Vind ik ook. In principe moet een partij zelf weten wat het opleidingsniveau van hun kandidaten is. De essentie van de rel rondom van Berkel was dat ze gefraudeerd had met haar CV, al probeerde D66 het te twisten naar 'Ook iemand met HAVO kan staatssecretaris worden'. Nog los van alle andere fraude die ze waarschijnlijk gepleegd heeft om die voorgaande functies te krijgenquote:
Ze gaat nog steeds elk jaar terug om haar cijfers te laten zien kennelijk. Maar goed, VVD en geen schaamte. Gras is groen. Water is nat.quote:
Drs. is een beschermde titel, dus waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarvan is bij Yesilgoz geen sprake.
Waar heeft zij die dan zelf valselijk gevoerd?quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:51 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Drs. is een beschermde titel, dus waar heb je het over?
Meerde malen zo te zien. En ze heeft het ook niet verbeterd toen ze de kans kreeg.quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waar heeft zij die dan zelf valselijk gevoerd?
Je kunt niet van haar verwachten dat ze permanent de media monitort om andermans fouten aangaande haar titulatuur te verbeteren.quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:53 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Meerde malen zo te zien. En ze heeft het ook niet verbeterd toen ze de kans kreeg.
In het x bericht van @opgebaarde claimt ze wel een "universiteitsdiploma" te hebben behaald.quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt niet van haar verwachten dat ze permanent de media monitort om andermans fouten aangaande haar titulatuur te verbeteren.
quote:
"Payback is a bitch". Dat zou dan wel de ultieme ironie zijn!quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In het x bericht van @:opgebaarde claimt ze wel een "universiteitsdiploma" te hebben behaald.
[..]
propedeuse, bachelor, ook universiteitsdiplomasquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In het x bericht van @:opgebaarde claimt ze wel een "universiteitsdiploma" te hebben behaald.
[..]
https://x.com/DilanYesilg(...)g-niet-afgerond.htmlquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt niet van haar verwachten dat ze permanent de media monitort om andermans fouten aangaande haar titulatuur te verbeteren.
Bachelor bestond in die tijd nog niet volgens mij. Propedeuse is niet echt een diploma, zeker in de spreektaal niet. En als het al zo is, heet het een "propedeutisch getuigschrift".quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:57 schreef butz0rs het volgende:
[..]
propedeuse, bachelor, ook universiteitsdiplomas
Ja ja, ik zag het. Dat is natuurlijk wel de ultieme payback..quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:57 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
https://x.com/DilanYesilg(...)g-niet-afgerond.html
Her is gelukkig maar een tweetje.quote:
Tweeten is inderdaad wat anders dan iets op een CV vermelden om daarmee te solliciteren, maar toch gebeurt hte wel op persoonlijke titel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Her is gelukkig maar een tweetje.
Verder zie ik niks voorbijkomen. Dat was het? Op linkedin heeft ze onder 'opleiding' de site van de VU staan. Dat is niet chique maar het is geen opleiding die de verkeerde suggestie wekt.
Die ondertekening van het voorwoord in een boek, kan ook door iemand anders gedaan zijn. Dan valt 't wel mee, niet zoals Van Berkel
Wat heeft van Berkel dan gedaan behalve de suggestie laten bestaan dat ze een universitaire opleiding heeft afgerond?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Her is gelukkig maar een tweetje.
Verder zie ik niks voorbijkomen. Dat was het? Op linkedin heeft ze onder 'opleiding' de site van de VU staan. Dat is niet chique maar het is geen opleiding die de verkeerde suggestie wekt.
Die ondertekening van het voorwoord in een boek, kan ook door iemand anders gedaan zijn. Dan valt 't wel mee, niet zoals Van Berkel
Het is niet hetzelfde. Verder natuurlijk vooral triest van Joop dat ze dit "ineens" gingen opgraven terwijl het echt fophef is ten opzichte van van Berkel. Inclusief die dubieuze tweet van haar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Typisch hoe het hier door bepaalde lieden wordt gebagatelliseerd. Wat nou als ze van GroenLinks was geweest? Ik ben er niet benieuwd naar. Erg sneu weer.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde. Verder natuurlijk vooral triest van Joop dat ze dit "ineens" gingen opgraven terwijl het echt fophef is ten opzichte van van Berkel. Inclusief die dubieuze tweet van haar.
Haar hele carrière is op die leugen gebaseerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:05 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Wat heeft van Berkel dan gedaan behalve de suggestie laten bestaan dat ze een universitaire opleiding heeft afgerond?
Ze heeft zich volgens mij, itt to Yesilgoz, nooit van een titel bediend. En waarom zou voor Yesilgoz een afgeronde academische opleiding niet van belang zijn geweest voor haar loopbaan?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Haar hele carrière is op die leugen gebaseerd.
Tot drie keer aan toe een verkeerde CV afgeleverd bij de Volkskrant met daarop steeds veranderende opleidingen inclusief een opleiding waar ze nooit voor stond ingeschreven en dus compleet fictief was. Daarnaast stond van Berkel in de documenten van het UWV gewoon vermeld met de titel Drs. als lid van het raad van bestuur, een titel die ze niet heeft en onecht gebruik daarvan is strafbaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:05 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Wat heeft van Berkel dan gedaan behalve de suggestie laten bestaan dat ze een universitaire opleiding heeft afgerond?
Je bevestigt gewoon wat ik postte.quote:
De vraag is of Yesilgoz zichzelf van die titel heeft bediend of anderen dit voor haar hebben gedaan. En of Yesilgoz haar startfunctie leunde op een afgeronde universitaire afleiding (bij van Berkel was haar startfunctie sowieso van een veel hoger niveau dan een afgeronde havo-opleiding).quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:12 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Ze heeft zich volgens mij, itt to Yesilgoz, nooit van een titel bediend. En waarom zou voor Yesilgoz een afgeronde academische opleiding niet van belang zijn geweest voor haar loopbaan?
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je bevestigt gewoon wat ik postte.
Joop past beter bij je denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
En het hele verhaal wordt natuurlijk gelijk vakkundig richting Van Berkel gestuurd. Alles om de aandacht af te leiden. Jong0ns, jullie zijn zo ontzettend voorspelbaar. Jullie maken jezelf met de dag belachelijker. Het is gewoon fuckin' sick.
Dat is het verschil dan ook wel. Ik heb niks met van Berkel, en als ze de boel bij elkaar gefantaseerd heeft moet ze gewoon wieberen. Bij de wat plattere rechtsere mensen werkt dat kennelijk anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:27 schreef papert het volgende:
Bij van Berkel is nu recent ook wel uitgekomen dat ze ook echt op banen heeft gesolliciteerd met een verkeerd cv. Dat gaat wat mij betreft wel echt veel verder dan bij Yesilgoz
Maar dit legt wel echt heel duidelijk de hypocrisie en het niet objectief kunnen beoordelen van de rechtse media en de meeste users hier bloot.
Want ook al voordat alles duidelijk was bij van Berkel, was de tendens...
Bij van Berkel; ondersteunde boven! Leugenaar! Aftreden! Ze kan niks!
Bij Yesilgoz; mwa, vast anderen hebben het geschreven. Ze kan niet alles corrigeren. De boodschapper is een foute man. De bron is links. Ze is er meestal gewoon eerlijk over.
Ben het deels met je eens met dat 'ineens'. Maar drs voeren is beschermd, net als .in en of bsc of .ing. Die mag je gewoonweg niet voeren als je daar het juiste papiertje niet voor hebt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde. Verder natuurlijk vooral triest van Joop dat ze dit "ineens" gingen opgraven terwijl het echt fophef is ten opzichte van van Berkel. Inclusief die dubieuze tweet van haar.
Titel is een titel. Officieel en beschermd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:46 schreef BennieButtfuck het volgende:
Boeiend. Is toch een loze titel. Alleen doctors stellen iets voor.
Hoezo? Een valse was het sowieso al.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 01:24 schreef Marsenal het volgende:
Na het lezen van dit topic ben ik niet anders over Yesilgoz gaan denken.
Ja, echt!quote:
Ze is VVD'er, ergo een leugenachtig wezen dat er zit voor zichzelf en het grootkapitaal.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 01:24 schreef Marsenal het volgende:
Na het lezen van dit topic ben ik niet anders over Yesilgoz gaan denken.
Pluche plakker. Handje boven het hoofd houder...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 01:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze is VVD'er, ergo een leugenachtig wezen dat er zit voor zichzelf en het grootkapitaal.
Mjah, het is een licht-geile feeksquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Overigens zou ik het er best op kunnen als ze zou zeggen: "Bart, histige Tijger DOE me". Want ik vind het wel een geile Milf. Maar dat staat er verder los van. Het is een vrouw die veel schade aanricht op alle gebieden.
Groenlinksquote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Typisch hoe het hier door bepaalde lieden wordt gebagatelliseerd. Wat nou als ze van GroenLinks was geweest? Ik ben er niet benieuwd naar. Erg sneu weer.
Dit. Het gebeurt mij ook weleens, dat mensen mij ten onrechte aanschrijven met Dr. (Ik ben arts, maar niet gepromoveerd.) Dat kan bijvoorbeeld ook zomaar in de agenda van een webinar belanden en over 13 jaar opgeduikeld worden als iemand mij onderuit wil halen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vraag is of Yesilgoz zichzelf van die titel heeft bediend of anderen dit voor haar hebben gedaan.
Welgeleerde vrouwe?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 03:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Het gebeurt mij ook weleens, dat mensen mij ten onrechte aanschrijven met Dr. (Ik ben arts, maar niet gepromoveerd.) Dat kan bijvoorbeeld ook zomaar in de agenda van een webinar belanden en over 13 jaar opgeduikeld worden als iemand mij onderuit wil halen.
Doe gedegen onderzoek en breng het dan pas naar buiten. Zoals de Volkskrant deed.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |