Je had 3 minuten de tijd, toen zat die vol.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:25 schreef boertje2024 het volgende:
[..]
Het is mij nog net gelukt, zonder automatisch inschrijven
Geen idee, GvE heeft dit zelf in de algemene voorwaarden gezet. Dan moeten ze het ook toepassen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:48 schreef Boyette het volgende:
[..]
waarom zou dat in de inschrijfbevestiging moeten staan als dit reeds algemeen geldt voor alle inschrijvingen?
Dat laatste is nieuw voor mij. Staat dit ook in hun AV? Ik heb geen idee wat ik daar destijds heb ingevuld, maar ik kan blijkbaar nog steeds terugtrekken binnen vier dagenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:07 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Geen idee, GvE heeft dit zelf in de algemene voorwaarden gezet. Dan moeten ze het ook toepassen.
Het geldt trouwens alleen voor niet ervaren investeerders. Investeerders die bij toetsing hebben aangegeven ervaren te zijn, hebben geen bedenktermijn.
Ben je een onervaren investeerder?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:16 schreef Lezer8857 het volgende:
[..]
Dat laatste is nieuw voor mij. Staat dit ook in hun AV? Ik heb geen idee wat ik daar destijds heb ingevuld, maar ik kan blijkbaar nog steeds terugtrekken binnen vier dagen.
maakt toch niet uit. Zo lang je zelf niet aangeeft een ervaren investeerder te zijn, kan je binnen 4 dagen terugtrekkenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:01 schreef Boyette het volgende:
[..]
Ben je een onervaren investeerder?
dat doe je bij je aanmeldingquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:08 schreef boertje2024 het volgende:
[..]
maakt toch niet uit. Zo lang je zelf niet aangeeft een ervaren investeerder te zijn, kan je binnen 4 dagen terugtrekken
Dit moest je zelf aangeven in de investeerdertoets bij start ECSPR. Ik zag toen geen voordelen om aan te geven ervaren te zijn, dus heb niet ervaren aangegeven.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:16 schreef Lezer8857 het volgende:
[..]
Dat laatste is nieuw voor mij. Staat dit ook in hun AV? Ik heb geen idee wat ik daar destijds heb ingevuld, maar ik kan blijkbaar nog steeds terugtrekken binnen vier dagen.
Je bent ook onervaren toch? dus dat klopte dus ook gewoon..quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:20 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Dit moest je zelf aangeven in de investeerdertoets bij start ECSPR. Ik zag toen geen voordelen om aan te geven ervaren te zijn, dus heb niet ervaren aangegeven.
Hoe kom je aan die informatie? Zo te zien is alleen de voorinschrijving gesloten. Of bedoel je dat je je eigen investering teruggetrokken hebt?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:02 schreef Fredericm het volgende:
De sport 2000 investering is teruggetrokken.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de tekst investering is teruggetrokken verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:21 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie? Zo te zien is alleen de voorinschrijving gesloten. Of bedoel je dat je je eigen investering teruggetrokken hebt?
Hoeveel geld krijgen we terug als Pavarotti omvalt? Die zal best nog wat schulden uit de corona tijd hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:11 schreef axensir het volgende:
Verzoek gedaan bij GVE om mijn investering van Sport 2000 in te trekken. en Pavarotti ruim verhoogd.
In een interview heeft hij wel eens gezegd dat er inderdaad nog een bonnetje openstaat bij de Belastingdienst.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:40 schreef obligataire het volgende:
[..]
Hoeveel geld krijgen we terug als Pavarotti omvalt? Die zal best nog wat schulden uit de corona tijd hebben.
Ik neem aan dat ze in dat geval de rente ook tot die werkelijke aflosdatum vergoeden en niet alleen tot de aflosdatum van de eerste? Maar het blijft wel vreemd en komt naar mijn mening niet echt transparant over.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:58 schreef InVestEerder het volgende:
Ik heb geen enkele actie ondernomen en werd gisteren afgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In die kerel heb ik mij toch behoorlijk vergist. Ik vermoed dat de afwikkeling van dit project nog wel een behoorlijk tijdje gaat duren, want hij lijkt niet erg mee te werken en nog in z'n eigen sprookjes te geloven.
[ Bericht 19% gewijzigd door InVestEerder op 21-02-2026 11:57:34 ]
Dat verwacht ik wel; daarover heb ik eerlijk gezegd meestal geen klagen bij CRE.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:23 schreef tnhb het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze in dat geval de rente ook tot die werkelijke aflosdatum vergoeden en niet alleen tot de aflosdatum van de eerste? Maar het blijft wel vreemd en komt naar mijn mening niet echt transparant over.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:26 schreef InVestEerder het volgende:
Van de week update ontvangen van CCF betreffendeJa ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In die kerel heb ik mij toch behoorlijk vergist. Ik vermoed dat de afwikkeling van dit project nog wel een behoorlijk tijdje gaat duren, want hij lijkt niet erg mee te werken en nog in z'n eigen sprookjes te geloven.
Maar ik begrijp het verhaal niet zo goed
Waar is al dat geld nu gebleven als hij de aannemer niet heeft betaald en er ook geen werk is verricht want de appartementen zijn niet af..
Dan moet er nog geld zijn..
Heb jij wel mee kunnen doen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 16:02 schreef peterc het volgende:
SIG Kleine Gracht in seconds vol, sneller dat als Joep Wennemars een rondje heeft geschaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |