Mona Keijzerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:14 schreef RotatoR het volgende:
Vreemde keuze om niet Mona Keijzer als opvolger te kiezen.
Dan hat het nog wat kunnen worden met die partij.
Ze is geen leider meer. Veel meer op achtergrondquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En in de eerste alinea staat dat ze wel Tweede Kamerlid blijft.
Dus dat 'we gaan haar missen' gejank is overbodig, want ze blijft gewoon in de Kamer zitten.
Als het even kan GlPvdA ook graagquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:58 schreef bianconeri het volgende:
Voor NL heel goed.
Nu nog de hele BBB opheffen.
Boeren hebben werkelijk niks bij Forum voor Democratie te zoekenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:52 schreef DrCarlton het volgende:
Volgens mij deed Vermeer uitspraken die niet helemaal bij BBB passen. Het zou beter zijn als Marianne Zwagerman de rol op zich neemt. Zij is onderneemster met een ongeveinsde mening en staat bovendien beter in contact met de boeren en het platteland heb ik het idee. Caroline heeft vooral gediend als afleiding om de boerenstem bij Forum weg te houden. En dat is gelukt. Maar nu ervaren de boeren de gevolgen. Er is namelijk niets wezenlijks veranderd. BBB onderhandelen in marges bijvoorbeeld op de stikstofnorm. Wat per saldo niets verandert. En zelfs dit lukt ze niet. Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat dit ook de hele bedoeling was. Dit zie je wel meer in de tweede kamer. De PVV was ook gewoon controlled opposition van de VVD zelf. Vervolgens werd er jarenlang expres niets gedaan voor de bezorgde mensen die op de PVV stemden. Behalve dan wat lip service. En er is alweer een nieuwe foppartij in de maak om alt-right te bedienen. Met Weird Duck in de hoofdrol. Eén ding hebben Weird, Kerolein en Wilders gemeen. Ze zijn Israel first. En niet Nederland first.
Keizer is veel te opportunistisch. Voor je het weet loopt ze weer over naar een andere partij.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:32 schreef Paul het volgende:
[..]
ga jij Caroline missen
Was Mona niet beter als opvolger geweest ?
Je bedoelt de belangen behartigen van Bayer en Monsanto? Want veel andere zaken heeft ze zich niet mee bezig gehouden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk wel dat dit een goede keuze is. Je zag het laatste haar aan haar dat ze de werkdruk niet aan kon.
Je kan zeggen wat je wil over haar capaciteiten en voorkomen, ik hen bij haar wel veel meer dan bij 'broodpolitici' het idee dat ze echt het verschil wilde maken en altijd met haar zaak bezig was, of je dat de goede zaak vindt of niet.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je bedoelt de belangen behartigen van Bayer en Monsanto? Want veel andere zaken heeft ze zich niet mee bezig gehouden.
Die marketing deed ze inderdaad goed. Als de buitenstaander die vooral heel redelijk wilde zijn temidden van al die kibbelende politici.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk wel dat dit een goede keuze is. Je zag het laatste haar aan haar dat ze de werkdruk niet aan kon.
Je kan zeggen wat je wil over haar capaciteiten en voorkomen, ik hen bij haar wel veel meer dan bij 'broodpolitici' het idee dat ze echt het verschil wilde maken en altijd met haar zaak bezig was, of je dat de goede zaak vindt of niet.
Dat ja , ik zat wel te gniffelen dat Malle Henkie het overneemtquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Keizer is veel te opportunistisch. Voor je het weet loopt ze weer over naar een andere partij.
Die stapt op het juiste moment over naar Gidi Mossadzower zijn partij, nu nog iets te vroeg daarvoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:14 schreef RotatoR het volgende:
Vreemde keuze om niet Mona Keijzer als opvolger te kiezen.
Dan hat het nog wat kunnen worden met die partij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |