Ga weg manquote:
Nee. Al heb ik het idee dat het al wat zou schelen als ze niet bij elkaar rijden. Nu leek het toch wat krampachtig elkaar niet in de weg te willen rijden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schulting en Velzeboer gaan dit geen 3 races volhouden.
Ach er hoeven er maar een paar te vallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:43 schreef kilon het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat Schulting tekort gaat komen in het heetste van de strijd.
Op kop rijden en dan in de bocht een flinke scheet laten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:43 schreef kilon het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat Schulting tekort gaat komen in het heetste van de strijd.
Daar nomineren we deze heat voor.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach er hoeven er maar een paar te vallen.
Noh.quote:
Lijkt me vrij voorbarig. Het hoefde nog nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:43 schreef kilon het volgende:
Ik denk ook dat dit nog niet veel zegt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me vrij voorbarig. Het hoefde nog niet
Ojaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat ze Joris na deze exercitie niet ontslagen hebben blijft een misdaad tegen de menselijkheid.
Bekijk deze YouTube-video
IPTV is voor tokkies.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt onze iptv-man.
Haha
Kom sprinten danquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt onze iptv-man.
Haha
Niet een pakhuis vol met geld hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker factor 100 betalen voor wat tv
U bent een ziener.quote:
Ja maar die deed hier toch niet meequote:
De Poolsequote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of is het Santos die kapotstuk is?
Santos dus niet, verrassend.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of is het Santos die kapotstuk is?
Dit is i.v.m. veiligheid. Bovendien wordt er alles behalve thuisgefloten dit toernooi.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:49 schreef PzKpfw het volgende:
Een Italiaan valt en de wedstrijd mag opnieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |