Jep, met de klok op de tel en dan stipt op uur U de site F5 refreshen en dan als een malle door.quote:
Precies zo is het hier ook gelukt.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:06 schreef peterc het volgende:
[..]
Jep, met de klok op de tel en dan stipt op uur U de site F5 refreshen en dan als een malle door.
Hier achter de feiten aangelopen. Jammer maar helaas het is niet andersquote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:09 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Precies zo is het hier ook gelukt.
Inderdaad een leuk project. Jammer dat we geen kans hebben gehad om hierop in te schrijven.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:58 schreef KrekelJapie het volgende:
Zie dat gisteren een leuk project op CCF is volgelopen. Waarschijnlijk in pre publicatiefase door 200 investeerders
Fish Sense B.V.
¤ 135.000 | 9,0 % rente | 60 maanden | Investeerders: 200
https://www.collincrowdfund.nl/fish-sense-b-v/
Die ging gisteren om 11:00 open en was binnen een minuut vol. Ik had blind ingeschreven en daarna pas de pitch gelezen, maar het blijkt inderdaad een mooi project te zijn met een goede dekking.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:58 schreef KrekelJapie het volgende:
Zie dat gisteren een leuk project op CCF is volgelopen. Waarschijnlijk in pre publicatiefase door 200 investeerders
Fish Sense B.V.
¤ 135.000 | 9,0 % rente | 60 maanden | Investeerders: 200
https://www.collincrowdfund.nl/fish-sense-b-v/
De kans was er feitelijk wel, alleen is dit toch ook weer een project wat online komt en dezelfde dag live is gegaan. Net zoals eerder ook al gebeurde. De oude vertrouwde strategie van minimaal één dag van tevoren publiceren voor livegang lijkt hiermee over boord te zijn gegooid. Met als risico dat je nu dus dagelijks meerdere keren zou moeten kijken of er nieuwe projecten staan die dezelfde dag al online komen. Gelukkig werd ik op dit project gewezen door een vriend, anders had ik ook niet kunnen inschrijven.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:28 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk project. Jammer dat we geen kans hebben gehad om hierop in te schrijven.
Er was gewoon kans maar was Collin direct dus niet veel interesse voor hier denk ikquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:28 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk project. Jammer dat we geen kans hebben gehad om hierop in te schrijven.
Mwa, dat denk ik wel. Inderdaad hogere fee maar ook een mooi rendement.quote:Op zondag 22 februari 2026 09:56 schreef Boyette het volgende:
[..]
Er was gewoon kans maar was Collin direct dus niet veel interesse voor hier denk ik
kunnen er niet veel zijnquote:Op zondag 22 februari 2026 19:15 schreef KrekelJapie het volgende:
De klantenservice van GvE is zondagavond aan het werk om de annuleringen van Sport2000 te verwerken.
Hij wordt toch weer aangekondigd voor vanmiddag?quote:Op zondag 22 februari 2026 21:38 schreef Boyette het volgende:
[..]
kunnen er niet veel zijn
ik denk dat bijna niemand daar in heeft geinvesteerd die niet wist waar hij/zij aan begon.
Het was vanaf het begin allemaal kraakhelder
Ik snap alleen de woz waarde van 15.000 van het onderpand nog steeds niet.quote:Op maandag 23 februari 2026 11:04 schreef nostra het volgende:
Cocktailbar gaat hem niet meer worden, al doet ze er wel alles aan. Dat nieuwe Kijkduin loopt gewoon in het algemeen niet, behalve de Pavarotti-hoek. Maar goed, ze doet er wel alles aan en risico heeft een cushion met die 2e hypo en uiteindelijk zijn dit soort projecten ook part of the game. Wel voor gestemd dus.
Hij zat zo vol.quote:Op maandag 23 februari 2026 08:47 schreef boertje2024 het volgende:
[..]
Hij wordt toch weer aangekondigd voor vanmiddag?
Er zijn (dan) een hoop investeerders die niet weten waar ze aan beginnen..515 om precies te zijn.quote:Op zondag 22 februari 2026 21:38 schreef Boyette het volgende:
[..]
kunnen er niet veel zijn
ik denk dat bijna niemand daar in heeft geinvesteerd die niet wist waar hij/zij aan begon.
Het was vanaf het begin allemaal kraakhelder
De eerste:quote:Op maandag 23 februari 2026 14:23 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project via Collin met linkje om gelijk te investeren:
De Jong Vloeren 2
¤ 35.000 | 8,5 % rente | 72 maanden | Investeerders: 19
https://www.collincrowdfu(...)0137c4ceafdda1e42e89
Zelf maar even meegenomen maar nog niet doorgelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vind ik hem ook te lang, had hem liever weer voor 36 maanden gehad, maar toch al snel ingeschreven. Kon helaas niet voor het bedrag wat ik vorige keer had ingelegd vanwege de nieuwe max 5%.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:23 schreef zeeland6 het volgende:
Linkje de Jong vloeren 2
Mij te lang. Voor de liefhebbers.
Omzet is hobbymatig zo te zien ?
https://www.collincrowdfu(...)0137c4ceafdda1e42e89
Kreeg linkje ook in mijn mailbox omdat ik in de eerste lening zit. Had graag mee willen doen maar helaas al vol. Wallet saldo dus weer omhoog.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:44 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik hem ook te lang, had hem liever weer voor 36 maanden gehad, maar toch al snel ingeschreven. Kon helaas niet voor het bedrag wat ik vorige keer had ingelegd vanwege de nieuwe max 5%.
Ik zit in de af te lossen lening. Heeft altijd netjes betaald en LTV die voor de eerdere lening al goed was is nu nog beter. Rente is ondanks dat wel een half procent hoger. Eerste vergelijking na even snel even doorlezen, Collin Credit Score is gegaan van Goed naar Ruim Voldoende, eigen vermogen is minder dan 3 jaar geleden. Nu even de rest beter doorlezen. Eh, waar is de EBI?
Ook gemist. Deze zat erg snel vol.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:56 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Kreeg linkje ook in mijn mailbox omdat ik in de eerste lening zit. Had graag mee willen doen maar helaas al vol. Wallet saldo dus weer omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |