En elke schaatser moet telkens een rondje minder, dan eindig je met een snoeiharde sprint.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:44 schreef S_E het volgende:
Estafette rijden. Na elk rondje wisselen van rijder.
De Holland Acht.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bezuinigingen! Oorspronkelijk was het plan om het met 8 analisten te doen!
Omdat er sowiewo één tussen moet staan waar je ook de f na de l in analisten wil zetten.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom de FUCK hebben ze 4 analisten?
Die hele Groenewoud begint me ook op de zenuwen te werken met dat stomme gelach bij weer een matige prestatie. En maar alles rijden en (behalve de mass start wellicht) ergens in de buurt komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:49 schreef Remco het volgende:
Dit is echt onzin van Schouten. Groenewoud en Beune zitten er veruit het slechts in van de hele Nederlandse ploeg. Ik zie niet waarom dat niet uitmaakt bij een ploegenachtervolging.
Dacht ik ook alquote:
Nee. en ook niet gezond. Slaapt die man nog wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:50 schreef Piperidine het volgende:
Ik vind Ritje Ritsma niet sympathiek ogen.
Koeienstalhoofd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hele Groenewoud begint me ook op te zenuwen te werken met dat stomme gelach bij weer een matige prestatie. En maar alles rijden en (behalve de mass start wellicht) ergens in de buurt komen.
Beune ging prima toch, een stuk beter dan de andere Nederlandsen op de 3km.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:49 schreef Remco het volgende:
Dit is echt onzin van Schouten. Groenewoud en Beune zitten er veruit het slechts in van de hele Nederlandse ploeg. Ik zie niet in waarom dat niet uitmaakt bij een ploegenachtervolging.
Alcoholistquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. en ook niet gezond. Slaapt die man nog wel?
Op de glijlatten.quote:
Nog niet.quote:
Qua prestatie wel maar ik heb het idee dat het OKT mentaal nog behoorlijk doorwerkt bij haar.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beune ging prima toch, een stuk beter dan de andere Nederlandsen op de 3km.
Dat zeggen ze zodat Lubach niet al die herhalingen van opmerkingen achter elkaar gaat zetten.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:54 schreef DeLuna het volgende:
Hebben wij al vaker opgemerkt
Wil je een sticker?
Zelfde formaat als op de wielerbaan ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:55 schreef Slobeend het volgende:
Je moet na de voorrondes direct de finales doen, geen halve finales meer. Snelste twee tijden direct in de finale.
Of gewoon ja, niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:55 schreef Slobeend het volgende:
Je moet na de voorrondes direct de finales doen, geen halve finales meer. Snelste twee tijden direct in de finale.
omdat ze hier vaker vallen? gokje.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Waarom hier met helm en individueel niet?
Verplicht hier volgens mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Zal wel met ivm de veiligheid zijn, valkans is hogerquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Denk eens na.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Verkeerde sport?quote:
Ik denk dat het hier verplicht is?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Rot op hier joh, ik moet het nog terug kijkenquote:
Of hij lacht dat ze niet meedoen.quote:
Zal vast niet bewust zijn, onhandig is het wel jaquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Rot op hier joh, ik moet het nog terug kijken
@Szura kan wel tegen een stootjequote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal vast niet bewust zijn, onhandig is het wel ja
Je zag er licht tussen inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon duwen, goedzo.
*schijnduw Antwanet
Helemaal uitgescheurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:01 schreef Aguero het volgende:
Poeh, dat was een hele zware bevalling
Ik hoorde dat er al een grote kans op goud was.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt in de vinale ook dodelijk spannend.
Omdat wisselen tijd kost.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wisselen ze niet gewoon? Eén rijder op kop klinkt zo onlogisch.
Wisselen kostte toch meer tijd?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Dit is schijnbaar sneller dan wisselen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Wisselen is trager dan duwenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Wisselen kost tijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:02 schreef Slobeend het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is schijnbaar sneller dan wisselen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wisselen is trager dan duwen
Maak mij maar geen bondscoach dan!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wisselen kost tijd.
Groetjes, Peen Treen
Geregeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maak mij maar geen bondscoach dan!
Stukje Mokum-Noordquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:04 schreef Remco het volgende:
Hoe Schouten Japan uitspreek kan echt niet.
Ik denk dat jij het beter doet dan Rintje nu je weet dat je niet moet wisselen!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maak mij maar geen bondscoach dan!
Eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:04 schreef Remco het volgende:
Niet spelen met mijn roots.quote:
Zo gek is het toch niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:04 schreef Remco het volgende:
Je denkt dat ze per optreden betaald krijgen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bezuiniging, niet op het schaatsen
De analistenbonus? Per aanwezige analist krijgt iedereen een bonus?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je denkt dat ze per optreden betaald krijgen?
Staat wel een partij olumpiese medailjes aan die tafel daar. Daar kunnen weinig tot geen omroepen die verslag doen van de Spelen aan tippen denk ikquote:
De laatste kwam ook niet lekker uit de laatste bocht had ik het ideequote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:08 schreef Montov het volgende:
NL bleef vlak. Japan in de laatste 200m 0,4 seconden langzamer.
Erben kan wat dat betreft wel weg.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat wel een partij olumpiese medailjes aan die tafel daar. Daar kunnen weinig tot geen omroepen die verslag doen van de Spelen aan tippen denk ik
Erben heeft andere kwaliteiten.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Erben kan wat dat betreft wel weg.
Wij zijn hier met z'n allen net zo erg als de commentatorenquote:
Biatlon, Curlingquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:10 schreef butz0rs het volgende:
Helaas zijn er geen andere sporten bezig
Biatlon!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:10 schreef butz0rs het volgende:
Helaas zijn er geen andere sporten bezig
Dus de vrouwenfinale interesseert je niet eens maar voor de FC Konkel & Broddel ga je JUICHENquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:06 schreef franklop het volgende:
Goud/Zilver + brons zou prima zijn
Zilver + 4e zou matig zijn
Goud + 4e mja
Live, love, laughquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Tering wat voor irritant takkewijf is dit.
Ik word echt agressief van dat gestotter van hemquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Erben heeft andere kwaliteiten.
Stukje Actionquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Live, love, laugh
Dit hangt sowieso in de gang daar thuis
Nee, die rijdt inderdaad de B-finale niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben biatlon aan het kijken maar Bosker rijdt de finale niet?
ik ga ook maar biatlon kijken idd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben biatlon aan het kijken maar Bosker rijdt de finale niet?
Canadese dames lijken mij een beter herstelvermogen te hebben dan de Nederlandse dames.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, dan had je Bosker inderdaad niet mee hoeven nemen. Ik dacht dat ze hem spaarden![]()
De vrouwen gaan het behoorijk lastig krijgen tegen Canada, enige hoop is dat ONZE dames misschien wat sneller herstellen ivm het allrounden.
Al was het volgensmij de keuze van de KNSBquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Rintje was zou ik de komende maanden ver uit de buurt van Prins blijven.
Wat heeft Robin daar nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:16 schreef AgnesGru het volgende:
Maar het is de schuld van de pers dat we voor de eerste keer deze samenstelling zien!
Blijven analiseren, extra reclameblok allenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze gaan de D-finales niet uitzenden
Ook niet heel interessant voor ons toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was de D-finale ook niet geannuleerd? Die van de dames tenminste, die van de heren gaat nog wel door.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was de D-finale ook niet geannuleerd? Die van de dames tenminste, die van de heren gaat nog wel door.
maar op voorspraak van Rintje.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Al was het volgensmij de keuze van de KNSB
De B-landen worden gecanceld!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:28 schreef Montov het volgende:
4 analisten bij de NOS, maar de Noordse combinatie heeft voorrang op het schaatsen.
in de laatste halve ronde (echt waar) nog net om kunnen draaienquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:25 schreef kilon het volgende:
Ik moest weg met nog 2 rondjes te gaan en toen leek het hopeloos, maar blijkbaar hebben ze het toch nog gered? Dat is mooi.
Zilver in de pocket.
Daar klikte ik vervolgens op de verkeerde stream en toen zag ik de tussenstand Biatlonquote:
Net teruggekeken ja. Dat was mazzel. Maar in de finale zal het wel klaar zijn als Canada op halve kracht (relatief) kon uitschaatsen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in de laatste halve ronde (echt waar) nog net om kunnen draaien
'T staat er echt, pagina 18 zwart omrandquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
5. Frankrijk
6. Noorwegen
7. Duitsland
8. Japan
als ik Prins was zou ik gewoon een Duits paspoort aanvragenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Rintje was zou ik de komende maanden ver uit de buurt van Prins blijven.
Het is wel dezelfde discussie als vooraf, dat ze het onderdeel maar half serieus nemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:44 schreef superniger het volgende:
Discussie over Prins is wel allemaal achteraf gelul.
Wie gaan er nu weer rijden dan?quote:
LE-ZEN. Jorien Voorhuis zegt ie toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie gaan er nu weer rijden dan?
Het oranjepubliek laat het afweten hoor ik netquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:54 schreef TweedeKlum het volgende:
De heren dus gefaald, ijs is glad.
Geen kennerspubliek!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het oranjepubliek laat het afweten hoor ik net
Dat is wel de planning ja.quote:
Die kwam van de week nog voorbij in een podcast, dus die is/was wel in Milaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:00 schreef Gremen het volgende:
Waar is Bob de Jong eigenlijk gebleven?
Die liep van de week ook nog rond in Milaan hoorde ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:00 schreef Gremen het volgende:
Bezuinigingen!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:02 schreef H.Vviv het volgende:
Ik zou nog een paar analisten erbij zetten aan tafel, dat past makkelijk.
Voormalig topschaatser Bob de Jong is momenteel werkzaam bij bv SPORT in Leeuwarden, waar hij zich bezighoudt met de implementatie van het Athletic Skills Model (ASM). Na zijn succesvolle carrière en rollen als coach in Zuid-Korea en China, richt hij zich nu op het bevorderen van breed motorische ontwikkeling en gezond bewegen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:00 schreef Gremen het volgende:
Nu al bij met alles terugkijken?quote:
Andere tijden.quote:
Nee, dat is wegbezuinigd.quote:
Ok, doei.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |