De Wit gaf wel aan dat hij na dit seizoen normaal gesproken terug gaat naar Nederlandquote:Op zondag 15 februari 2026 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is verrassend inderdaad.
Misschien dat Johan de Wit of Bjarne Rykkje open staat voor een terugkeer?
quote:Op zondag 15 februari 2026 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
Als een jachtluipaard, eyes on the target.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2026 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
Als een jachtluipaard, eyes on the target.
[ afbeelding ]
+100quote:
Hij lijkt me sowieso meer een allround coach, maar kan natuurlijk dat hij de leiding over het team krijgt en Van Velde de sprinters blijft doen ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou Rykkje eerder als opvolger van Orie zien
Ben wel benieuwd hoe Leerdam was geweest als ze 2x 2e was gewordenquote:Op zondag 15 februari 2026 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:
zo mooi, stuivertje wisselen 1 en 2 en dan zo blij voor elkaar zijn
Ik vind de prestatie van Femke nog steeds beter dan die van Jordan Stolzquote:Op zondag 15 februari 2026 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Leerdam was geweest als ze 2x 2e was geworden
Bij de mannen is de concurrentie op de sprint veel groter.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind de prestatie van Femke nog steeds beter dan die van Jordan Stolz
Dan had je dat bij de 1000 wel gezien. Hier ging ze never nooit goud pakken.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Leerdam was geweest als ze 2x 2e was geworden
Kan Kok daarna ook nog naar de Massastart?quote:Op zondag 15 februari 2026 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de mannen is de concurrentie op de sprint veel groter.
Als Kok de 1500m ook wint is het wel van Stolziaanse proporties.
Dat wordt nog niet echt opgepakt.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van Velde is er wel klaar mee om hoofdcoach te zijn. Dat is groot nieuws
Hoezo is één keer goud beter dan twee keer goud?quote:Op zondag 15 februari 2026 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind de prestatie van Femke nog steeds beter dan die van Jordan Stolz
Dit wordt een nieuwe Timmertje Timmertjequote:Op zondag 15 februari 2026 21:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een mooi interview met Kok, mooie mix van blijdschap en opluchting.
Echt genieten hoe perfect ze al tijden schaatst. Ik kijk nu ook al weer zo uit naar de 1.500. Denk echt dat ze nog een keer wat speciaals gaat laten zien
overmacht.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoezo is één keer goud beter dan twee keer goud?
Je kunt zeggen: Stolz won 500 meter met veel kleiner verschil - alleen staat hiertegenover het aanzienlijke tijdsverschil op de 1000 meter vrouwen.
Wat bedoel je daarmee?quote:
Denk dat het bij de mannen na Heiden ook niet meer gebeurd is? Dan hebben we nu bij de mannen iemand met een hele grote kans en bij de vrouwen toch ook wel een realistische kansquote:Op zondag 15 februari 2026 21:08 schreef Ericr het volgende:
500 en 1500 winnen is bij de vrouwen volgens mij maar 1 keer gebeurd en dat is een eeuwigheid terug. De vrouwelijke Heiden ook al was Lidija Skoblikova nog 16 jaar eerder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |