| 1 2 3 4 5 | [u]Aflevering -[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: de namen voor copypasteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelregels
- Je kunt je prono tot zaterdagavond 20:30:00 uur inleveren. Prono's die later binnenkomen tellen niet mee.
- Je kunt maar 1 keer per uitzendweek een prono inleveren. Je mag hem wel aanpassen, uiterlijk tot zaterdag 20:30:00 uur.
- Er kan maar één kandidaat achter elk kopje staan (bij hoge uitzondering wordt anders aangegeven) en elke kandidaat kan maar één keer genoemd worden.
- Dit topic is voor prono's. Praten over algemene WIDM-zaken kan hier: Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes en praten over de afleveringen of ongerelateerde slowchat kan hier: Topicreeks: [WIDM] SC 'De Biecht' / Livetopic & kletspraat
Puntentelling
Voor elke keer dat je de Mol goed invult, krijg je 200 punten x het aantal spelers dat na de aflevering nog in het spel zit.
Voor elke keer dat je de winnaar of verliezer goed invult, krijg je 100 punten x het aantal overgebleven spelers die aflevering.
En voor elke keer dat je de afvaller goed invult, krijg je 50 punten x het aantal overgebleven spelers.
Voorbeeld:
• Na de eerste afvaller zijn er nog 9 spelers in het spel. Als jij die afvaller goed geraden hebt (50 punten x 9 spelers) heb je die aflevering 450 punten verdiend.
• Als na de ontknoping blijkt dat je die aflevering ook de winnaar goed hebt ingevuld (100 x 9), krijg je daar nog eens 900 punten bovenop.
• Bij een aflevering waarna nog 4 spelers over zijn levert de goede mol invullen (200 x 4) nog eens 800 punten op, etc.
Ook dit jaar is er helaas geen bordspel meer te winnen
Maar gelukkig wel nog altijd eeuwige lof en roem!SPOILER: Voorgaande winnaars van de WIDM NL prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Meke op 01-03-2026 09:56:52 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Mijn titel van eind vorig jaar staat er niet bijquote:Op maandag 23 februari 2026 00:16 schreef TLC het volgende:
We gaan weer van start![]()
(en ik ga proberen om mijn titel te verdedigen)
---
Aflevering 1 :
Nog totaal nergens op gebaseerd
De mol : Quinty
De winnaar : Nienke
De verliezer : Bram
De afvaller : nog geen
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn titel van eind vorig jaar staat er niet bij
Ja!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
@:meke mag ik ook mijn eeuwige lof en roem van het winnen van afgelopen seizoen?
Het kan nog alle kanten op !quote:Op zondag 1 maart 2026 12:39 schreef Rockfire het volgende:
Nou de tussenstand is simpel
Punten aflevering 1
-
Tussenstand na aflevering 1
-
Dat je zo'n ingewikkelde berekening zo snel hebt kunnen doen!!quote:Op zondag 1 maart 2026 12:39 schreef Rockfire het volgende:
Nou de tussenstand is simpel
Punten aflevering 1
-
Tussenstand na aflevering 1
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Mijn vrouw was er niet blij mee dat ik zo lang bezig wasquote:Op zondag 1 maart 2026 16:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat je zo'n ingewikkelde berekening zo snel hebt kunnen doen!!
Ik zie dat je mijn advies opvolgt. Het kan verkeren.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:07 schreef golfer het volgende:
Ik blijf bij mijn voorspelling, alleen nj wrl een afvaller.
Aflevering 2
De Mol- Bram Krikke
De Winnaar- Nasdrin Dchar
De Verliezer- Geraldine Kemper
De Afvaller- Matteo
Welk advies?quote:Op zondag 1 maart 2026 20:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik zie dat je mijn advies opvolgt. Het kan verkeren.
Aflevering 1 is al geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2026 05:58 schreef Nostalgist het volgende:
Aflevering - 1
De Mol - Daan Boom
De Winnaar - Delilah
De Verliezer - Milan van Dongen
De Afvaller - Nienke van Dijk
Aangepastquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mol: Nasrdin
Winnaar: Matteo
Verliezer: Delilah
Afvaller: Milan
|