abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220152925
Ik kijk misschien in het lokale café als Portugal speelt ;).

Vind voetbal niet veel meer aan de laatste jaren, misschien dat ik een paar wedstrijden van Nederland kijk (het zullen er niet zoveel zijn).
  vrijdag 20 februari 2026 @ 13:45:02 #52
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef Coco het volgende:

[..]
We gaan hier alleen niet in een discussie verzanden richting elkaar over kleur fixatie en/of woke.
Dus graag weer on topic. Geldt voor allen.
Eens, maar zie weer de gekleurde reactie van bepaalde personen - die kunnen het gewoon niet nalaten anderen te framen en hun eigen wrok te ventileren. Dat is nou precies wat ik bedoel en daar reageren mensen dan op .......

En volgens mij bepaald een mod of een topic wel of niet dicht moet - daar hoeven users niet over te janken toch?
"Hoka Hey!"
pi_220152943
Heb helemaal niks met de VS, Brazilië, Argentinië, Spanje en Marokko. En Frankrijk is altijd mwah omdat ze zo kut spelen gezien het materiaal.

Verder is Engeland zien falen altijd leuk voor de social media memes.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 13:55:05 #54
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152997
Ik ben voor Groenland *O*
"Hoka Hey!"
pi_220153051
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:45 schreef matspontius het volgende:

[..]
Eens, maar zie weer de gekleurde reactie van bepaalde personen - die kunnen het gewoon niet nalaten anderen te framen en hun eigen wrok te ventileren. Dat is nou precies wat ik bedoel en daar reageren mensen dan op .......

En volgens mij bepaald een mod of een topic wel of niet dicht moet - daar hoeven users niet over te janken toch?
Er valt weinig te framen als je openlijk toegeeft liever witte spelers in het Nederlands elftal te zien dan donkere, ongeacht de voetbalkwaliteiten. En nadat je je even liet gaan verschuilen achter 'humor' is ook wel wat bedenkelijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2026 @ 14:04:32 #56
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220153086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:32 schreef Coco het volgende:

[..]
Je kijkt maar gewoon mee.
Ik hoop dat ze degraderen, wellicht leren ze het dan eens.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220156461
Ik juich voor België en Nederland

In tegenstelling tot jullie die hopen dat België er snel uit ligt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220156532
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Er valt weinig te framen als je openlijk toegeeft liever witte spelers in het Nederlands elftal te zien dan donkere, ongeacht de voetbalkwaliteiten. En nadat je je even liet gaan verschuilen achter 'humor' is ook wel wat bedenkelijk.
Mij gaat het niet om de kleur maar het gedrag, vingertjes in de oren etc
pi_220169871
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik juich voor België en Nederland

In tegenstelling tot jullie die hopen dat België er snel uit ligt
Geen last van.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 20:13:30 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220169934
Ik juich NIET voor Frankrijk en niet voor Marokko, zo die meedoen. Beide hele onsympathieke landen.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 20:16:16 #61
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220169961
Ik ben voor Nederland, België gun ik ook wat, Amerika gun ik niets en Marokko ook niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 02:56:41 #62
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220172247
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben voor Nederland, België gun ik ook wat, Amerika gun ik niets en Marokko ook niet.
Erg aardig van je
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 22 februari 2026 @ 04:42:32 #63
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220172309
Zonder te kijken juich ik voor Duitsland, de Scandinavische landen, Italië en Spanje.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220222147
Kwartfinale is het maximale. En belgie wordt kampioen.
pi_220487929
Suriname
pi_220487933
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 04:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zonder te kijken juich ik voor Duitsland, de Scandinavische landen, Italië en Spanje.
Zal moeilijk gaan voor Italië :p
pi_220639071
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:52 schreef Jdood het volgende:

[..]
Zal moeilijk gaan voor Italië :p
Nou..............
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220644853
Maar denk dat noorwegen gaat verrassen gun het ze ook wel gratis komkommer voor iedereen
pi_220650719
Ik ben voor Nederland, Iran, en Frankrijk.

Ik kan niet zo goed tegen Engeland. Doen altijd of ze heel wat zijn, maar vergeleken met echt goede landen zijn ze net zo matig als Nederland
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 26 april 2026 @ 15:00:50 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220658569
Allemaal juichen voor Oezbekistan en Curacao natuurlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220718367
Ik juich voor Gekke Afrikaanse landen :)
Niet juichen voor: Italie, Engeland, Portugal, VS en China.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Colorchick dinsdag 5 mei 2026 @ 09:23:01 #72
382129 crew  Donna
pi_220718425
Nederland.
pi_220718429
Ik juich niet voor Marokko. Geen zin gesloopte binnensteden en toeterend tuig.
  Redactie Sport dinsdag 5 mei 2026 @ 09:25:39 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220718457
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:23 schreef DrDentz het volgende:
Geen zin gesloopte binnensteden
Dan hoop ik voor je dat Marokko niet te vaak verliest in de groepsfase.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220718470
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:11 schreef raptorix het volgende:
Ik juich voor Gekke Afrikaanse landen :)
Niet juichen voor: Italie, Engeland, Portugal, VS en China.
Italie doet niet mee
China ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')