You spin me right round is nooit een goede verwijzing.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:37 schreef Starflyer het volgende:
Aparte manier van de achtervleugel plat leggen
[ x ]
Iemand denkt dat tijden iets zeggen. Allemaal keihard lachen mensen!quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:36 schreef PzKpfw het volgende:
Audi zit er verassend goed bij vandaag.
niet anders dan andersquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand denkt dat tijden iets zeggen. Allemaal keihard lachen mensen!
Wat ga ik voor lul staan als Audi straks om de overwinningen strijdt
Enkel in de ogen van iemand die de waarheid graag verdraait om het zo te laten lijken.quote:
Als we nou nog in de eerste testweek zaten..quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand denkt dat tijden iets zeggen. Allemaal keihard lachen mensen!
Wat ga ik voor lul staan als Audi straks om de overwinningen strijdt
Mensen die vrije trainingen serieus nemen lachen we ook uit, dus tjaquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als we nou nog in de eerste testweek zaten..
Rangorde is inderdaad wel langzamerhand aan het vormen. Hoe verder in de testcyclus hoe realistischer het beeld.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als we nou nog in de eerste testweek zaten..
Ik hoop het, hij kon ook gewoon gaan tuinieren.quote:
Red Bull WDC bromancequote:
Die wordt niet wdc, want zak brown heeft liever Norris wdc. Tenzij papaya rules dat Oscar wdc mag worden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:50 schreef Nizno het volgende:
Oscar nieuwe WDC
Al drie tiende sneller dan Verstappen
de papaa rules zitten bij AMquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wordt niet wdc, want zak brown heeft liever Nrris wdc. Tenzij papaa rules dat Oscar wdc mag worden.
alweer gefixedquote:
wie is Nrris dan?quote:
wanneer kom jij bij de crew?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:10 schreef vosss het volgende:
Goddomme alleen maar blauwe en rooie hier?!
gaat nieuw toetsenbord kopen.quote:
formaliteitquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben nèt 5 minuten terug van een ban gek.
Bijna 600 notes op zijn cv is niet zo'n goede pluspunt.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bijna 600 notes op zijn cv is niet zo'n goede pluspunt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |