abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220151410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is gefixeerd als je kleur niet los kunt zien van voetbalkwaliteiten.

Maar Memphis draagt natuurlijk wel eens een hoed of een haarband, dat motten we niet.
Nou het is meer ... kijk dat elftal vertegenwoordigt je land, dus je moet jezelf er ook wel in kunnen herkennen. En dat wordt soms moeilijk. In 88 had je gewoon 8 of 9 blanke jongens met een paar Surinamers, en dat was het dan. Dat vormde wel een afspiegeling van Nederland. Als kind kon ik me voorstellen dat ik later een nieuwe Van Basten of Van Breukelen zou worden. Nu kan ik de namen van die jongens niet eens onthouden. Heet die gozer nu Memphis of Depay? In 1998 had je ook nog Van der Sar, De Boertjes, Bergkamp, Overmars, Ooijer, Stam, Jonk, Cocu ... en dan inderdaad een Davids, Kluivert en Seedorf erbij. Nu kan ik me er niet meer mee vereenzelvigen. Zo is het nu eenmaal.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220151475
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:09 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou het is meer ... kijk dat elftal vertegenwoordigt je land, dus je moet jezelf er ook wel in kunnen herkennen. En dat wordt soms moeilijk. In 88 had je gewoon 8 of 9 blanke jongens met een paar Surinamers, en dat was het dan. Dat vormde wel een afspiegeling van Nederland. Als kind kon ik me voorstellen dat ik later een nieuwe Van Basten of Van Breukelen zou worden. Nu kan ik de namen van die jongens niet eens onthouden. Heet die gozer nu Memphis of Depay? In 1998 had je ook nog Van der Sar, De Boertjes, Bergkamp, Overmars, Ooijer, Stam, Jonk, Cocu ... en dan inderdaad een Davids, Kluivert en Seedorf erbij. Nu kan ik me er niet meer mee vereenzelvigen. Zo is het nu eenmaal.
Ja dat is wel lastig hoor, of die gozer Memphis of Depay heet. Vond je bij Zlatan of Ibrahimovic vast ook behoorlijk ingewikkeld.

En als jij je niet voor kon stellen dat je de nieuwe Davids kon worden dan is dat dus gefixeerd op kleur. Of op brillen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220151531
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja dat is wel lastig hoor, of die gozer Memphis of Depay heet. Vond je bij Zlatan of Ibrahimovic vast ook behoorlijk ingewikkeld.

En als jij je niet voor kon stellen dat je de nieuwe Davids kon worden dan is dat dus gefixeerd op kleur. Of op brillen.
Zlatan is dan uiteindelijk ook een import-Zweed. Altijd gedoe met die namen.

En nee, een figuur als Davids staat heel ver van mij af. Een Depay of Kluivert ook. Een Bergkamp of Van Basten staat veel dichterbij. Mijn voetbalstijl is ook veel meer in lijn met dat soort jongens. Mijn uiterlijk ergens tussen die twee in.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220151579
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:26 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Zlatan is dan uiteindelijk ook een import-Zweed. Altijd gedoe met die namen.

En nee, een figuur als Davids staat heel ver van mij af. Een Depay of Kluivert ook. Een Bergkamp of Van Basten staat veel dichterbij. Mijn voetbalstijl is ook veel meer in lijn met dat soort jongens. Mijn uiterlijk ergens tussen die twee in.
Geef eens het verschil aan tussen de 'voetbalstijl' van Van Basten en Kluivert?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:01:45 #30
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152046
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:01 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou niet gefixeerd, maar als 80% van de spelers donker is en typetjes zijn als Depay, dan heb ik wel moeite om me daarin te herkennen ja.
De (mislukte) multiculti samenleving is duidelijk herkenbaar in het Nederlands elftal. Kijk eens naar landen als Polen en Denemarken - veel beter. Dit team zal dan ook nooit kampioen worden van wat dan ook want allemaal ego's en geen enkele binding met dit land. Mag ik dat zeggen - jazeker wel!!!!!
"Hoka Hey!"
pi_220152076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:01 schreef matspontius het volgende:

[..]
De (mislukte) multiculti samenleving is duidelijk herkenbaar in het Nederlands elftal. Kijk eens naar landen als Polen en Denemarken - veel beter. Dit team zal dan ook nooit kampioen worden van wat dan ook want allemaal ego's en geen enkele binding met dit land. Mag ik dat zeggen - jazeker wel!!!!!
Veelwinnaars Polen en Denemarken _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:16:12 #32
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152160
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Veelwinnaars Polen en Denemarken _O_.
Ja, dat is het punt hier ook, professor :!
"Hoka Hey!"
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:17:25 #33
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220152168
Ik juich voor de scheidsrechter.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:18:59 #34
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220152176
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:17 schreef Näsenbar het volgende:
Ik juich voor de scheidsrechter.
Echte onpartijdigheid. Mooie vent ben je.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220152178
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:16 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ja, dat is het punt hier ook, professor :!
Nee eens, het punt is jullie lelijke opvattingen.

Maar verder is je argument hier dat dit Nederlands Elftal nooit wat zal winnen vanwege ego's en geen enkele binding met het land en dat Polen en Denemarken dat veel beter doen. Misschien zelf even nog een keer bekijken of je dat een goed argument vindt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:20:04 #36
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220152182
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Echte onpartijdigheid. Mooie vent ben je.
Het is ongelooflijk hoeveel druk er op zo'n persoon staat en dan heb je ook nog 22 van die heetgebakerde egotrippers om je heen. Dát is wat mij betreft topsport.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:24:18 #37
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee eens, het punt is jullie lelijke opvattingen.

Maar verder is je argument hier dat dit Nederlands Elftal nooit wat zal winnen vanwege ego's en geen enkele binding met het land en dat Polen en Denemarken dat veel beter doen. Misschien zelf even nog een keer bekijken of je dat een goed argument vindt.
Hou je vooringenomen houding nou eens voor je. Dat is mijn mening en dat je het het niet aanstaat zal me echt een worst zijn. Verschillende opvattingen - niets mis mee.
"Hoka Hey!"
pi_220152215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Hou je vooringenomen houding nou eens voor je. Dat is mijn mening en dat je het het niet aanstaat zal me echt een worst zijn. Verschillende opvattingen - niets mis mee.
Er is weinig vooringenomen aan, jullie opvatting is vrij duidelijk. En heel, heel erg lelijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 februari 2026 @ 12:27:23 #39
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Er is weinig vooringenomen aan, jullie opvatting is vrij duidelijk. En heel, heel erg lelijk.
Kruip nou maar weer lekker in je woke bubbel zodat je niets van de huidige samenleving meekrijgt. Lekker veilig en safe op je zolderkamertje - kun je fijn je hippie opvattingen de wereld inslingeren *O* *O*
"Hoka Hey!"
pi_220152285
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:27 schreef matspontius het volgende:

[..]
Kruip nou maar weer lekker in je woke bubbel zodat je niets van de huidige samenleving meekrijgt. Lekker veilig en safe op je zolderkamertje - kun je fijn je hippie opvattingen de wereld inslingeren *O* *O*
Er is vrij weinig woke aan Nederlandse voetballers beoordelen op hun voetbalkwaliteiten in plaats van hun kleur, maar bries vooral verder.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 13:12:22 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220152606
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:27 schreef matspontius het volgende:

[..]
Kruip nou maar weer lekker in je woke bubbel zodat je niets van de huidige samenleving meekrijgt. Lekker veilig en safe op je zolderkamertje - kun je fijn je hippie opvattingen de wereld inslingeren *O* *O*
Ho maar weer.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 20 februari 2026 @ 13:14:54 #42
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Ho maar weer.
Ho maar weer waar? Het beoordelen en framen begint toch echt aan de andere zijde dus een beetje humor kan geen kwaad. Maar ja, lange tenen en klagen werken op dit forum het beste, niet?
"Hoka Hey!"
pi_220152652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:14 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ho maar weer waar? Het beoordelen en framen begint toch echt aan de andere zijde dus een beetje humor kan geen kwaad. Maar ja, lange tenen en klagen werken op dit forum het beste, niet?
Je humor en opvattingen over gekleurde spelers vertonen wel wat gelijkenissen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220152666
Ik kan een hele waslijst noemen maar met name België zal ik niet voor juichen. Het is van levensbelang dat België niet een WK wint voordat Nederland dat doet. Dat zou de wereld op zijn kop gooien en zouden we eindeloos te horen krijgen. De huidige orde en hiërarchie moet in stand gehouden worden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 13:22:25 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220152736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:14 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ho maar weer waar? Het beoordelen en framen begint toch echt aan de andere zijde dus een beetje humor kan geen kwaad. Maar ja, lange tenen en klagen werken op dit forum het beste, niet?
Humor om te lachen.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 20 februari 2026 @ 13:24:17 #46
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220152758
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Humor om te lachen.
Dat is dus niet aan iedereen besteed, dat blijkt maar weer. Beetje luchtigheid in dit "zware"onderwerp kan geen kwaad toch?
"Hoka Hey!"
pi_220152774
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dat is dus niet aan iedereen besteed, dat blijkt maar weer. Beetje luchtigheid in dit "zware"onderwerp kan geen kwaad toch?
'Luchtig'
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:27 schreef matspontius het volgende:

[..]
Kruip nou maar weer lekker in je woke bubbel zodat je niets van de huidige samenleving meekrijgt. Lekker veilig en safe op je zolderkamertje - kun je fijn je hippie opvattingen de wereld inslingeren *O* *O*
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 13:27:40 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220152804
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dat is dus niet aan iedereen besteed, dat blijkt maar weer. Beetje luchtigheid in dit "zware"onderwerp kan geen kwaad toch?
We gaan hier alleen niet in een discussie verzanden richting elkaar over kleur fixatie en/of woke.
Dus graag weer on topic. Geldt voor allen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 20-02-2026 13:34:28 ]
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 20 februari 2026 @ 13:32:51 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220152852
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 05:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga er geen enkele wedstrijd van kijken.
Je kijkt maar gewoon mee.
What can change the nature of a man?
pi_220152872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef Coco het volgende:

[..]
We gaan hier alleen niet in een discussie verzanden richting elkaar over kleur fixatie en/of woke.
Dus graag weer on topic. Geldt voor allen.
Ja of je gooit dit topic gewoon dicht want het was TS er enkel om te doen nog even te benadrukken hoe weinig hij heeft met donkere voetballers in Oranje.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')