Onvoorstelbaar.quote:
Is dat zo? Zijn ook die stemmers niet bedrogen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:07 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Met dank aan alle D66 stemmers.
Vooral naïef.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Is dat zo? Zijn ook die stemmers niet bedrogen?
Wisten D66 en Rob er nou wel of niet van? Dat is me niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:11 schreef Mubassie het volgende:
Zelfs Rob Jetten zou zich bedrogen moeten voelen.
Aha, daar is de competentie. Als je met zoveel bullshit weg kunt komen dan verdien je misschien ook wel een promotie.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:13 schreef OllieA het volgende:
Dit klinkt toch wel heel erg als een opeenvolging van bullshit jobs waarin je jezelf omhoog netwerkt.
'procesmanager concernontwikkeling & Rotterdammergericht werken' hoe krijgen ze zulke functieomschrijvingen verzonnen? Is daar een bullshit generator voor?
Rotterdammergericht... ik krijg alleen van het woord al jeuk.
Aha, daar is de competentie. Als je met zoveel bullshit weg kunt komen dan verdien je misschien ook wel een promotie.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:13 schreef OllieA het volgende:
Dit klinkt toch wel heel erg als een opeenvolging van bullshit jobs waarin je jezelf omhoog netwerkt.
'procesmanager concernontwikkeling & Rotterdammergericht werken' hoe krijgen ze zulke functieomschrijvingen verzonnen? Is daar een bullshit generator voor?
Rotterdammergericht... ik krijg alleen van het woord al jeuk.
"Kwartiermaker"quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:01 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Ze begon dus in 2006 als juridisch adviseur in Rotterdam. Als ze destijds eerlijk was geweest over haar opleidingsniveau (alleen propedeuse bestuurskunde, en dus géén juridische achtergrond) dan had de gemeente haar nooit mogen aannemen. Deden ze dat toch, dan hebben ook zij de boel belazerd. Simpelweg omdat je me niet gaat vertellen dat er geen andere kandidaten waren die beter voldeden.
Gaat niet om geweten, wel omdat je je hele carrière hebt verneukt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:17 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat type heeft geen geweten. Anders hou je het liegen geen 20 jaar vol.
Rob wist er wel van, maar was te dom om door te vragen en daardoor wist Rob niet wát hij wist en wat niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Wisten D66 en Rob er nou wel of niet van? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Scherp, dat duidt inderdaad dan op een breder patroon.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:01 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Ze begon dus in 2006 als juridisch adviseur in Rotterdam. Als ze destijds eerlijk was geweest over haar opleidingsniveau (alleen propedeuse bestuurskunde, en dus géén juridische achtergrond) dan had de gemeente haar nooit mogen aannemen. Deden ze dat toch, dan hebben ook zij de boel belazerd. Simpelweg omdat je me niet gaat vertellen dat er geen andere kandidaten waren die beter voldeden.
Twee jaar wachtgeld trekken, a 98-112k per jaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:31 schreef Cruzinats het volgende:
Wat zou deze big strong independent sassy black excellence girlboss nu gaan doen eigenlijk?
Misschien heeft Sylvana nog een plekje voor haar bij BIJ1. Kan ze ergens in de randstad de lokale gemeenteraad terroriseren.
Ik ga er voor het gemak even van uit dat ze het niet wisten. Dan is een andere vraag wat mij betreft relevanter: hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat ze dit niet gecontroleerd hebben, zeker wanneer je iemand op dit soort functies wilt zetten? Of kan iedere boerenlul gewoon een cv verzinnen en zeggen ze dan: "mooie cv zeg! Jij bent geschikt voor de baan."?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Wisten D66 en Rob er nou wel of niet van? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Als het een bullshit baan is, maken kwalificaties geen reet uit. Dus waarom zou je dat überhaupt controleren...quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:37 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak even van uit dat ze het niet wisten. Dan is een andere vraag wat mij betreft relevanter: hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat ze dit niet gecontroleerd hebben, zeker wanneer je iemand op dit soort functies wilt zetten? Of kan iedere boerenlul gewoon een cv verzinnen en zeggen ze dan: "mooie cv zeg! Jij bent geschikt voor de baan."?
Inderdaad. Hoe heeft ze in 2006 als juridisch adviseur voor gem. Rotterdam aan de slag kunnen gaan zonder diploma-check?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:37 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak even van uit dat ze het niet wisten. Dan is een andere vraag wat mij betreft relevanter: hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat ze dit niet gecontroleerd hebben, zeker wanneer je iemand op dit soort functies wilt zetten? Of kan iedere boerenlul gewoon een cv verzinnen en zeggen ze dan: "mooie cv zeg! Jij bent geschikt voor de baan."?
Ze is al weg. Dus kan ze makkelijk de zwarte piet toegeschoven krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
D66 was niet 'in alle scherpte' op hoogte van fouten op cv Van Berkel
Verhaal begint nu allemaal wel wat problematischer te worden voor van Berkel.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er destijds bedrijven, instanties of burgers zijn benadeeld op basis van haar 'juridisch advies'.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:26 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
[ x ]
Carrière tijger. Paar jaar op een baan, vooral hard werken aan je profiel en je netwerk en snel weer door naar de volgende baan.
Hoop bluffen ook, want het is sowieso knap om juridisch adviseur te worden met alleen een HAVO diploma
Catch Me If You Canquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Scherp, dat duidt inderdaad dan op een breder patroon.
Omdat het nog wel eens implicaties kan hebben voor bevoegdheden om bepaalde beslissingen te nemen of adviezen uit te brengen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als het een bullshit baan is, maken kwalificaties geen reet uit. Dus waarom zou je dat überhaupt controleren...
Niet alleen van Berkel moet door het stof, maar de figuren die haar die baantjes hebben toegeschoven moeten zich ook kapot schamen.
Circus dat elkaar veren in de reet steekt, onder het motto 'de nieuwe kleren van de keizer'.
Ze had wel dr propedeuse gehaald toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er destijds bedrijven, instanties of burgers zijn benadeeld op basis van haar 'juridisch advies'.
Als er een dergelijk advies wordt gegeven door een totaal onbevoegd persoon, kan dat nog wel eens nietig verklaard worden. Kan nog leuke schadeclaims opleveren.
Bestuurskunde. Niets met recht iig.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze had wel dr propedeuse gehaald toch?
Dat gaat zo'n organisatie toch nooit toegeven.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er destijds bedrijven, instanties of burgers zijn benadeeld op basis van haar 'juridisch advies'.
Als er een dergelijk advies wordt gegeven door een totaal onbevoegd persoon, kan dat nog wel eens nietig verklaard worden. Kan nog leuke schadeclaims opleveren.
Bestuurskunde volgens mij idd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze had wel dr propedeuse gehaald toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |