Dat wordt bevestigdquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:08 schreef Toby56 het volgende:
Bijna tegelijkertijd... dan is het geen offside, toch?
Het is amper te zienquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:08 schreef Toby56 het volgende:
Dan is het geen offside.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:08 schreef Toby56 het volgende:
Het is bijna bizar, maar zijn tweede schaats schuift op precies hetzelfde moment het aanvalsvak binnen als de puck.quote:
Verliezen in de finale van Canada zou toch prachtig zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:09 schreef sp3c het volgende:
mijn twitter wil dat de Amerikanen nu ook winnen maar dat wil ik eigenlijk niet
coach zegt offside, ref gaat kijken en besluit geen offsidequote:
Maar mocht dat protest dan niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
coach zegt offside, ref gaat kijken en besluit geen offside
2 minuten bench minor
gaat nergens over imo
mag wel maar als de challenge onterecht is krijg je 2 minutenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar mocht dat protest dan niet?
Als dat delaying the game is, waarom zou je dan nog naar beelden gaan kijken?
Beetje maf inderdaad.
Jawel... maar het blijft opmerkelijk dat Canada het in het begin te laconiek lijkt op te nemen en te slordig speelt.quote:
Ja, mee eens.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
mag wel maar als de challenge onterecht is krijg je 2 minuten
wat compleet idioot is
is het nog steedsquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, mee eens.
Het was nog eens millimeterwerk ook.
IJshockey was ooit 1 van de eerste moderne sporten met videobeelden e.d., maar dit is inderdaad mafklapperij.
Is dit een persoonlijke ervaring of een beroemd citaat?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:16 schreef sp3c het volgende:
kreeg een keer een slapshot tegen mijn rug en ik werd pas wakker nadat die gozer compleet in elkaar geslagen was door een man of drie
want prioriteiten
dit is een persoonlijke ervaringquote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Is dit een persoonlijke ervaring of een beroemd citaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |