Eens, maar zie weer de gekleurde reactie van bepaalde personen - die kunnen het gewoon niet nalaten anderen te framen en hun eigen wrok te ventileren. Dat is nou precies wat ik bedoel en daar reageren mensen dan op .......quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
We gaan hier alleen niet in een discussie verzanden richting elkaar over kleur fixatie en/of woke.
Dus graag weer on topic. Geldt voor allen.
Er valt weinig te framen als je openlijk toegeeft liever witte spelers in het Nederlands elftal te zien dan donkere, ongeacht de voetbalkwaliteiten. En nadat je je even liet gaan verschuilen achter 'humor' is ook wel wat bedenkelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Eens, maar zie weer de gekleurde reactie van bepaalde personen - die kunnen het gewoon niet nalaten anderen te framen en hun eigen wrok te ventileren. Dat is nou precies wat ik bedoel en daar reageren mensen dan op .......
En volgens mij bepaald een mod of een topic wel of niet dicht moet - daar hoeven users niet over te janken toch?
Ik hoop dat ze degraderen, wellicht leren ze het dan eens.quote:
Mij gaat het niet om de kleur maar het gedrag, vingertjes in de oren etcquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er valt weinig te framen als je openlijk toegeeft liever witte spelers in het Nederlands elftal te zien dan donkere, ongeacht de voetbalkwaliteiten. En nadat je je even liet gaan verschuilen achter 'humor' is ook wel wat bedenkelijk.
Geen last van.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik juich voor België en Nederland
In tegenstelling tot jullie die hopen dat België er snel uit ligt
Erg aardig van jequote:Op zaterdag 21 februari 2026 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben voor Nederland, België gun ik ook wat, Amerika gun ik niets en Marokko ook niet.
Zal moeilijk gaan voor Italië :pquote:Op zondag 22 februari 2026 04:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zonder te kijken juich ik voor Duitsland, de Scandinavische landen, Italië en Spanje.
Dan hoop ik voor je dat Marokko niet te vaak verliest in de groepsfase.quote:
Italie doet niet meequote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:11 schreef raptorix het volgende:
Ik juich voor Gekke Afrikaanse landen
Niet juichen voor: Italie, Engeland, Portugal, VS en China.
Ik bedoel meer in het algemeen dat ik het een onsympathiek land vind.quote:
Zou dat zelfs doen zonder WW2, maar ze zouden hetzelfde voor mij doen dus dat trekt het eea wel weer recht.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die juichen voor Duitsland zijn van die types die hun ouders zouden verraden in WW2
Giga nog welquote:Op maandag 18 mei 2026 15:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan wordt het een giga puinhoop in Nederland.
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!quote:Op maandag 18 mei 2026 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Giga nog welik zou minder TV kijken als ik jou was
En als ze verliezen gaan ook alle bushokjes eraan helaasquote:Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!
Als ze winnen ook helaas. Stukje mediterrane beleving gekoppeld aan cultuur.quote:Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En als ze verliezen gaan ook alle bushokjes eraan helaas
quote:Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als Marokko wint wordt er drie weken getoeterd!
Absoluut geen sympathiek elftal. Virgil, Memphis, Weghorst, Xavi (gaat niet mee maar goed), maar ook Koeman zijn echt verschrikkelijk. Voorheen zat daar ook nog Wijnaldum bij.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:02 schreef -Deluzion- het volgende:
Japan, want dat is een leuk en gedreven team dat ver kan komen.
Team USA, omdat het sportklimaat daar altijd geweldig is.
Met Zuid Amerikaanse landen heb ik nooit veel en met Mexico nog minder. De drugscartels en de brute manier waarop ook onschuldige mensen daar worden afgeslacht vind ik gewoon te erg.
Met Nederland heb ik ook niks, het team komt apathisch over en ik erger me aan de houding van Memphis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |