Eens, maar zie weer de gekleurde reactie van bepaalde personen - die kunnen het gewoon niet nalaten anderen te framen en hun eigen wrok te ventileren. Dat is nou precies wat ik bedoel en daar reageren mensen dan op .......quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
We gaan hier alleen niet in een discussie verzanden richting elkaar over kleur fixatie en/of woke.
Dus graag weer on topic. Geldt voor allen.
Er valt weinig te framen als je openlijk toegeeft liever witte spelers in het Nederlands elftal te zien dan donkere, ongeacht de voetbalkwaliteiten. En nadat je je even liet gaan verschuilen achter 'humor' is ook wel wat bedenkelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Eens, maar zie weer de gekleurde reactie van bepaalde personen - die kunnen het gewoon niet nalaten anderen te framen en hun eigen wrok te ventileren. Dat is nou precies wat ik bedoel en daar reageren mensen dan op .......
En volgens mij bepaald een mod of een topic wel of niet dicht moet - daar hoeven users niet over te janken toch?
Ik hoop dat ze degraderen, wellicht leren ze het dan eens.quote:
Mij gaat het niet om de kleur maar het gedrag, vingertjes in de oren etcquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er valt weinig te framen als je openlijk toegeeft liever witte spelers in het Nederlands elftal te zien dan donkere, ongeacht de voetbalkwaliteiten. En nadat je je even liet gaan verschuilen achter 'humor' is ook wel wat bedenkelijk.
Geen last van.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik juich voor België en Nederland
In tegenstelling tot jullie die hopen dat België er snel uit ligt
Erg aardig van jequote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben voor Nederland, België gun ik ook wat, Amerika gun ik niets en Marokko ook niet.
Zal moeilijk gaan voor Italië :pquote:Op zondag 22 februari 2026 04:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zonder te kijken juich ik voor Duitsland, de Scandinavische landen, Italië en Spanje.
Dan hoop ik voor je dat Marokko niet te vaak verliest in de groepsfase.quote:
Italie doet niet meequote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:11 schreef raptorix het volgende:
Ik juich voor Gekke Afrikaanse landen
Niet juichen voor: Italie, Engeland, Portugal, VS en China.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |