Bij de fotofinish?quote:
Het zal mij niks verbazen als ze wel gaat klagen. Op de foto's op de socials zie je Schulting eigenlijk nooit bij de rest van het team.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou ook best bizar zijn als het wel zo was..
Wel benieuwd of we haar na de spelen ook gaan horen klagen of dat ze het gewoon allemaal accepteert.
Even de aivd gebeld allen.quote:
Genot allenquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even de aivd gebeld allen.
Het zou mij ook niet helemaal verbazen nee, al heeft ze nu tegen dat de rest (Xandra) zo succesvol is geweest, dan wordt het wel iets lastiger. Wel benieuwd naar haar 1500, want geen idee hoe goed ze nog steeds is.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen als ze wel gaat klagen. Op de foto's op de socials zie je Schulting eigenlijk nooit bij de rest van het team.
Boer kan een mooie buffer zijnquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:32 schreef Szura het volgende:
Semi:
Dandjinou
Sighel
Laoun
Melle
Pigeon
Dubois
Jens
Boer
Liu
Nikisha
Denk dat we daarvoor minstens 1 valpartij nodig hebbenquote:
Dweilpauzequote:
Ik mis het dweilorkest.quote:
Sport kijken is ook topsportquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Na de Spelen ook maar weer eens sporten.
Ik was ook van plan iets vaker naar het toilet te lopenquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Moet je meer eten en drinkenquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik was ook van plan iets vaker naar het toilet te lopen
2x goud zou wel echt bizar zijnquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
WE kunnen weer naar 3 op de medaillespiegel
quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Denk dat we met 1 medaille vanavond blij mogen zijnquote:
Je zou denken dat het niet zo goed kan blijven gaan steedsquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat we met 1 medaille vanavond blij mogen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |