Als ik als een hondje naar al hun debiele eisen moet gaan dansen, dan blijf ik liever thuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Datingsites hebben natuurlijk geen invloed op het gedrag van het publiek erop.
Maarre je kan heel zuur gaan doen over vrouwen die je met suffe smoezen afwimpelen. Maar daar gaat toch niets aan veranderen. Het is erg irritant, maar helaas gewoon een deel van het proces. Lang niet alle vrouwen krijgen het nou eenmaal warm van je. En je krijgt ook met vrouwen te maken die inderdaad labiel zijn. Ik heb die dingen vaak genoeg meegemaakt in de tijd dat ik veel aan het daten was. Maar ik realiseer me ook dat niet iedere vrouw me aantrekkelijk kan vinden. En dat hoeft ook niet.
Aan de andere kant, als je vaak vrouwen wegjaagt die aanvankelijk wel interesse hadden, dan doe je wellicht onderbewust iets dat ze niet leuk vinden.
Hoeveel heb jij er benaderd? Ik ken eigenlijk geen enkele vrouw die ooit mannen benaderd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Mannen doen echt waar precies hetzelfde.
En ze waren allemaal eenzaam met kerst. Jemig wat heb ik veel berichtjes gehad van mannen die ik het afgelopen jaar 1x of een paar keer gesproken heb.
Het is alsof ik als Bassie mijn broer Adriaan hoor praten.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Welkom in het datingsites/appstopic!
Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?
Date gevonden?Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #241 - Met Kerst moet niemand alleen zijn O+
[..]
Als ik als een hondje naar al hun debiele eisen moet gaan dansen, dan blijf ik liever thuis.
Zoek maar een andere clown voor je circus. Het verlangen zie je vaak al na ongeveer 3 dagen sterk doven.
Dan zijn er al weer 300 anderen die hen benaderd hebben, of die ze doorgescrolled hebben.
Het is moeilijk om aan de verwachtingen te voldoen en ik heb daarin veel mijzelf voorbij gelopen.
Soms zelfs met tegenzin op dates gegaan in de hoop dat de ander zou bijdraaien, maar dat doe ik niet meer.
[..]
Hoeveel heb jij er benaderd? Ik ken eigenlijk geen enkele vrouw die ooit mannen benaderd.
Ten eerste is dat een aanname of je daarmee iemand breekt en ten tweede als jij een lulverhaal ophangt maak je jezelf belachelijk, want de meeste mensen zullen heus wel door hebben dat iets niet de echte reden was en zich belazerd voelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Soms zijn er nu eenmaal dingen die je beter niet hardop zegt...
Je kan een goede persoon breken met zoiets. Is dat het waard?
Zeker als het iets is waar hij/zij niets aan kan doen.
Niet per se. Had een keer een fwb die ik heel erg aantrekkelijk vond, grappig, kon heel goed met haar praten, genoot er ontzettend van om tijd met haar door te brengen zowel in als buiten de slaapkamer, maar toch zou ik met haar geen relatie kunnen hebben, de romantische connectie was er gewoon niet. Vroeg me nog een keer af hoe dat kwam, want ik kon eigenlijk geen redenen verzinnen waarom niet, maar het was er gewoon niet. Zo stond zij er ook in, dus was eigenlijk de perfecte fwb. Helaas heb je mooie vrouwen nooit voor jezelf alleenquote:Op zondag 15 februari 2026 20:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar sowieso. De ene keer ga je samen naar de bios of zit je op een feestje en de andere keer scheur je bloedjegeil de kleren van elkaars lijf? Als je goede vrienden kan zijn en seks met elkaar wilt en dat ook nog eens monogaam dan kan je toch net zo goed een relatie met elkaar nemen?
Als je dit als vrouw zou zeggen dan staan de mannen weer op hun achterpotenquote:Op maandag 16 februari 2026 08:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Niet per se. Had een keer een fwb die ik heel erg aantrekkelijk vond, grappig, kon heel goed met haar praten, genoot er ontzettend van om tijd met haar door te brengen zowel in als buiten de slaapkamer, maar toch zou ik met haar geen relatie kunnen hebben, de romantische connectie was er gewoon niet. Vroeg me nog een keer af hoe dat kwam, want ik kon eigenlijk geen redenen verzinnen waarom niet, maar het was er gewoon niet. Zo stond zij er ook in, dus was eigenlijk de perfecte fwb. Helaas heb je mooie vrouwen nooit voor jezelf alleen
Waarom dat dan?quote:Op maandag 16 februari 2026 08:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je dit als vrouw zou zeggen dan staan de mannen weer op hun achterpoten
Slissen is wel zielig he, daar kan die jongen niets aan doen.quote:Op maandag 16 februari 2026 00:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ten eerste is dat een aanname of je daarmee iemand breekt en ten tweede als jij een lulverhaal ophangt maak je jezelf belachelijk, want de meeste mensen zullen heus wel door hebben dat iets niet de echte reden was en zich belazerd voelen.
Van de echte reden kun je soms nog leren, of iets aan doen. Als iemand zou zeggen dat de ander als een ongewassen debiel erbij loopt, of stinkt van het roken of teveel slist.
Omdat wij al afgeschoten worden als we geen aantrekkingskracht voelenquote:
Och, ik zou er inmiddels prima mee kunnen leven.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat wij al afgeschoten worden als we geen aantrekkingskracht voelen
Dan zij we te veeleisend.
quote:Op maandag 16 februari 2026 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ik zou er inmiddels prima mee kunnen leven.
Hij was serieus bedoeld maar ik snap de grapquote:
Ik denk dat hier 2 dingen door elkaar gehaald worden.quote:Op zondag 15 februari 2026 23:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is alsof ik als Bassie mijn broer Adriaan hoor praten.
Het is zo jammer dat zo weinig mensen in dit topic de filmpjes met discussies van Whatever kijken. Daarin wordt op een harde, maar in mijn ogen gezonde manier gediscussieerd over de krankzinnige verwachtingen, de maatschappij, het totaal uit zijn verband gerukte feminisme en de onzin chivalry die gevraagd wordt. We kunnen niet genoeg daarover discussiėren, want het normaal is allang geen normaal meer. Totdat er een totale reset komt van de datingwereld en waarin iedereen een flinke koude douche krijgt dat we effe gewoon de fuck normaal moeten doen met al onze eisen, wordt het alleen maar erger. Ik denk dat het niet lang meer duurt totdat er 3 tot 4 miljoen singles zijn en nauwelijks nog kinderen geboren worden. Een dystopisch beeld, maar ik denk dat we echt daar naartoe gaan. 1 of 2 zoetsappige all you need is love afleveringen gaan dat niet meer redden.
Ik hoorde laatst iemand op Tiktok roepen dat als je als man, en nu komt ie, een date voorstelt en je vraagt aan de vrouw: wat zullen we doen, dan ben je af. Want een vrouw verwacht dat jij iets leuks/tofs/romantisch bedenkt zonder "haar ermee op te zadelen".
MAAR
Als je dan zonder haar iets te vragen iets bedenkt, wat in haar ogen niet kan, niet leuk is, niet goed genoeg is of je hebt iets geėngageerd wat niet conform de levensstijl, prijs of speciaal genoeg is dan ben je OOK af. Want je besprak het niet, hield geen rekening met haar en drukte "je eigen zin door".
Je KUNT dus niet winnen. Je kunt het niet goed genoeg doen. Het is wat ze bij Whatever ook wel the house of mirrors noemen. Loop je linksaf, knal je tegen de spiegel of glazen muur op. Loop je rechtsaf en je denkt als man veilig te zijn, dan hoor je vroeg of laat ook weer teleurstelling.
Andersom vragen vrouwen niet of het oké is, want een man moet niet zo'n mietje zijn en gewoon maar accepteren.
Hoezo ga jij niet mee, je bent toch geen mietje.
Het hele gegeven draait erom dat in het hoofd van mensen het gras elders groener is, maar het dat niet is.
Iemand anders zal wel meer moeite voor me doen, oh wacht toch niet. Iemand anders zal wel meer verdienen, voor mij betalen, een grotere lul hebben, een kinderwens, een stabieler leven.
Take life as it comes.
Mja okay. Ik ontken niet dat het bestaat, maar de kans dat je dit treft is wel erg klein denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Niet per se. Had een keer een fwb die ik heel erg aantrekkelijk vond, grappig, kon heel goed met haar praten, genoot er ontzettend van om tijd met haar door te brengen zowel in als buiten de slaapkamer, maar toch zou ik met haar geen relatie kunnen hebben, de romantische connectie was er gewoon niet. Vroeg me nog een keer af hoe dat kwam, want ik kon eigenlijk geen redenen verzinnen waarom niet, maar het was er gewoon niet. Zo stond zij er ook in, dus was eigenlijk de perfecte fwb. Helaas heb je mooie vrouwen nooit voor jezelf alleen
Denk dat het veel vaker voorkomt dan je denkt, er zijn echt veel meer vrouwen waar ik naar bed mee zou willen dan waar ik een relatie mee zou willenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Mja okay. Ik ontken niet dat het bestaat, maar de kans dat je dit treft is wel erg klein denk ik.
Ja, maar die vrouw moet er dan maar precies net hetzelfde in staan. Dat je wel echt goede vrienden kan zijn met soms een beetje seks, maar geen relatie met elkaar willen. Dat is vrij uniek.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Denk dat het veel vaker voorkomt dan je denkt, er zijn echt veel meer vrouwen waar ik naar bed mee zou willen dan waar ik een relatie mee zou willen
Waarom zou dat zo uniek zijn? Vriendschap, aantrekkingskracht en romantische gevoelens zijn drie hele verschillende dingen die volledig losstaan van elkaarquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, maar die vrouw moet er dan maar precies net hetzelfde in staan. Dat je wel echt goede vrienden kan zijn met soms een beetje seks, maar geen relatie met elkaar willen. Dat is vrij uniek.
Ik heb iig nog nooit meegemaakt dat 1 van beide dan niet uiteindelijk meer wil.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom zou dat zo uniek zijn? Vriendschap, aantrekkingskracht en romantische gevoelens zijn drie hele verschillende dingen die volledig losstaan van elkaar
Tja, dat kan he, iedereens ervaring is andersquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb iig nog nooit meegemaakt dat 1 van beide dan niet uiteindelijk meer wil.
Maar wat de fuck moeten mannen ontwikkelen dan? Als je geen lompe baviaan bent die elke dag bezopen bent, gewoon je ding doet, niet verslaafd bent wat moet er dan nog meer?quote:Op maandag 16 februari 2026 10:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat hier 2 dingen door elkaar gehaald worden.
Ten eerste is dating via apps/online zoooo ontzettend anders en oppervlakkig dan in het echt dat je inderdaad afgekeurd wordt voor het absolute minste. Foto's kunnen stom zijn of je niet zo weergeven zoals je in de realiteit bent. Plus het is een letterlijke vleeskeuring die in 3 sec gebeurt. Als jij naar de bakker gaat voor iets lekkers dan neem je ook die slagroomtaart en niet dat droge abrikozenpuntje.
Online dating is bruut. Mensen zouden hiermee moeten stoppen. OF mannen zouden moeten stoppen met sleepnetten. Als de vrouwen geen 100 likes zouden krijgen, zouden ze misschien ook iets langer kijken naar een foto.
Ten tweede: vrouwen zijn zelfstandig, verdienen hun eigen geld, hebben hun eigen huis. De NOODZAAK om een man te hebben om te overleven is er niet meer want je kan voor jezelf zorgen. Dus geld, woonst, auto,.. is niet meer van belang. Dan blijven natuurlijk zaken over zoals bv communicatie, leuk karakter, warmte en empathie, behulpzaamheid, humor. Een partner is de kers op de taart, niet meer de bodem om te kunnen overleven.
Vrouwen hebben zich op heel korte tijd aangepast, sommige mannen hebben dit niet gedaan en denken nog steeds dat werken en er zijn genoeg is.
Het is geen kwestie dat vrouwen wreed zijn geworden of kieskeurig, het is veranderd omdat het eindelijk kan. Eerder had je er niets over te zeggen en bleef je je leven lang in een liefdeloos huwelijk (met wat geluk zonder slaag).
En ipv mee te ontwikkelen en te beseffen dat het 'bare' minimum van goed gedrag niet goed genoeg meer is, geven sommige mannen de schuld aan de vrouw.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden zei ons moeder altijd. Je weet dat de boel besodemieteren altijd uit komt, daar komt praat van. Daarom is haar generatie na vijftig jaar nog bij elkaar. Die weten dat er geluld wordt en je gewoon jezelf gedeisd moet houden en niet om het minste of geringste naar een ander moet rennen. Ons moeder zei ook regelmatig je moet praten, maar niet praten om het praten. De sneeuwvlokjes generatie van tegenwoordig is al over de zeik als ze door een man, volgens eigen invulling, niet voldoende aandacht krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Slissen is wel zielig he, daar kan die jongen niets aan doen.
En zoals ik jou hier een beetje 'ken' denk ik dat jij best wel tegen de brute waarheid zou kunnen. Maar onderschat niet hoe gevoelig anderen kunnen zijn.
Ik heb bv erectie stoornissen genoeg gezien door een stomme opmerking van een vrouw.
Dan maak je maar zin. Dit is weer zo'n abstract begrip waar niemand wat mee kan.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat wij al afgeschoten worden als we geen aantrekkingskracht voelen
Dan zij we te veeleisend.
Maar ik ben niet van de sneeuwvlokjes generatiequote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden zei ons moeder altijd. Je weet dat de boel besodemieteren altijd uit komt, daar komt praat van. Daarom is haar generatie na vijftig jaar nog bij elkaar. Die weten dat er geluld wordt en je gewoon jezelf gedeisd moet houden en niet om het minste of geringste naar een ander moet rennen. Ons moeder zei ook regelmatig je moet praten, maar niet praten om het praten. De sneeuwvlokjes generatie van tegenwoordig is al over de zeik als ze door een man, volgens eigen invulling, niet voldoende aandacht krijgen.
En er komt altijd weer het gelul dat vrouwen vroeger bij een man bleven om geld, nou mijn moeder heeft en had haar eigen centen. Net alsof iedere man slaag geeft, bezopen is of vreemdgaat. Vreemdgaan gebeurd uit opportuniteit en schijt aan mentaliteit. Vroeger had je respect voor elkaar, dat heeft niks met geld te maken.
1e punt: die dingen die je noemt zijn echt wel dingen die sowieso niet ok zijn. Maar bij afwezigheid van deze dingen, zijn ze ook niet genoeg. Je wil fijn kunnen praten, samen dingen doen, lachen met elkaar. Een relatie is een aanvulling van je leven, iets wat je leven leuker maakt. Jij beschrijft gewoon iedere iets of wat normale man. Jij wilt toch ook niet gewoon elke vrouw? Je zoekt toch ook dingen die bij je passen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Maar wat de fuck moeten mannen ontwikkelen dan? Als je geen lompe baviaan bent die elke dag bezopen bent, gewoon je ding doet, niet verslaafd bent wat moet er dan nog meer?
En 2: waar biedt de vrouw meer dan eerst?
Op veel andere gebieden lopen vrouwen nog steeds achter. Zwaar lichamelijk werk, defensie (ze worden opgeroepen straks maar gaan vermoedelijk niet), uren maken. Ze klagen over kinderopvang die niet gratis is, maar die gaat er niet komen in dit kabinet. En er is ook nog zoiets als bij 1 kind stoppen. Nee het moeten er 3 zijn.
Ik weet niet of je het doorhebt maar ik denk dat 80% van de mensen al blij is dat hij geen gekkie als relatie heeft. Don't stick your dick in crazy.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
1e punt: die dingen die je noemt zijn echt wel dingen die sowieso niet ok zijn. Maar bij afwezigheid van deze dingen, zijn ze ook niet genoeg. Je wil fijn kunnen praten, samen dingen doen, lachen met elkaar. Een relatie is een aanvulling van je leven, iets wat je leven leuker maakt. Jij beschrijft gewoon iedere iets of wat normale man. Jij wilt toch ook niet gewoon elke vrouw? Je zoekt toch ook dingen die bij je passen?
2e: geen idee wat ze meer te bieden heeft. We doen nog steeds zo wat hetzelfde. Maar het is duidelijk dat de mannen ons nog steeds willen, dus we zullen wel iets goed doen? Zal waarschijnlijk wel gewoon seks zijn. Mannen zijn simpele wezens(niet veralgemenen naar ELKE man)
3e: mannen lopen nog steeds achter, ze kunnen niet zwanger worden (grappig he, schermen met aangeboren talenten die het andere geslacht niet heeft). Kinderopvang of de zorg: ze mogen maar willen vaak niet. Kinderopvang: die man wil er dan ook 3 he? Ze krijgen ze niet alleen.
Nou ik hoop oprecht dat mannen toch ook iets meer wensen dan gewoon geen gekkie te hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt maar ik denk dat 80% van de mensen al blij is dat hij geen gekkie als relatie heeft. Don't stick your dick in crazy.
Er zijn genoeg vrouwen die de man onder de plak hebben zitten (andersom gebeurd dat zelden tot nooit) en het internet staat helemaal vol met memes over de "broedkippen" en meer van dat soort "grappige" content.
Zwanger worden lijkt me ook niet de definitie van een gezonde en veilige relatie.
Ik ben persoonlijk niet op zoek naar seks, want seks kun je als man ook tegen betaling krijgen. Of gratis rukken online. Een vrouw moet wel iets te vertellen hebben en ook een bepaalde verantwoordelijkheid tonen. Helaas blijkt dat zeer moeilijk te vinden.
Vrouwen kunnen prima in defensietaken werken, kunnen op booreilanden werken, kunnen meer uren werken, maar willen dat niet. Als de oorlog uitbreekt vraag ik me af hoe in sneeuwvlokjes Nederland we het gaan redden. In Oekraļne pakken de vrouwen zelf de buks, ik vraag me af of ze dat in Nederland ook gaan doen.
In het leger kan je ook arts zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou ik hoop oprecht dat mannen toch ook iets meer wensen dan gewoon geen gekkie te hebbenik gun ze alleszins een hele leuke vrouw die bij hun past.
Ik wens voor mijzelf iets meer dan geen gekkie, niet dat ik vind dat ik het waard ben of het verdien maar gewoon omdat ik anders liever alleen ben.
Niemand zou de ander onder de plak moeten hebben, dat is geen liefdevolle relatie en dat moet je niet willen. Niets als man en niet als vrouw.
Dat van dat werk kan ik mij niet in vinden want ik heb wel altijd zwaar werk gedaan in de chemische industrie voor ik mij rond mijn 38e heb omgeschoold naar de zorg. Ik deed ervoor wel extra diensten als ambulancier buiten mijn werk in de chemie. Ik zou ook gerust op een boorplatform gaan werken, lijkt mij zeer interessant. Het leger liever niet want ik heb geen agressie en wens niemand dood te schieten. Maar ik zou wel als medische dienst meegaan. Ik werk nog steeds meer dan 40u per week en dat als bijna 50 jarige. Heb ook nooit parttime gewerkt of 4/5.
Maar ik geloof wel dat de meeste vrouwen iets anders in elkaar zitten.
Oh trouwens, ik denk niet dat de jonge mannen van tegenwoordig het beter in het leger zouden doenof dit ambiėren op zijn minst.
En wat is je punt? deze hele rant klinkt het meer alsof je een man zoekt dan een vrouw.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt maar ik denk dat 80% van de mensen al blij is dat hij geen gekkie als relatie heeft. Don't stick your dick in crazy.
Er zijn genoeg vrouwen die de man onder de plak hebben zitten (andersom gebeurd dat zelden tot nooit) en het internet staat helemaal vol met memes over de "broedkippen" en meer van dat soort "grappige" content.
Zwanger worden lijkt me ook niet de definitie van een gezonde en veilige relatie.
Ik ben persoonlijk niet op zoek naar seks, want seks kun je als man ook tegen betaling krijgen. Of gratis rukken online. Een vrouw moet wel iets te vertellen hebben en ook een bepaalde verantwoordelijkheid tonen. Helaas blijkt dat zeer moeilijk te vinden.
Vrouwen kunnen prima in defensietaken werken, kunnen op booreilanden werken, kunnen meer uren werken, maar willen dat niet. Als de oorlog uitbreekt vraag ik me af hoe in sneeuwvlokjes Nederland we het gaan redden. In Oekraļne pakken de vrouwen zelf de buks, ik vraag me af of ze dat in Nederland ook gaan doen.
Dit zei je ook eerder. ik moest oprecht googelen wat "Whatever" was en kwam ik er achter dat het die onmogelijke domme amerikaanse show is. Ik twijfel nu oprecht of je een troll bent want je kan dat soort domme podcast shows totaal niet vergelijken met de realiteit. Je valt in een "incel val" en je wordt gehersenspoeld om vrouwen te haten en bij kortste keren van afwijzing uit je slof te schieten vermoedelijk. (let op, ik zeg niet dat je het doet, maar je zo geprogrammeerd wordt door dit soort bs te kijken)quote:Het is zo jammer dat zo weinig mensen in dit topic de filmpjes met discussies van Whatever kijken. Daarin wordt op een harde, maar in mijn ogen gezonde manier gediscussieerd over de krankzinnige verwachtingen, de maatschappij, het totaal uit zijn verband gerukte feminisme en de onzin chivalry die gevraagd wordt. We kunnen niet genoeg daarover discussiėren, want het normaal is allang geen normaal meer. Totdat er een totale reset komt van de datingwereld en waarin iedereen een flinke koude douche krijgt dat we effe gewoon de fuck normaal moeten doen met al onze eisen, wordt het alleen maar erger. Ik denk dat het niet lang meer duurt totdat er 3 tot 4 miljoen singles zijn en nauwelijks nog kinderen geboren worden.
Alsnog, dat programma is gemaakt om controversie te creėren. Net zoals die Gorlock The Destroyer meid die daar ook aanwezig was ofzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:24 schreef W00fer het volgende:
Whatever is precies het tegenovergestelde. De interviewer vraagt aan vrouwen wat zij belangrijk vinden. De vrouwen , soms Onlyfans model, soms advocaat, soms feminist, geven aan wat zij heden ten dage belangrijk vinden.
Dat is relevant voor de discussie wat vrouwen en mannen belangrijk vinden. Vaak gaat het gepaard met extreme eisen van beide kanten. De Tradwifes worden er belicht, maar ook de alfamannetjes, de situatie rondom abortus. Het is niet voor niets 1 van de grootste datingpodcasts wereldwijd.
Ja dat bedoel ik, dan ga ik als medic meequote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In het leger kan je ook arts zijn
Kom je me dan redden?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dan ga ik als medic mee
Ik weet nu eigenlijk niet of ik hier nu om moet lachen of om moet huilen qua stoere praatjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:45 schreef epicbeardman het volgende:
Mijn huidige date komt wel weer a.s. vrijdag bij mij slapenrisky business omdat ik vorige keer zonder condoom heb gedaan en ze gelukkig nog wel ongesteld was geraakt (pfew)
Pullout game is still strong, maarja.. ondanks dat ik echt fijne condooms heb (Skyn elite) aanrader is zonder het fijnst. Achja, verdien ondertussen wel genoeg om alimentatie te betalen. Komt dan iig wel mooi kind op de wereld, groene en blauwe ogen mix!
Ik ken haar nu ook al wel 3-4 maanden, weet nog wel dat mijn opening was "Als ik je op straat zag lopen zou ik voor je vallen alsof ik Neymar was" (haar roots)![]()
![]()
Ja het enige wat jij komt delen is negativiteit ja, en hoeveel hekel je wel niet aan vrouwen hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik weet nu eigenlijk niet of ik hier nu om moet lachen of om moet huilen qua stoere praatjes.
Jazekersquote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je me dan redden?
Is de pullout game respect voor vrouwen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja het enige wat jij komt delen is negativiteit ja, en hoeveel hekel je wel niet aan vrouwen hebt.
Toegegeven het was beetje over de top, maar dat doen leuke ervaringen met je(mij althans).
Alsof zij zwanger wil worden binnen 3-4 maanden, dusja dat zeker.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Is de pullout game respect voor vrouwen?
*in voet schiet*quote:
Hoeft ze 'm iig niet zelf te halen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alsof zij zwanger wil worden binnen 3-4 maanden, dusja dat zeker.
Wat respectloos zou zijn in haar komen en dag erna een dayafter pill geven.
Maar eh..... Is anticonceptie gebruiken niet gewoon beter?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alsof zij zwanger wil worden binnen 3-4 maanden, dusja dat zeker.
Wat respectloos zou zijn in haar komen en dag erna een dayafter pill geven.
Die zitten naast mijn chloroform en rhopynol medicijnen tasje.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Hoeft ze 'm iig niet zelf te halen.
Moeten we het wel keer over hebben denk ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar eh..... Is anticonceptie gebruiken niet gewoon beter?![]()
Dat mensen zo lichtzinnig omgaan met hun lichaam en de mogelijke nieuwe mens die kan ontstaan in een shit situatie, om gewoon even te seksen met iemand die je eigenlijk niet wil als vaste partner![]()
Je weet toch dat voorvocht ook sperma kan bevatten?
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken en niet voor andere mannen, maar voor mij is sex echt niet de enige reden dat ik een vrouw in mijn leven wil. Sommige vrouwen zou ik misschien zelfs wel willen zonder sex.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:18 schreef Lenny77 het volgende:
2e: geen idee wat ze meer te bieden heeft. We doen nog steeds zo wat hetzelfde. Maar het is duidelijk dat de mannen ons nog steeds willen, dus we zullen wel iets goed doen? Zal waarschijnlijk wel gewoon seks zijn. Mannen zijn simpele wezens(niet veralgemenen naar ELKE man)
Er bestaat ook nog zo iets als SOA's.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Moeten we het wel keer over hebben denk ik.
Maar mijn vorige ex was ook zo'n meid die precies wist wanneer ze vruchtbaar was ect, ging ook naar full moon/cacao ceremonies en yoga retraites. Vrouwen zijn net tovenaars met hen lichamen die weten en voelen alles.
Sommige, maar niet allemaal. Het is bij mij gewoon altijd goed gegaan, maar dat was in een vaste relatie. Overigens zijn condooms nou eenmaal mega kut.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar mijn vorige ex was ook zo'n meid die precies wist wanneer ze vruchtbaar was ect, ging ook naar full moon/cacao ceremonies en yoga retraites. Vrouwen zijn net tovenaars met hen lichamen die weten en voelen alles.
Ik wil ze geen eten geven, al die meiden die het zo goed wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een slimme meid neemt de pil.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Sommige, maar niet allemaal. Het is bij mij gewoon altijd goed gegaan, maar dat was in een vaste relatie. Overigens zijn condooms nou eenmaal mega kut.
Ik leer hier meer dan op de biologielesquote:Op dinsdag 17 februari 2026 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een slimme meid neemt de pil.
Ja ik weet dat daar bijwerkingen aanzitten en dat je als vrouw beter zonder functioneert. Maar 9 maanden zwanger zijn en daarna minstens 18 jaar opvoeden weegt niet op tegen de bijwerkingen van de pil (of een andere anticonceptie waar je als vrouw controle over hebt).
Condooms kunnen scheuren, morning after pil werkt niet meer als je net je eisprong hebt gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |