Wie zei dit?quote:
Over een paar weken dan maar door naar de Vasaloppet voor de krans en de kus?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of je doet een paar kilometer of vijftig. Je gaat er toch aan.
De tijd in beeld. En olympics.org.quote:
Dit kan niet.quote:
Weer een hond over de finishlijn gelopen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:10 schreef Felagund het volgende:
Nu heeft Nyenget opeens 17.5 seconden achterstand. Tijdwaarneming is helemaal van streek.
Ik denk dat het probleem was dat Klaebo in een slakkengang over de finish kwam.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:13 schreef mitt het volgende:
Lijkt erop dat user @:hole1988 weer aan het rommelen is geslagen
Moet hij het biatlon er de volgende OWS bij pakkenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Klaebo nog maar 12 gouden medailles achter op Phelps.
Laat deze mutant lekker heel ver weg blijven bij biatlon jaquote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moet hij het biatlon er de volgende OWS bij pakken
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:13 schreef mitt het volgende:
Lijkt erop dat user @:hole1988 weer aan het rommelen is geslagen
Dan hebben de Zweden wellicht toch wel een probleem. Andersson is ook kansloos, die zit in mijn godenteamquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
Frida Karlsson ziek en doet niet mee morgen.
Dan wordt het misschien toch nog spannend.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
Frida Karlsson ziek en doet niet mee morgen.
Ik zou i.i.g. morgen niet achter Andersson gaan zitten als het bergaf gaat.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan hebben de Zweden wellicht toch wel een probleem. Andersson is ook kansloos, die zit in mijn godenteam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |