De VVD is alleen nog maar opportunistisch de populistische volkswil aan het najagen. Heel even leek het alsof daar een discussie over ging uitbarsten, maar de rijen zijn weer gesloten en men loopt weer vrolijk PVV-light uit te hangen. Het is hoogst naïef om te denken dat een liberaal manifest daar iets aan gaat veranderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Neuh, de bulk is gewoon normaal volk. Het blijft alleen wachten op dat liberaal manifest, volgens mij is het nu gepland voor juni.
als men echt flink geld wil besparen dan moeten ze de wijziging in 2023 van het pensioenspaar percentage voor de vrije beroepen van 13,3% naar 30 % terugdraaienquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:46 schreef capricia het volgende:
D66 vind het een geweldig akkoord. Eindelijk einde aan de stilstand.
[..]
[ x ]
Maar met Vermeer gaan we als Nederland wel weer van de regen in de drupquote:
Geen hardgekookte eieren meer bij de lunchquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lientje die stopt? Waar komt dat dan ineens vandaan?
Ik was zo blij dat ik die episode weer vergeten was.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen hardgekookte eieren meer bij de lunch
nou dan is het gedaan met de BBB , die stemmen gaan naar JA21quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:11 schreef TheVulture het volgende:
https://www.bd.nl/politie(...)leider-bbb~ae2cbb60/
We zwaaien Caroline uit als fractievoorzitter en partijleider. Wel interessant dat Mona het niet wordt, dat zal nog wel gaan schuren
Dus eigenlijk is Lientje afgevallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:11 schreef TheVulture het volgende:
https://www.bd.nl/politie(...)leider-bbb~ae2cbb60/
We zwaaien Caroline uit als fractievoorzitter en partijleider. Wel interessant dat Mona het niet wordt, dat zal nog wel gaan schuren
Ik denk dat je je in dat laatste nogal vergist, maar we zullen het zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:57 schreef Lichtloper het volgende:
De VVD is alleen nog maar opportunistisch de populistische volkswil aan het najagen. Heel even leek het alsof daar een discussie over ging uitbarsten, maar de rijen zijn weer gesloten en men loopt weer vrolijk PVV-light uit te hangen. Het is hoogst naïef om te denken dat een liberaal manifest daar iets aan gaat veranderen.
Zou ook wat raar zijn als hij het een kutakkoord zou vinden, hoewel je alles van Paternotte kan verwachten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:46 schreef capricia het volgende:
D66 vind het een geweldig akkoord. Eindelijk einde aan de stilstand.
[..]
[ x ]
Niemand wordt blij van dingen die pijn doen, maar er zal nu eenmaal pijn moeten komen. En die is nog lang niet voorbij, nu loopt de economie nog. Een geprognosticeerde staatsschuld van 137% (was 118%) in 2060 met de huidige plannen is natuurlijk volstrekt onwenselijk en brengt ons op niveautje Italië.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:49 schreef capricia het volgende:
Zijn er nog mensen blij met de nieuwe plannen?
Ik geloof echt dat zowel links als rechts niemand blij is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Zou ook wat raar zijn als hij het een kutakkoord zou vinden, hoewel je alles van Paternotte kan verwachten.
Zeker. Wat mij betreft houden we de staatsschuld binnen de perken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van dingen die pijn doen, maar er zal nu eenmaal pijn moeten komen. En die is nog lang niet voorbij, nu loopt de economie nog. Een geprognosticeerde staatsschuld van 137% (was 118%) in 2060 met de huidige plannen is natuurlijk volstrekt onwenselijk en brengt ons op niveautje Italië.
Je bent op zoek naar mensen om te bannen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:49 schreef capricia het volgende:
Zijn er nog mensen blij met de nieuwe plannen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar mensen om te bannen?
Lekker danquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Was deze sneaky belastingverhoging al bekend;
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ging-petto-te-hebben
De eerste 2 belastingschijven worden met 0,9% verhoogd.
Let wel; dit komt nog bovenop de “vrijheidsbijdrage”.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |