SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ongelofelijk
[ Bericht 7% gewijzigd door Gretzl op 16-02-2026 02:55:09 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Gretzl op 16-02-2026 02:26:36 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Volgens mij moeten er vanavond kunstjes worden gedaan op hetzelfde ijs.quote:
Kunstrijden is de belangrijkste sport qua kijkcijfers en dus primetime in Europa en op de meest schappelijke tijd in Amerika. Aangezien dat altijd op hetzelfde ijs is heeft dat voorrang.quote:
Die hoeft vandaag alleen een top 4 tijd te rijdenquote:Op maandag 16 februari 2026 09:54 schreef kilon het volgende:
Ik ben benieuwd of de benen van Van t Wout weer wakker zijn.
500 meter is toch niet direct zijn ding? Althans, zeker niet dat hij favoriet is eropquote:Op maandag 16 februari 2026 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoeft vandaag alleen een top 4 tijd te rijden
Van Oorschot zei gisteren dat de 500 misschien wel zijn favoriete afstand is (maar dat dat na deze OS misschien wel anders is)quote:Op maandag 16 februari 2026 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
500 meter is toch niet direct zijn ding? Althans, zeker niet dat hij favoriet is erop
Lijkt me ook niet nee, al kan hij het echt wel en hij voelt zich er wel comfortabel op volgens mij. En vorm is goed dus dat moet allemaal kunnen zou ik zeggenquote:Op maandag 16 februari 2026 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
500 meter is toch niet direct zijn ding? Althans, zeker niet dat hij favoriet is erop
Het is toch ook best handig dat hij het goed doet op de relay?quote:Op maandag 16 februari 2026 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoeft vandaag alleen een top 4 tijd te rijden
Haalt wel meer medailles op de andere afstanden, bijv in wereldbekers.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Oorschot zei gisteren dat de 500 misschien wel zijn favoriete afstand is (maar dat dat na deze OS misschien wel anders is)
Touche.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is toch ook best handig dat hij het goed doet op de relay?
Xandra bij Santos, dat is altijd gevaarlijkquote:Op maandag 16 februari 2026 10:34 schreef AgnesGru het volgende:
Teun Boer in heat 1
Melle van 't Wout in heat 6
Jens van 't Wout in heat 7
Xandra Velzeboer start in kwartfinale 3
Michelle Velzeboer start in kwartfinale 4
Geen Stoddard dus dat scheelt al een val. Kirsten kan daarbij wel afstand nemen in het valklassement.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Xandra bij Santos, dat is altijd gevaarlijk
Vooral Uytdehaage Boulevard, zij kapte het wel gauw afquote:
quote:Op maandag 16 februari 2026 02:15 schreef Gretzl het volgende:
Video
IOC man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Het zijn geen sancties, het is feminisme!quote:
Die was wel mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |