Domme vraag misschien (en misschien al eerder gesteld), maar hebt u ijshockey gespeeld?quote:
ja zoetermeer vanaf dat ik 5 was tot weet ik veel, daarna Ratingen, daarna Duinkerke, daarnast louisquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Domme vraag misschien (en misschien al eerder gesteld), maar hebt u ijshockey gespeeld?
Kijk, nu wordt het duidelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zoetermeer vanaf dat ik 5 was tot weet ik veel, daarna Ratingen, daarna Duinkerke, daarnast louis
daarna lucchtmacht
was moeilijk als Nededrlandse goalie toen want iedereen haalde canadezenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kijk, nu wordt het duidelijk.
Ik heb ook ijshockey gespeeld. en wel hierin:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben zelf niet zo van de uniformen, maar misschien zou ijshockeygoalie wat voor me zijn in mijn volgende leven. En dat al die stoere defenders dan voor je gaan vechten en vervelende figuren als Marchand half lens slaan omdat ze jouw leven proberen te verzieken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
was moeilijk als Nededrlandse goalie toen want iedereen haalde canadezen
en het leger leek me supercool
ja so supercool was het niet, was liever helemaal pro gegaan achterafquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van de uniformen, maar misschien zou ijshockeygoalie wat voor me zijn in mijn volgende leven. En dat al die stoere defenders dan voor je gaan vechten en vervelende figuren als Marchand half lens slaan omdat ze jouw leven proberen te verzieken.
Wel respect voor Marchand trouwens, na al die heupproblemen.
Ja, soms maak je van die keuzes. Dat soort momenten herken ik wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja so supercool was het niet, was liever helemaal pro gegaan achteraf
nee klopt niet, stop met trollen plsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:37 schreef PzKpfw het volgende:
Is toch altijd een Noord-Amerikaans feestje dit onderdeel. Beter schrappen van de OS.
Ja duh, die gouden medaille hadden ze direct wel aan de VS kunnen geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:41 schreef beantherio het volgende:
Ik zou Canada graag het goud zien winnen maar het toernooi is te moeizaam verlopen voor ze. De VS gaat dit gewoon winnen.
Ja irritant zegquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja dat werkt prima deze twee tenues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |