Dan is ze afgezet. Voor een tientje heeft ze er ook een bij de kringloopquote:Op zondag 15 februari 2026 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze had toch al een tasje van 12 mille gekocht?
Zalig zijn de armen van geest, want hunner is het Koninkrijk der hemelen.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Fok is ook voor de armen van geest. De frontpage in het bijzonder.
Jan Mulder volgde haar wel, dat is ook wat waard.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:26 schreef Watmoetjenou het volgende: Marianne Timmer deed het ook wel leuk hoor, maar die had niet zoveel volgers op Instagram
En Peter Heerschop!quote:Op zondag 15 februari 2026 18:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jan Mulder volgde haar wel, dat is ook wat waard.
"Sta ik hier in mijn nakie, denkend aan jou in Nagasaki"quote:
Mijn vriendin vindt het maar zozo, als ik aan jou denk in Nagano.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Sta ik hier in mijn nakie, denkend aan jou in Nagasaki"
Is dat die Japanse radioverslaggever?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:41 schreef Remco het volgende:
Ik zie nu pas dat Kok Shimabukuro ook een high five geeft na de finish
Haha nee, de (ik dacht)Hawaiaanse coach van Jacksonquote:Op zondag 15 februari 2026 18:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Is dat die Japanse radioverslaggever?
Kokki Shimabukuro?
KLOPT.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Haha nee, de (ik dacht)Hawaiaanse coach van Jackson
Als je Bjørndalen voorbij bent, ben je wel voor de eeuwigheid ja. Dat was zo'n beetje een 'household name' in zijn tijd als er wintersport was. Achter hem was de wedstrijd, jaaaaaaaarenlang.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klaebo is imo een van de sterren, net als Braathen die iets unieks heeft gedaan
Van Velde is er wel klaar mee om hoofdcoach te zijn. Dat is groot nieuwsquote:Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef AgnesGru het volgende:
Trainer Van Velde over druk op olympisch kampioen Kok: 'Verschrikkelijk knap'
https://nos.nl/video/2602(...)verschrikkelijk-knap
Was even vergeten dat Gouden Gerard ook de coach van Michel Mulder was toen hij Olympisch kampioen werd.
Ja, indrukwekkend.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]maar dan moet je het nog wel "even" doen
Dat is verrassend inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van Velde is er wel klaar mee om hoofdcoach te zijn. Dat is groot nieuws
Ik zou Rykkje eerder als opvolger van Orie zienquote:Op zondag 15 februari 2026 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is verrassend inderdaad.
Misschien dat Johan de Wit of Bjarne Rykkje open staat voor een terugkeer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |