Dat altijd, maar volgens mij niets gebeurd toch?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Hmm maar even de jury afwachten?
Ik ook niet, maar er staat wel een geel bolletje.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag niets wat niet mocht
Ik ook maar één schaats stond nog net een tikje naar voren geloof ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat ie nog net gepasseerd werd.
Uitstrekkend been was fantastisch ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook maar één schaats stond nog net een tikje naar voren geloof ik.
Ja, blijkbaar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij werd gepasseerd maar stak perfect een schaats naar vorenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nationale selectie bij het schaatsen weer invoeren?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
Dat pieken met 1 Nationaal team gaat toch best aardig
Ach OKT
Die liet zich daar wel lelijk piepelen ja. Sjooker.quote:
Kernploegquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nationale selectie bij het schaatsen weer invoeren?
Die laatste moest hem wel weer inleveren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ooit won Michel Mulder slechts drie seconden na Jan Smeekens goud.
Het is hem gegund.quote:
Bij het schaatsen heb je meerdere commerciële ploegen. Dat is toch wel een verschil.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
Dat pieken met 1 Nationaal team gaat toch best aardig
Ach OKT
Ja dat was dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die laatste moest hem wel weer inleveren.
Ik heb dit wel genoemd als de meest kansrijke gouden medaille voor een man vooraf (Mixed relay niet meegeteld), maar de kans dat ie niet kwam was wel een stuk groterquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:02 schreef OmniRocket het volgende:
Onverwachte gouden medailles zijn het lekkerst
Die mist al zijn tweede gouden medaille.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die liet zich daar wel lelijk piepelen ja. Sjooker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |