Nee, het is de tweede.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:36 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Eerste?
We hebben ook een OUD zwangerschap en geboorte topic, voor als je het leuk vindt. Vroegah waren dat stormlooptopics, maar misschien komt dat weer
@heywoodu zei daar ook die wel te willen hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerder zonder, gezien hun uitgesproken wens in het Bruna topic
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:29 schreef DeLuna het volgende:
Nee. Ik heb dit jaar gewoon "geluk" met zwangerschapsverlof waardoor ik m'n vrije dagen hiervoor kan gebruiken.
Die Olympische condooms wil hij hebben ja. En die gezinsuitbreiding ook (als ik het de afgelopen tijd goed begrepen heb in het Bruna-topic)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
@:heywoodu zei daar ook die wel te willen hebben
Dan zou ik er wel wat gaatjes in prikken, anders gaat het niet gebeurenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die Olympische condooms wil hij hebben ja. En die gezinsuitbreiding ook (als ik het de afgelopen tijd goed begrepen heb in het Bruna-topic:P
Hebben (als souvenir) is niet hetzelfde als gebruikenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:27 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel wat gaatjes in prikken, anders gaat het niet gebeuren
Misschien moet je even verplaatsen naar de skeleton baanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef franklop het volgende:
Score sinds aankomst Milaan
2x goud
2x Zilver
1x brons
Zilver van De Boo nog vergeten
Ik kan geen wonderen verrichtenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Misschien moet je even verplaatsen naar de skeleton baan
Ik had een keer geen zin om dat allemaal te doen, wilde gewoon effe genieten zonder iedere keer naar de plakkenlijst te kijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:59 schreef Pino112 het volgende:
@:mexicanobakker waar is het medaillespiegel topic?
Het was wachten totdat jij er was.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:09 schreef Strani het volgende:
Oh ik wist niet eens dat er een SC was. Maar deze C is wel héél erg S.
Nou, ik ben er. Laten we beginnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was wachten totdat jij er was.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik ben er. Laten we beginnen.
Het is ook niet alsof we elkaar niet spreken in alle andere topicsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:09 schreef Strani het volgende:
Oh ik wist niet eens dat er een SC was. Maar deze C is wel héél erg S.
Toch kom ik jou ook weer niet zo heel vaak tegenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof we elkaar niet spreken in alle andere topics
Ja ik bedoelde in OWS uiteraardquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch kom ik jou ook weer niet zo heel vaak tegen
Edit: Of nou ja in OWS wel ja
Jij hebt vooral gewoon genoten van de curling-fittie.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:34 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat dit toch wel de mooiste dag tot nu toe is. Nog buiten de Nederlandse prestaties gerekend veel leuke, spannende en/of verrassende sport gezien.
Er was een curling fittie?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt vooral gewoon genoten van de curling-fittie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |