abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220153699
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 13:25 schreef boertje2024 het volgende:

[..]
Het is mij nog net gelukt, zonder automatisch inschrijven
Je had 3 minuten de tijd, toen zat die vol.
pi_220153805
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 14:48 schreef Boyette het volgende:

[..]
waarom zou dat in de inschrijfbevestiging moeten staan als dit reeds algemeen geldt voor alle inschrijvingen?
Geen idee, GvE heeft dit zelf in de algemene voorwaarden gezet. Dan moeten ze het ook toepassen.

Het geldt trouwens alleen voor niet ervaren investeerders. Investeerders die bij toetsing hebben aangegeven ervaren te zijn, hebben geen bedenktermijn.
pi_220153889
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 15:07 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Geen idee, GvE heeft dit zelf in de algemene voorwaarden gezet. Dan moeten ze het ook toepassen.

Het geldt trouwens alleen voor niet ervaren investeerders. Investeerders die bij toetsing hebben aangegeven ervaren te zijn, hebben geen bedenktermijn.
Dat laatste is nieuw voor mij. Staat dit ook in hun AV? Ik heb geen idee wat ik daar destijds heb ingevuld, maar ik kan blijkbaar nog steeds terugtrekken binnen vier dagen :).
pi_220154232
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 15:16 schreef Lezer8857 het volgende:

[..]
Dat laatste is nieuw voor mij. Staat dit ook in hun AV? Ik heb geen idee wat ik daar destijds heb ingevuld, maar ik kan blijkbaar nog steeds terugtrekken binnen vier dagen :).
Ben je een onervaren investeerder?
pi_220155112
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 16:01 schreef Boyette het volgende:

[..]
Ben je een onervaren investeerder?
maakt toch niet uit. Zo lang je zelf niet aangeeft een ervaren investeerder te zijn, kan je binnen 4 dagen terugtrekken
pi_220155193
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 17:08 schreef boertje2024 het volgende:

[..]
maakt toch niet uit. Zo lang je zelf niet aangeeft een ervaren investeerder te zijn, kan je binnen 4 dagen terugtrekken
dat doe je bij je aanmelding
dus dat speelt hier een rol

dat is bij de initiele aanmelding bij GVE niet bij dit specifieke project
pi_220155217
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 15:16 schreef Lezer8857 het volgende:

[..]
Dit moest je zelf aangeven in de investeerdertoets bij start ECSPR. Ik zag toen geen voordelen om aan te geven ervaren te zijn, dus heb niet ervaren aangegeven.
pi_220155231
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 17:20 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Dit moest je zelf aangeven in de investeerdertoets bij start ECSPR. Ik zag toen geen voordelen om aan te geven ervaren te zijn, dus heb niet ervaren aangegeven.
Je bent ook onervaren toch? dus dat klopte dus ook gewoon..
Je hebt het juiste gedaan!
pi_220156163
De sport 2000 investering is teruggetrokken. Gaat nu as maandag live. Benieuwd wat de nieuwe pitch is.
pi_220156393
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 18:02 schreef Fredericm het volgende:
De sport 2000 investering is teruggetrokken.
Hoe kom je aan die informatie? Zo te zien is alleen de voorinschrijving gesloten. Of bedoel je dat je je eigen investering teruggetrokken hebt?
pi_220157603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 18:21 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Hoe kom je aan die informatie? Zo te zien is alleen de voorinschrijving gesloten. Of bedoel je dat je je eigen investering teruggetrokken hebt?
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de tekst investering is teruggetrokken verkeerd geïnterpreteerd.
pi_220158149
Ik ben alweer zo’n 10 jaar een onervaren crowdfunding-investeerder.

En heb voor mijn basis-inleg meegedaan bij het nieuwe project van René bij HCN. Spreiding, spreiding, spreiding. We hebben toch genoeg voorbeelden gezien waarbij dit achteraf verstandig bleek, ook bij HCN.

My 2 cents. Fijn weekend allen.
pi_220158158
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:11 schreef axensir het volgende:
Verzoek gedaan bij GVE om mijn investering van Sport 2000 in te trekken. en Pavarotti ruim verhoogd.
Hoeveel geld krijgen we terug als Pavarotti omvalt? Die zal best nog wat schulden uit de corona tijd hebben.
Pecunia non olet
pi_220159685
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 20:40 schreef obligataire het volgende:

[..]
Hoeveel geld krijgen we terug als Pavarotti omvalt? Die zal best nog wat schulden uit de corona tijd hebben.
In een interview heeft hij wel eens gezegd dat er inderdaad nog een bonnetje openstaat bij de Belastingdienst.

En in een ouder interview over de moeilijkheden ten tijde van corona gaf hij aan dat hij diverse panden had verkocht en dat hij zonder die mogelijkheid misschien wel zijn huis had moeten verkopen.
Zijn landgoed heeft hij indertijd aangeschaft voor 7 miljoen met daarbij 3 miljoen eigen geld. Of wij veel van die overwaarde terug zullen zien als het uitdraait op een failliessement is natuurlijk altijd de vraag, maar ik heb wel het idee dat Rene er alles aan zal doen om het niet zover te laten komen en desnoods weer iets zal verkopen om de rest te redden.

Ik heb al eerder groter geinvesteerd in een Pavarotti lening, dat was toen die in Leiden, en nu dus weer.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 00:48:10 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220161636
CCF LEVEA B.V.
00047639

Goed nieuws het pand staat onder bod. Hopelijk kan het snel afgewikkeld worden.
https://www.fundainbusine(...)-lange-tiendeweg-90/
  zaterdag 21 februari 2026 @ 09:58:37 #141
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_220163124
Op zaterdag 7 februari maakten de eersten hier melding van "CRE / Appartementen Sauerland" afgelost. Anderen namen hierover later contact op via telefoon of mail, en kregen niet allemaal gelijkluidende verklaring voor de vertraging. Ik heb geen enkele actie ondernomen en werd gisteren afgelost.
Toch vreemd, een tijdsbestek van 14 dagen waarover de aflossingen worden uitgesmeerd. Transparant zijn ze niet bij CRE dus naar de ware reden kunnen wij alleen maar gissen....

[ Bericht 0% gewijzigd door InVestEerder op 21-02-2026 10:35:38 ]
pi_220163901
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 09:58 schreef InVestEerder het volgende:
Ik heb geen enkele actie ondernomen en werd gisteren afgelost.
Ik neem aan dat ze in dat geval de rente ook tot die werkelijke aflosdatum vergoeden en niet alleen tot de aflosdatum van de eerste? Maar het blijft wel vreemd en komt naar mijn mening niet echt transparant over.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 11:26:45 #143
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_220163945
Van de week update ontvangen van CCF betreffende
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die kerel heb ik mij toch behoorlijk vergist. Ik vermoed dat de afwikkeling van dit project nog wel een behoorlijk tijdje gaat duren, want hij lijkt niet erg mee te werken en nog in z'n eigen sprookjes te geloven.

[ Bericht 19% gewijzigd door InVestEerder op 21-02-2026 11:57:34 ]
pi_220163968
Bij cre verloopt het bredase koepelcomplex ook wat bijzonder, na herfinanciering is blijkbaar in de nieuwe lening inmiddels al wel de eerste rente uitbetaald (kliniekgebouw) terwijl de deelnemers uit het oorspronkelijke project, die niet hebben doorgerold, nog steeds niet zijn afgelost. Het geld zou al een aantal weken (minimaal sinds 28/1) bij notaris in depot staan, iemand toevallig al wel een aflossing gezien? Gezien een hiervoor genoemd project kan daar dus gewoon twee weken tussen zitten, vandaar mijn vraag.
  zaterdag 21 februari 2026 @ 11:59:05 #145
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_220164192
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 11:23 schreef tnhb het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze in dat geval de rente ook tot die werkelijke aflosdatum vergoeden en niet alleen tot de aflosdatum van de eerste? Maar het blijft wel vreemd en komt naar mijn mening niet echt transparant over.
Dat verwacht ik wel; daarover heb ik eerlijk gezegd meestal geen klagen bij CRE.

Aanvulling: de melding van CRE dat dit via betaaldienstverlener OPP afgelost zou gaan worden, is in mijn geval een verzinsel geweest. Het geld kwam gewoon via Sauer en Oonk. Het is allemaal een beetje houtje-touwtje bij CRE.

[ Bericht 0% gewijzigd door InVestEerder op 21-02-2026 14:51:55 ]
pi_220165319
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 11:26 schreef InVestEerder het volgende:
Van de week update ontvangen van CCF betreffende
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die kerel heb ik mij toch behoorlijk vergist. Ik vermoed dat de afwikkeling van dit project nog wel een behoorlijk tijdje gaat duren, want hij lijkt niet erg mee te werken en nog in z'n eigen sprookjes te geloven.

Ja ik ook
Maar ik begrijp het verhaal niet zo goed

Waar is al dat geld nu gebleven als hij de aannemer niet heeft betaald en er ook geen werk is verricht want de appartementen zijn niet af..

Dan moet er nog geld zijn..
pi_220166803
Ik zat klaar maar helaas binnen seconden zat de SiG vol en dus niet mee kunnen doen :X
pi_220166806
SIG Kleine Gracht in seconds vol, sneller dat als Joep Wennemars een rondje heeft geschaatst
pi_220166821
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 16:02 schreef peterc het volgende:
SIG Kleine Gracht in seconds vol, sneller dat als Joep Wennemars een rondje heeft geschaatst
Heb jij wel mee kunnen doen?
pi_220166837
Vet in kunnen schrijven c_/
Pecunia non olet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')