abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2026 @ 15:27:04 #51
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220106981
Ik heb laatst ook nog een kater bestreden. Die kwam hier in de duinen z'n behoefte doen, vlak voor de ingang van mijn hol. :(

De bestrijding bestond uit het beschieten met rubberkogels. Sindsdien geen kater meer gehad. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220107681
In mijn beleving zou Kree prima zelf een dagboektopic mogen hebben. Schijnbaar hebben sommige users daar behoefte aan.

Maar wat is de toegevoegde waarde voor een dagboektopic voor je?

Zelf kan ik ook weer drinken, doe het alleen zelden meer (t zal de leeftijd zijn). Maar dit zou ik nooit en te nimmer als advies aan andere mensen geven.

Tevens, maar dat denk ik, heb je niet helemaal open kaart gespeeld bij het CBR, en das begrijpelijk.
Dus laten we niet net doen of het alcoholgebruik helemaal toppie gaat bij je, maar ook dat is je eigen keuze en eigen verantwoordelijkheid.

Dus laten we in vredesnaam niet jouw verhaal als voorbeeld nemen voor mensen die ook met een alcoholprobleem lopen, er zijn talloze betere opties om je leven weer op de rit te krijgen.
Hell To The Liars
pi_220109187
Is dit het Kree fb topic?
52 posts en het gaat alleen maar over wel/niet een totaaltopic.

In het verleden bleek je impulsief Kree. En dat ben je nog steeds. Je hebt al tijden deze reeks voor je verhaal en verwees daarin herhaaldelijk naar andere topics 'want daar is een stukje van mijn verhaal te vinden, ga ik niet overtypen'.
En hier je kinderachtige: 'Ik zal de uitslag hier zetten als jullie...' Deel het graag of deel het niet. Maar gebruik het niet om naar aandacht te hengelen.

En eerst te lui zijn te copy-pasten en dan nu vragen om hulp om uit die warboel met linkjes een logische tijdlijn te maken? Gaat hem niet worden.

Verder eens met @Droopie Je hebt je alcoholgebruik teruggebracht tot een -op dit moment- niet levensbedreigend niveau. Al drink je volgens de cijfers van CBS nog steeds echt teveel en lijk je, afgaande op je postgedrag hier, niet goed te functioneren.

Dus denk daardoor niet dat jij daardoor de goeroe bent op het gebied van verslaving. Want jouw manier is een gevaarlijke. Je wandelt op het randje. Wie weet ben jij een van uitzonderingen die dat blijvend kan hanteren. Maar voor velen zal dit leiden tot een terugval. Daarin ben je écht geen goed voorbeeld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220109283
quote:
9s.gif Op zondag 15 februari 2026 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb in het vorige topic het CBR-keuringsverslag bekeken dat kree heeft gepost in een spoiler.

Daarin wordt de CAGE-test genoemd: vier vragen, score 2 of hoger is een indicatie van drankmisbruik.

Citaat uit het verslag dat kree postte:
[..]
En dan in het gespreksverslag: “Er bleek sprake van ziekte-inzicht en -besef.” “ Er was geen sprake van een oordeels- en kritiekstoornis (…).”

Hoe is dit mogelijk?!
Wenselijke antwoorden geven. Als een alcoholist iets kan, is het dat wel.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
pi_220109326
Verder, qua verslaving: het feit alleen al dat je doordrinkt (en bij vlagen teveel), terwijl je wéét, zo ongeveer op de week af, dat er een bloedtest aankomt, zegt al genoeg. Maar bon. Je gammaGT was oké dus je bent erdoor.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
  zondag 15 februari 2026 @ 17:54:38 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220109354
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef nostra het volgende:

[..]
En jezelf dus ook echt voor de gek houden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220109412
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En jezelf dus ook echt voor de gek houden.
Nou ja, dat vooral. Alcoholist zijn (en dus blijven) kan je niet zo gek veel aan doen. Eraan (blijven) werken wel.
pi_220109564
En true, veel mensen zullen op die CAGE test waarschijnlijk in ieder geval één scoren (vraag vier zou wel bonuspunten mogen scoren) en ik snap ook wel de frustratie en dat wenselijke antwoorden geven. Wat ik alleen niet begrijp is dat je er niet eerlijk over bent tegen jezelf.
pi_220110208
Hm, de hele shit heeft een lange vakantie opgeleverd.
  Admin zondag 15 februari 2026 @ 20:03:24 #60
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220110756
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2026 19:09 schreef nostra het volgende:
Hm, de hele shit heeft een lange vakantie opgeleverd.
Een slaappauze, meer niet :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220114712
quote:
9s.gif Op zondag 15 februari 2026 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb in het vorige topic het CBR-keuringsverslag bekeken dat kree heeft gepost in een spoiler.

Daarin wordt de CAGE-test genoemd: vier vragen, score 2 of hoger is een indicatie van drankmisbruik.

Citaat uit het verslag dat kree postte:
[..]
En dan in het gespreksverslag: “Er bleek sprake van ziekte-inzicht en -besef.” “ Er was geen sprake van een oordeels- en kritiekstoornis (…).”

Hoe is dit mogelijk?!
Tja waarheidsbevinding wordt niet aangedaan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 16 februari 2026 @ 12:02:26 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220114754
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Tja waarheidsbevinding wordt niet aangedaan
Er wordt dus mede uitgegaan van wat iemand zelf invult. Dat verbaast me, maar zo werkt het kennelijk.

Wat me het meest verbaast is dat kree hier gewoon laat zien hoe hij dat heeft ingevuld.
  Forum Admin maandag 16 februari 2026 @ 12:05:24 #63
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220114802
Maar de uitslagen van het bloedonderzoek moet nog komen volgens mij. Die heb je niet meteen.
Of heb ik iets gemist ergens?
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_220114842
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja dit dus.
Mijn beste vriendin is alcoholist. En liegen wat ze kan. :o

Ik heb in opdracht van haar een tijdje haar rekening beheerd zodat ik kon zien dat ze geen alcohol kocht. Daarvan kreeg ik ook de bonnetjes...

Nou mooi dat ze elke avond aan de alcohol zat :o
  Spellchecker maandag 16 februari 2026 @ 12:12:33 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220114862
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Er wordt dus mede uitgegaan van wat iemand zelf invult. Dat verbaast me, maar zo werkt het kennelijk.

Wat me het meest verbaast is dat kree hier gewoon laat zien hoe hij dat heeft ingevuld.
Sowieso vind ik dat hele verslag TMI, maar hij blijkbaar niet.
  maandag 16 februari 2026 @ 12:15:12 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220114882
quote:
3s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:05 schreef Armani XL het volgende:
Maar de uitslagen van het bloedonderzoek moet nog komen volgens mij. Die heb je niet meteen.
Dinsdag.
  maandag 16 februari 2026 @ 12:15:54 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220114889
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:12 schreef maily het volgende:

[..]
Sowieso vind ik dat hele verslag TMI, maar hij blijkbaar niet.
Idd, hij blijkbaar niet. En dan ook nog met droge ogen beweren dat het belangrijk is dat je wel eerlijk bent.
pi_220114956
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Idd, hij blijkbaar niet. En dan ook nog met droge ogen beweren dat het belangrijk is dat je wel eerlijk bent.
Nou ja 5 eenheden kunnen ook 5 kratten zijn.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220115028
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja 5 eenheden kunnen ook 5 kratten zijn.
:D
pi_220115530
quote:
3s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:05 schreef Armani XL het volgende:
Wat voegt het nog toe
Iedereen die vaker met Kree post weet hoe de vork in de steel zit
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 16 februari 2026 @ 13:06:30 #71
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220115564
Tsja
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220115705
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar heel eerlijk,
Had je dan verwacht dat hij het anders ingevuld zou hebben ?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 16 februari 2026 @ 13:22:36 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220115732
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maar heel eerlijk,
Had je dan verwacht dat hij het anders ingevuld zou hebben ?
Ik had geen verwachtingen want ik weet niks van die procedure.

Nogmaals, dat hij het hier doodleuk neerzet èn zegt dat je wel eerlijk moet zijn… méga bord voor zijn kop.
  Forum Admin maandag 16 februari 2026 @ 13:30:56 #74
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220115816
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat voegt het nog toe
Iedereen die vaker met Kree post weet hoe de vork in de steel zit
Als de resultaten uit het onderzoek niet overeenkomen met zijn verhaal kan het zeker uitmaken.
Wij weten hoe het zit, maar het CBR (nog) niet.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_220115826
quote:
3s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:30 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Als de resultaten uit het onderzoek niet overeenkomen met zijn verhaal kan het zeker uitmaken.
Wij weten hoe het zit, maar het CBR (nog) niet.
Heb net nog even nagelezen hoe ze precies testen
Dat kan niet goed komen
Dat kan ik me tenminste niet voorstellen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')