Waarom overkomt mij dit nooit??quote:'Patrick valt over bananendoos in Lidl, krijgt 10.000 euro schadevergoeding'
Dakdekker Patrick heeft naar eigen zeggen 10.000 euro gekregen van supermarktketen Lidl nadat hij over een bananendoos was gevallen in een filiaal. Dat vertelt de luisteraar van Radio 538 woensdag in de uitzending met Frank Dane. De radio-dj riep mensen op om te bellen als zij weleens een schadeclaim hadden ontvangen. Daarop besloot de dakdekker in te bellen. Patrick vertelt wat hem is overkomen en hoe hij uiteindelijk 10.000 euro aan het akkefietje heeft overgehouden.
Twee maanden niet kunnen werken en anderhalf jaar op je geld moeten wachten. Naast de medische ellende van zijn gescheurde kniebanden. Zo'n pretje lijkt me dit niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
Fragment even geluisterd. Kniebanden gescheurd en kon even niet werken. De Lidl wilde hem een bosje rozen geven i.p.v. schadevergoeding
Klopt. Hij zegt zelf in het fragment dat ie het wel te veel vindt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Twee maanden niet kunnen werken en anderhalf jaar op je geld moeten wachten. Naast de medische ellende van zijn gescheurde kniebanden. Zo'n pretje lijkt me dit niet.
Als ie nou over losse bananen was uitgegleden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:16 schreef Hathor het volgende:
Als je over een doos bananen struikelt ben je gewoon een idioot, en moet je je in een hoekje gaan zitten schamen. Bullshitverhaal dit.
Hij zegt dat hij iets uit het schap pakte en weer achteruit stapte, maar toen stond daar ineens een doos. Als je vervelend valt kan je best wat afscheuren, heb wel raardere manieren gehoord hoe mensen geblesseerd zijn geraakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:16 schreef Hathor het volgende:
Als je over een doos bananen struikelt ben je gewoon een idioot, en moet je je in een hoekje gaan zitten schamen. Bullshitverhaal dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |