Sinds 2021 is ie van Volt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Boekesteijn is ook een VVD-er dus die kun je niet op zijn woord geloven. Verder wel mee eens, maar het is hoe dan ook een prestatie, er zijn er zoveel die eigenlijk al met iets anders bezig zijn en willen maar dan toch nog even die studie afmaken voor het geval ze ooit die graad moeten hebben.
Het vervelende is wel dat deze verdachtmaking de komende jaren boven de markt blijft hangen. Van Jole is domweg te snel gaan publiceren, omdat ie meende dat ie een scoop had.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:47 schreef kalinhos het volgende:
Daarbij: Yesilgoz zit al in de kamer sinds 2017 ofzo en is later nog( 2019 of 2021?) minister geworden. Dit punt is ongetwijfeld destijds al door journalisten gecheckt, het zou nogal vreemd zijn als het in 2026 ineens gecheckt wordt.
Dat denk ik niet. Het is gerectificeerd. Bovendien is het niet in de landelijke media geweest. Alleen online en niet bij bijvoorbeeld de nos.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:12 schreef freako het volgende:
[..]
Het vervelende is wel dat deze verdachtmaking de komende jaren boven de markt blijft hangen. Van Jole is domweg te snel gaan publiceren, omdat ie meende dat ie een scoop had.
Nou ja, het is de Joop he... daar zit een vast lezers- en reageerderspubliek van pak 'm beet 17 man.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:12 schreef freako het volgende:
[..]
Het vervelende is wel dat deze verdachtmaking de komende jaren boven de markt blijft hangen. Van Jole is domweg te snel gaan publiceren, omdat ie meende dat ie een scoop had.
VVD'ers hebben talloze spindokters om zich heen. Rutte had er denk ik 15. Ja zo kan elke gek dit ook wel inclusief yesilgoz. Het laat des temeer zien de dat de tweedekamer politiek niets meer is dan brood en spelen. Het zijn allemaal acteurs. Een basisschool leraar op gezondheid? Wat maakt het ook uit. Beleid wordt vantevoren al besloten nog voordat er gestemd kan worden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Deze mevrouw is m.i. zo slim dat ze echt wel hooggeleid is. Men wil enkel met modder gooien omdat ze haar fraaie hoofd ver boven het maaiveld uitsteekt wegens haar intellectuele hoogbegaafdheid.
Dus het is enkel jaloezie en afgunst van de ultra-linkse moraalridders en wortelknagers.
Oordeel zelf. Ze is slim en goodlooking ook.
[ afbeelding ]
Ja, gelukkig is het nu automatisch gerectificeerd op alle plekken online waar het originele artikel gequote was. Deze verdachtmaking wordt nog jaren opgerakeld op Twitter en Facebook, immers waar rook is is vuur.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:15 schreef papert het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is gerectificeerd. Bovendien is het niet in de landelijke media geweest. Alleen online en niet bij bijvoorbeeld de nos.
Lijkt me ook. Opleiding wel afgerond, dus ze mag de titel voeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:05 schreef quo_ het volgende:
Naar mijn idee wordt het ook tijd om deze lasterlijke topictitel aan te passen.
Wie had jij beter gevonden ipv “een basisschool leraar” (wattie al jaren niet meer was)?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:41 schreef DrCarlton het volgende:
[..]
VVD'ers hebben talloze spindokters om zich heen. Rutte had er denk ik 15. Ja zo kan elke gek dit ook wel inclusief yesilgoz. Het laat des temeer zien de dat de tweedekamer politiek niets meer is dan brood en spelen. Het zijn allemaal acteurs. Een basisschool leraar op gezondheid? Wat maakt het ook uit. Beleid wordt vantevoren al besloten nog voordat er gestemd kan worden.
Ik heb nog geen bewijs gezien. Iemand heeft verklaard een diploma van de VU te hebben gezien.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Opleiding wel afgerond, dus ze mag de titel voeren.
Fijn dat dit opgehelderd is, helaas is ze nog steeds niet geslaagd als politicus en als mens en dat zal er ook wel niet meer van komen.
Het is toch ook een stelletje eersteklas kleuters daar. Op emotioneel en op cognitief gebied.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:26 schreef Zoddie het volgende:
Joop is weer eens voorbarig geweest..
https://www.bnnvara.nl/jo(...)oz-sprak-de-waarheid
Ze sprak gewoon de waarheid en heeft de opleiding afgerond.
Lekker hoor. Ik vind het nog net iets leuker dat Joop afgaat dan dat Yesilgoz afgaat.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:26 schreef Zoddie het volgende:
Dan zat parlement.nl er naastquote:Op zondag 22 februari 2026 10:26 schreef Zoddie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |