Wie zei dit?quote:
Over een paar weken dan maar door naar de Vasaloppet voor de krans en de kus?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of je doet een paar kilometer of vijftig. Je gaat er toch aan.
De tijd in beeld. En olympics.org.quote:
Dit kan niet.quote:
Weer een hond over de finishlijn gelopen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:10 schreef Felagund het volgende:
Nu heeft Nyenget opeens 17.5 seconden achterstand. Tijdwaarneming is helemaal van streek.
Ik denk dat het probleem was dat Klaebo in een slakkengang over de finish kwam.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:13 schreef mitt het volgende:
Lijkt erop dat user @:hole1988 weer aan het rommelen is geslagen
Moet hij het biatlon er de volgende OWS bij pakkenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Klaebo nog maar 12 gouden medailles achter op Phelps.
Laat deze mutant lekker heel ver weg blijven bij biatlon jaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moet hij het biatlon er de volgende OWS bij pakken
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:13 schreef mitt het volgende:
Lijkt erop dat user @:hole1988 weer aan het rommelen is geslagen
Dan hebben de Zweden wellicht toch wel een probleem. Andersson is ook kansloos, die zit in mijn godenteamquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
Frida Karlsson ziek en doet niet mee morgen.
Dan wordt het misschien toch nog spannend.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
Frida Karlsson ziek en doet niet mee morgen.
Ik zou i.i.g. morgen niet achter Andersson gaan zitten als het bergaf gaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan hebben de Zweden wellicht toch wel een probleem. Andersson is ook kansloos, die zit in mijn godenteam.
Die had dit toch niet aangekund denk ik, maar wel bijzonder. Ebba zal het moeten doenquote:Op zondag 22 februari 2026 10:01 schreef Felagund het volgende:
Ook geen Sundling, geen Zweedse sweep.
Die is ook wat ziekjes geworden, net als Karlsson.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had dit toch niet aangekund denk ik, maar wel bijzonder. Ebba zal het moeten doen
Ja ik begreep dat de ziekte rondgaat binnen de langlaufteams van Ivo.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is ook wat ziekjes geworden, net als Karlsson.
Denk dat Ranomi patiënt 0 wasquote:Op zondag 22 februari 2026 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik begreep dat de ziekte rondgaat binnen de langlaufteams van Ivo.
Heeft die het Finse ijshockeyteam aangestoken?quote:
Ben jij nu ook ziek?quote:
NOS-stagiair heeft niet de moeite genomen om nieuws bij te houden of te kijken naar startlijstenquote:09:28
Langlaufen | Karlsson gaat voor derde goud
Langlaufer Johannes Høsflot Klaebo pakte deze Winterspelen maar liefst zes keer goud. Dat record is niet meer te evenaren in Milaan, maar de Zweedse Frida Karlsson doet straks nog wel een gooi naar haar derde gouden medaille van deze Spelen.
Karlsson won eerder deze Spelen de skiatlon en de tien kilometer en pakte zilver met de Italiaanse ploeg op de estafette. Ze geldt op de 50 kilometer, die om 10.00 uur van start gaat, ook als een van de grote favorieten, maar een zekerheidje is het goud allerminst.
Ik wist niet dat Ivo langlaufteams had...quote:Op zondag 22 februari 2026 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik begreep dat de ziekte rondgaat binnen de langlaufteams van Ivo.
Ik denk dat Mex bedoeld dat Ivo de Zweedse dames heeft aangestoken met zijn ziekte!quote:Op zondag 22 februari 2026 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ivo langlaufteams had...
Zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op zondag 22 februari 2026 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat Mex bedoeld dat Ivo de Zweedse dames heeft aangestoken met zijn ziekte!
Ski's gesaboteerd?quote:
Aangetikt door een Canadese curler.quote:
Uiteindelijk viel ze echt!quote:
Je zou bijna hopen dat de Russen weer mee gaan doen ja.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel veelzeggend dat het langlauftoernooi de hoogtepunten voornamelijk kent uit kolderieke momenten zoals het vallen van Ebba, het vallen van Diggins hier, het afsnijden van Laurent en de braakselbek van Lapalus.
Oke, vooruit, ook nog het schroeien van Klaabo.
Die hele leeftijdsgroep is op het slagveld bezig toch?quote:Op zondag 22 februari 2026 10:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat de Russen weer mee gaan doen ja.
Zouden ze Bolshunov geen uitzondering geven? Geen idee wat die tegenwoordig doet.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hele leeftijdsgroep is op het slagveld bezig toch?
Legertrainingen geven in hoe de militairen met een pinguïnpak of douchetent aan rond moeten lopen.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze Bolshunov geen uitzondering geven? Geen idee wat die tegenwoordig doet.
Ik lees nu op Wikipedia dat je waarschijnlijk gelijk hebt, dan is het maar goed dat die er niet bij is.quote:Op zondag 22 februari 2026 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Legertrainingen geven in hoe de militairen met een pinguïnpak of douchetent aan rond moeten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |