Dat hoeft niet per se zo te zijn. Het kan heel goed zo zijn dat veel van die vaders weer een nieuwe relatie hebben gevonden.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Voor al die single moeders is of was er ook een single vader namelijk.
Deels waar. Liegen over anticonceptie staat in mijn ogen gelijk aan liegen over een soa.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat staat er precies niet los van. Neem je eigen verantwoordelijkheid en leg die niet bij een ander neer die je niet eens voldoende kent.
En waarom zouden die mannen wel een nieuwe relatie kunnen hebben en die vrouwen niet?quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se zo te zijn. Het kan heel goed zo zijn dat veel van die vaders weer een nieuwe relatie hebben gevonden.
Zeker waar, gescheiden ouders dan. In ieder geval geen gezin meerquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se zo te zijn. Het kan heel goed zo zijn dat veel van die vaders weer een nieuwe relatie hebben gevonden.
Ik hoef hier niet de definitie van misleiding te gaan copypasten toch? Je kan trouwens prima en misleid worden en alsnog je verantwoordelijkheid nemen. Dat staat zeker wel los van elkaarquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat staat er precies niet los van. Neem je eigen verantwoordelijkheid en leg die niet bij een ander neer die je niet eens voldoende kent.
Je laat je in dat geval misleiden. Het is heel simpel om te zeggen dat er zonder condoom niet geneukt wordt. Je besluit zelf om hem er zo in te hangen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:04 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik hoef hier niet de definitie van misleiding te gaan copypasten toch? Je kan trouwens prima en misleid worden en alsnog je verantwoordelijkheid nemen. Dat staat zeker wel los van elkaar
De eindverantwoordelijkheid ligt bij jezelf als man. Daar ben ik het helemaal me eens. Het is alleen lastig een zuivere verantwoordelijkheid te nemen als je valse informatie gevoerd wordt. Dat is wel misleiding.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je laat je in dat geval misleiden. Het is heel simpel om te zeggen dat er zonder condoom niet geneukt wordt. Je besluit zelf om hem er zo in te hangen.
Wat is je punt? Dat iedereen die zich laat voorliegen, dat gewillig doet?quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je laat je in dat geval misleiden. Het is heel simpel om te zeggen dat er zonder condoom niet geneukt wordt. Je besluit zelf om hem er zo in te hangen.
Precies. Ik leen jou mijn auto ook niet zonder verzekering uit. Al helemaal niet als ik zeg "hij is verzekerd hoor"quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:14 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat is je punt? Dat iedereen die zich laat voorliegen, dat gewillig doet?
Nogmaals, of het slim is om hem er bloot in te hangen als je gewn kinderen wilt, is een volledig losstaand iets. Overigens is dat besluit onder valse voorwendselen genomen, in het geval van een leugen over pilgebruik
Als je iemand echt kent en je dus op basis van vertrouwen en ervaring ervan uitgaat dat ze de pil nog steeds gebruikt, vind in het een ander verhaal.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De eindverantwoordelijkheid ligt bij jezelf als man. Daar ben ik het helemaal me eens. Het is alleen lastig een zuivere verantwoordelijkheid te nemen als je valse informatie gevoerd wordt. Dat is wel misleiding.
Probleem is in dit geval dat je niet aan tafel zit met een contract maar met oeremoties en gevoelens. Als je iemand tot op zekere hoogte vertrouwd (misschien ken je diegene, is het de zoveelste keer) en je blijft denken dat het goed zit...niet kies hoor.
Je bent als man een ei als je daar in mee gaat.. maar ik blijf er bij, als de vrouw dan zegt "ik ben aan de pil" is dat een zeer kwalijke zaak.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je iemand echt kent en je dus op basis van vertrouwen en ervaring ervan uitgaat dat ze de pil nog steeds gebruikt, vind in het een ander verhaal.
Maar bij one night stands kun je de verantwoordelijkheid niet volledig bij de ander leggen en er maar vanuit gaan dat het wel goed zit. Om meer redenen dan alleen een mogelijke zwangerschap.
Het zijn mannen die kennelijk al een relatie hebben gehad en dus meer dan gemiddeld aantrekkelijk worden gevonden door vrouwen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:00 schreef miss_sly het volgende:
En waarom zouden die mannen wel een nieuwe relatie kunnen hebben en die vrouwen niet?
Er zijn ook genoeg vrouwen die niet zitten te wachten op kinderen (van een ander).
Natuurlijk is het kwalijk als een vrouw daarover liegt. Het enige wat ik zeg is dat het voor een man ook heel eenvoudig is om het risico op een ongewenste zwangerschap danig te verkleinen door haar niet te geloven op haar mooie figuurtje en blauwe ogen en voor de zekerheid een condoom te gebruiken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent als man een ei als je daar in mee gaat.. maar ik blijf er bij, als de vrouw dan zegt "ik ben aan de pil" is dat een zeer kwalijke zaak.
Hoewel dat klopt is het natuurlijk wel een naar teken (van de tijd?) dat je zo wantrouwig naar iemand moet zijn waar je seks mee wil hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kwalijk als een vrouw daarover liegt. Het enige wat ik zeg is dat het voor een man ook heel eenvoudig is om het risico op een ongewenste zwangerschap danig te verkleinen door haar niet te geloven op haar mooie figuurtje en blauwe ogen en voor de zekerheid een condoom te gebruiken.
De bekende nonsens. Ik ken meer mannen met relatie of die er een hebben gehad die helemaal niet zo aantrekkelijk zijn hoor. In ieder geval niet qua uiterlijk. Maar het zijn wel gewoon fijne mannen, met humor, zijn betrouwbaar, en fijn om bij te zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het zijn mannen die kennelijk al een relatie hebben gehad en dus meer dan gemiddeld aantrekkelijk worden gevonden door vrouwen.
Wat maakt het uit hoe goed je iemand kent? Een leugen is een leugen toch? Of meen je te zeggen dat tegen vreemden liegen prima is?quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je iemand echt kent en je dus op basis van vertrouwen en ervaring ervan uitgaat dat ze de pil nog steeds gebruikt, vind in het een ander verhaal.
Maar bij one night stands kun je de verantwoordelijkheid niet volledig bij de ander leggen en er maar vanuit gaan dat het wel goed zit. Om meer redenen dan alleen een mogelijke zwangerschap.
Vind je dat iets van deze tijd? Volgens mij was dat twintig jaar geleden ook al zo, toch?quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoewel dat klopt is het natuurlijk wel een naar teken (van de tijd?) dat je zo wantrouwig naar iemand moet zijn waar je seks mee wil hebben
Voor vrouwen geldt dat een stuk minder, of misschien geldt het voor vrouwen eerder omgekeerd, dat ze minder aantrekkelijk worden gevonden naarmate ze meer relaties hebben gehad.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:26 schreef miss_sly het volgende:
Geldt diezelfde nonsens voor vrouwen? Meer dan gemiddeld aantrekkelijk als ze een (of meer) relatie heeft gehad?
Wij gaan het niet eens worden. En dat is prima.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe goed je iemand kent? Een leugen is een leugen toch? Of meen je te zeggen dat tegen vreemden liegen prima is?
Als een vreemde hookup tegen mij zegt dat ze aan de pil zit, dan mag ik er toch vanuit gaan dat dat zo is? Waarom zou ze daar over liegen? Ah ja, om me 'erin te luizen'.
Maar, voor de driedubbelste maal, dat staat geheel los van het feit dat je je verantwoordelijkheid moet pakken als je iemand zwanger neukt, voorgelogen of niet
Ok, dan zijn wij verder wel uitgepraat. En ook dat is prima.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor vrouwen geldt dat een stuk minder, of misschien geldt het voor vrouwen eerder omgekeerd, dat ze minder aantrekkelijk worden gevonden naarmate ze meer relaties hebben gehad.
Ik zeg hier dus absoluut niet dat ik een vrouw minder aantrekkelijk vind naarmate ze meer relaties heeft gehad, maar dat het in het algemeen zo is dat mannen een vrouw dan minder aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ok, dan zijn wij verder wel uitgepraat. En ook dat is prima.
Nee, volgens mij begrijp je mijn posts nietquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij gaan het niet eens worden. En dat is prima.
Je kletst Incel onzin met je meer dan gemiddeld aantrekkelijke mannen want ze hebben een relatie gehad en vrouwen minder in hetzelfde geval. Daar heb ik geen zin in, joh. Dat zit toch in jouw hoofd, en dat krijg ik er op geen manier uit. En dat is prima.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zeg hier dus absoluut niet dat ik een vrouw minder aantrekkelijk vind naarmate ze meer relaties heeft gehad, maar dat het in het algemeen zo is dat mannen een vrouw dan minder aantrekkelijk vinden.
Seks draait primair om voortplanting, niet om jou lekker te laten neukenquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Zonder condoom is nou eenmaal veel lekkerder. Wat dat betreft is het jammer dat vrouwen pas relatief laat de menopauze hebben. Dan kun je pas echt lekker neuken zonder condoom zonder je druk te hoeven maken over anticonceptie. Vrouwtjesorka's hebben hun menopauze meestal tussen 30 en 40 jaar, terwijl ze ook 80 jaar kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |