SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Wenselijke antwoorden geven. Als een alcoholist iets kan, is het dat wel.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb in het vorige topic het CBR-keuringsverslag bekeken dat kree heeft gepost in een spoiler.
Daarin wordt de CAGE-test genoemd: vier vragen, score 2 of hoger is een indicatie van drankmisbruik.
Citaat uit het verslag dat kree postte:
[..]
En dan in het gespreksverslag: “Er bleek sprake van ziekte-inzicht en -besef.” “ Er was geen sprake van een oordeels- en kritiekstoornis (…).”
Hoe is dit mogelijk?!
En jezelf dus ook echt voor de gek houden.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Wenselijke antwoorden geven. Als een alcoholist iets kan, is het dat wel.
Nou ja, dat vooral. Alcoholist zijn (en dus blijven) kan je niet zo gek veel aan doen. Eraan (blijven) werken wel.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En jezelf dus ook echt voor de gek houden.
Een slaappauze, meer nietquote:Op zondag 15 februari 2026 19:09 schreef nostra het volgende:
Hm, de hele shit heeft een lange vakantie opgeleverd.
Tja waarheidsbevinding wordt niet aangedaanquote:Op zondag 15 februari 2026 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb in het vorige topic het CBR-keuringsverslag bekeken dat kree heeft gepost in een spoiler.
Daarin wordt de CAGE-test genoemd: vier vragen, score 2 of hoger is een indicatie van drankmisbruik.
Citaat uit het verslag dat kree postte:
[..]
En dan in het gespreksverslag: “Er bleek sprake van ziekte-inzicht en -besef.” “ Er was geen sprake van een oordeels- en kritiekstoornis (…).”
Hoe is dit mogelijk?!
Er wordt dus mede uitgegaan van wat iemand zelf invult. Dat verbaast me, maar zo werkt het kennelijk.quote:Op maandag 16 februari 2026 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja waarheidsbevinding wordt niet aangedaan
Ja dit dus.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Wenselijke antwoorden geven. Als een alcoholist iets kan, is het dat wel.
Sowieso vind ik dat hele verslag TMI, maar hij blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er wordt dus mede uitgegaan van wat iemand zelf invult. Dat verbaast me, maar zo werkt het kennelijk.
Wat me het meest verbaast is dat kree hier gewoon laat zien hoe hij dat heeft ingevuld.
Dinsdag.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:05 schreef Armani XL het volgende:
Maar de uitslagen van het bloedonderzoek moet nog komen volgens mij. Die heb je niet meteen.
Of heb ik iets gemist ergens?
Idd, hij blijkbaar niet. En dan ook nog met droge ogen beweren dat het belangrijk is dat je wel eerlijk bent.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat hele verslag TMI, maar hij blijkbaar niet.
Nou ja 5 eenheden kunnen ook 5 kratten zijn.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Idd, hij blijkbaar niet. En dan ook nog met droge ogen beweren dat het belangrijk is dat je wel eerlijk bent.
quote:Op maandag 16 februari 2026 12:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja 5 eenheden kunnen ook 5 kratten zijn.
Wat voegt het nog toequote:Op maandag 16 februari 2026 12:05 schreef Armani XL het volgende:
Maar de uitslagen van het bloedonderzoek moet nog komen volgens mij. Die heb je niet meteen.
Of heb ik iets gemist ergens?
Maar heel eerlijk,quote:Op maandag 16 februari 2026 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er wordt dus mede uitgegaan van wat iemand zelf invult. Dat verbaast me, maar zo werkt het kennelijk.
Wat me het meest verbaast is dat kree hier gewoon laat zien hoe hij dat heeft ingevuld.
Ik had geen verwachtingen want ik weet niks van die procedure.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk,
Had je dan verwacht dat hij het anders ingevuld zou hebben ?
Als de resultaten uit het onderzoek niet overeenkomen met zijn verhaal kan het zeker uitmaken.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat voegt het nog toe
Iedereen die vaker met Kree post weet hoe de vork in de steel zit
Heb net nog even nagelezen hoe ze precies testenquote:Op maandag 16 februari 2026 13:30 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Als de resultaten uit het onderzoek niet overeenkomen met zijn verhaal kan het zeker uitmaken.
Wij weten hoe het zit, maar het CBR (nog) niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |