abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 17:26:07 #151
236264 crew  capricia
pi_220155343
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Boekesteijn is ook een VVD-er dus die kun je niet op zijn woord geloven. Verder wel mee eens, maar het is hoe dan ook een prestatie, er zijn er zoveel die eigenlijk al met iets anders bezig zijn en willen maar dan toch nog even die studie afmaken voor het geval ze ooit die graad moeten hebben.
Sinds 2021 is ie van Volt. :+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220156199
Ze is veel te jong om Dra. te zijn.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 20:12:44 #153
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_220157626
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 14:47 schreef kalinhos het volgende:
Daarbij: Yesilgoz zit al in de kamer sinds 2017 ofzo en is later nog( 2019 of 2021?) minister geworden. Dit punt is ongetwijfeld destijds al door journalisten gecheckt, het zou nogal vreemd zijn als het in 2026 ineens gecheckt wordt.
Het vervelende is wel dat deze verdachtmaking de komende jaren boven de markt blijft hangen. Van Jole is domweg te snel gaan publiceren, omdat ie meende dat ie een scoop had.
pi_220157672
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 20:12 schreef freako het volgende:

[..]
Het vervelende is wel dat deze verdachtmaking de komende jaren boven de markt blijft hangen. Van Jole is domweg te snel gaan publiceren, omdat ie meende dat ie een scoop had.
Dat denk ik niet. Het is gerectificeerd. Bovendien is het niet in de landelijke media geweest. Alleen online en niet bij bijvoorbeeld de nos.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 20:33:41 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220158059
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 20:12 schreef freako het volgende:

[..]
Nou ja, het is de Joop he... daar zit een vast lezers- en reageerderspubliek van pak 'm beet 17 man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220158171
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 22:11 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Deze mevrouw is m.i. zo slim dat ze echt wel hooggeleid is. Men wil enkel met modder gooien omdat ze haar fraaie hoofd ver boven het maaiveld uitsteekt wegens haar intellectuele hoogbegaafdheid.

Dus het is enkel jaloezie en afgunst van de ultra-linkse moraalridders en wortelknagers.

Oordeel zelf. Ze is slim en goodlooking ook.

[ afbeelding ]
VVD'ers hebben talloze spindokters om zich heen. Rutte had er denk ik 15. Ja zo kan elke gek dit ook wel inclusief yesilgoz. Het laat des temeer zien de dat de tweedekamer politiek niets meer is dan brood en spelen. Het zijn allemaal acteurs. Een basisschool leraar op gezondheid? Wat maakt het ook uit. Beleid wordt vantevoren al besloten nog voordat er gestemd kan worden.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 21:28:53 #157
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_220159282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 20:15 schreef papert het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Het is gerectificeerd. Bovendien is het niet in de landelijke media geweest. Alleen online en niet bij bijvoorbeeld de nos.
Ja, gelukkig is het nu automatisch gerectificeerd op alle plekken online waar het originele artikel gequote was. Deze verdachtmaking wordt nog jaren opgerakeld op Twitter en Facebook, immers waar rook is is vuur.
pi_220160126
Naar mijn idee wordt het ook tijd om deze lasterlijke topictitel aan te passen.
-
pi_220161174
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 22:05 schreef quo_ het volgende:
Naar mijn idee wordt het ook tijd om deze lasterlijke topictitel aan te passen.
Lijkt me ook. Opleiding wel afgerond, dus ze mag de titel voeren.

Fijn dat dit opgehelderd is, helaas is ze nog steeds niet geslaagd als politicus en als mens en dat zal er ook wel niet meer van komen.
pi_220161589
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 20:41 schreef DrCarlton het volgende:

[..]
VVD'ers hebben talloze spindokters om zich heen. Rutte had er denk ik 15. Ja zo kan elke gek dit ook wel inclusief yesilgoz. Het laat des temeer zien de dat de tweedekamer politiek niets meer is dan brood en spelen. Het zijn allemaal acteurs. Een basisschool leraar op gezondheid? Wat maakt het ook uit. Beleid wordt vantevoren al besloten nog voordat er gestemd kan worden.
Wie had jij beter gevonden ipv “een basisschool leraar” (wattie al jaren niet meer was)?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220161687
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 23:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Lijkt me ook. Opleiding wel afgerond, dus ze mag de titel voeren.

Fijn dat dit opgehelderd is, helaas is ze nog steeds niet geslaagd als politicus en als mens en dat zal er ook wel niet meer van komen.
Ik heb nog geen bewijs gezien. Iemand heeft verklaard een diploma van de VU te hebben gezien.

Diploma’s kun je zelf printen en ook kopen als je per se wil. Wat stond er precies op dat diploma van Yesilgoz? Waarin precies is zij dan afgestudeerd? Is dat diploma gecontroleerd op echtheid?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kottnauer op 21-02-2026 01:32:07 ]
pi_220161759
Ik lees hier veel onzin, vermoedelijk van mensen die zelf niet academisch zijn geschoold en daarom:

- niet begrijpen wat het nut ervan is,

- niet goed snappen wat het verschil is tussen “gestudeerd” en “afgestudeerd”,

- zwetsen over “een studie niet afronden” of “niet afmaken”,

Daarom hier even wat informatie.

1. Als je een chimpansee uit Artis 4 jaar lang iedere dag naar de universiteit brengt en in een collegebank zet, dan kun je niet zeggen dat deze aap “heeft gestudeerd”.

2. Afstuderen betekent dat je hebt voldaan aan de exameneisen van een universitaire opleiding. Afhankelijk van de studierichting kunnen die exameneisen zwaar zijn en bijvoorbeeld bestaan uit tientallen met een minimaal voldoende beoordeling afgelegde tentamens. Tentamens zijn theoretische of praktische toetsen waarmee wordt aangetoond dat de student bepaalde kennis of vaardigheden heeft.

3. Een universitair diploma is een gewaarmerkt document waarin is vastgelegd dat persoon X heeft voldaan aan de exameneisen die behoren bij opleiding Y.

4. Een universitaire graad is een beschermde titel die zo’n persoon mag voeren als hij of zij beschikt over zo’n diploma.

5. “Een studie niet afronden” is een uitspraak zonder betekenis. Het zegt niets over hoe lang die studie heeft geduurd. Dat kan zijn 5 dagen, 5 maanden, etc.

6. Als er geen universitair diploma is, dan is er dus geen bewijs dat de persoon die deze studie heeft gedaan er ook maar iets van heeft begrepen.

7. Het ontbreken van een diploma kan wel een signaal zijn dat deze persoon überhaupt niet in staat is om iets af te ronden.

8. Als er geen diploma is, dan kunnen behaalde tentamens eventueel wel dienen om te ondersteunen dat iemand een bepaalde vaardigheid of kennis heeft, maar daarvan is de echtheid nog moeilijker aan te tonen.

9. Bij veel universitaire opleidingen bestaat er wel degelijk een diploma voor een behaald propedeutisch examen, los van het diploma voor het behaalde doctoraal examen.

10. Een academisch graad is belangrijk, en zeker voor bewindslieden, omdat daarmee is aangetoond dat zij iets weten en/of iets kunnen. Praatjesmakers zijn er teveel in Den Haag.
  zondag 22 februari 2026 @ 10:26:21 #163
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220173241
Joop is weer eens voorbarig geweest..

https://www.bnnvara.nl/jo(...)oz-sprak-de-waarheid

Ze sprak gewoon de waarheid en heeft de opleiding afgerond.
  zondag 22 februari 2026 @ 10:29:57 #164
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220173281
Dat zal pijn hebben gedaan om dat te schrijven.
  zondag 22 februari 2026 @ 10:40:29 #165
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220173372
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 10:26 schreef Zoddie het volgende:

Het is toch ook een stelletje eersteklas kleuters daar. Op emotioneel en op cognitief gebied.

De moeite dan ook niet waard. :O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 22 februari 2026 @ 10:48:06 #166
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220173451
quote:

Lekker hoor. Ik vind het nog net iets leuker dat Joop afgaat dan dat Yesilgoz afgaat.
  zondag 22 februari 2026 @ 11:10:13 #167
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220173738
quote:

Dan zat parlement.nl er naast ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')