ik
Ja ik mis mannen voor het klassement. Alleen Lecerfquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mist vooral een renner die echt zeker wat rondjes voor je pakt. Als zo'n Oorluis een keer ergens 6e wordt moet je toch weer bang zijn dat er niet ineens iemand met Pootjekaar wint in die andere eendagskoers van die ronde.
En het helpt niet mee dat Dekker, Theuns en De Buyst al een aantal jaar zijn uitgecheckt.
Ja, maar ik moet zelf zeggen dat ik Tratnik in mijn team heb. Voor maar 8 euro, maar nog steeds een risico.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel vertrouwen in een top-10. Het gebrek aan een goede sprinter voor het makkelijkere Vlaamse werk gaat me echter zwaar opbreken. Naast Fretin gegrepen die daar echt ideaal voor was.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik hoor het al, er gaan dit jaar 6 man op de laatste plek eindigen.
Hennequin is wel leuk.quote:
In ieder geval nog wat leuke aankopen gedaan deze ronde.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:01 schreef knijn1985 het volgende:
Gewoon weer linkerrijtje wel lekker
Als de tegenstander niemand heeft en er een wedstrijd in Azië op het programma staat wel.quote:
Is ook nog vrij jong, en in een contractjaar! Al weet ik niet of bij hem dat wat zegt of niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de tegenstander niemand heeft en er een wedstrijd in Azië op het programma staat wel.
Al een paar jaar geen stap gemaakt, maar wie weet nu ineens welquote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is ook nog vrij jong, en in een contractjaar! Al weet ik niet of bij hem dat wat zegt of niet.
Arme Tiborquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:45 schreef Mansjester het volgende:
ACKERMANN Pascal
ARMIRAIL Bruno
AULAR Orluis
DE BUYST Jasper
DEKKER David
DEL GROSSO Tibor
LECERF Junior
MÜHLBERGER Gregor
RIVERA Brandon Smith
RODRÍGUEZ Óscar
RUSSO Clément
SOLER Marc
THEUNS Edward
VAN POPPEL Danny
Daar kun je best een leuk jaar mee gaan draaien!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, nog even de gescoorde punten van vorig jaar:
Healy: 1353
Tarling: 389
Riccitello: 685
Lonardi: 510
L Martinez: 1129
Laurance: 409
J Alv Cepeda: 142
Oldani: 198
S Bennett: 189
Bissegger: 255
Simmons: 691
Salby: 433
Townsend: 389
A Johannessen: 254
Totaal: 7026
Ik ben eigenlijk wel tevredenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:16 schreef heywoodu het volgende:
De leukste rubriek blijft toch altijd wel dat zeker 20 deelnemers hun team helemaal kansloos vinden. Maar ja, er gaan er geen 20 op de laatste plek eindigen gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |