Ze zijn aardig in vorm bij AG2R.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Indrukwekkende slotsprint van Lapeira, gaf Scaroni ook geen kans.
En van Baarle wordt doodleuk 10e.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doug heeft ondertussen alle remmen losgegooid, godbetert Gloag klimt ineens net zo goed als Almeida.
Hopelijk is dat een voorbode voor weer eens een goed voorjaar. Is alweer even geleden.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:44 schreef H.Vviv het volgende:
Van Baarle heeft trouwens zijn klimmersbenen gevonden. Tiende in de slotrit.
Nooit gedacht dat je ooit nog voor Pidcock zou zijnquote:Op zondag 22 februari 2026 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ritwinst voor Pidcock, eindwinst voor Romeo. Geen UAE, ja!
Valt tegen, maar negen seconden sneller dan in 2016.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ook hier meewind vermoed ik.
Nieuwe uitlaat gevonden?quote:Op zondag 22 februari 2026 18:39 schreef Pistolero het volgende:
Nee, dit kan niet.
Wat is het nieuwe wondermiddel van dit jaar? Uitlaten en magische regenwormen zijn al weer passé.
Widar fietst nog even door richting de Portugese Brienenoord.quote:Proficiat, Jarno. Je reed een sterke slotklim.
(hoofdschuddend) “Ik reed met betonnen benen. Er zat niks op.”
Echt?
“Als ze ‘s middags bij de start al pijn doen, weet je dat het moeilijk wordt.”
Je eindigt zevende, op 0.30 van Ayuso. Dan moet je toch tevreden zijn, Jarno?
“Qua resultaat is het niet slecht. Maar mijn gevoel is gewoon zó slecht dat ik er niet blij mee kan zijn.”
Het is wel iets waar je nu verder op kan bouwen.
“Wat het resultaat betreft wel, ja. Maar qua gevoel moet er heel veel frisheid inkomen (sic) of... Ik weet niet wat er echt scheelt.”
Dat komt wel, met de opeenstapeling van competitie. ‘Hoe meer ik koers, hoe beter ik word’, zeg je zelf.
“Mmm, ja. Ik hoop het.”
Vertrouwen in hebben, meer kan je niet doen.
“Ik hoop op betere benen, ja.”
Was het toch een nuttige week in die zin?
“Bwa, één van veel frustraties toch wel. Ik had gehoopt om hier goed te zijn, maar ja... spijtig.”
Dit wordt toch niet een wekelijkse rubriek? Weer zo'n zwakzinnige Belgquote:Op zondag 22 februari 2026 19:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Widar fietst nog even door richting de Portugese Brienenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |