Ik 1: Alle mooie mannen zijn zo lelijkquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://tvvisie.be/nieuws(...)sieve-kanker_141044/
Margriet Hermans 72 , kanker
Ken haar alleen van haar gastoptredens bij diverse tv-programma's in de jaren 90. Zou geen lied van haar kunnen opnoemen..
quote:We are sad to hear that Ian Hampton has passed away. Ian was a great bass player who toured and recorded with Sparks on Propaganda (1974) and Indiscreet (1975). Ian’s enthusiastic spirit will be missed as he stayed close with Sparks’ world throughout the years. Our condolences go to his family and friends.
Ron & Russell
'This Town Ain't Big Enough' en 'Amateur Hour' zaten ook bij mijn eerste singles qua aanschaf.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:43 schreef Burnett het volgende:
Zo ongeveer de eerste band waar ik 'fan' van was…
RIPquote:Op zondag 14 juni 2026 20:04 schreef Momo het volgende:
Oliver Tree dies in helicopter crash in Rio de Janeiro, Brazil.
Heeft ook met meerdere ESF artiesten samengewerkt die in dat cirkeltje zitten zoals Tommy Cash van Espresso Machiatto (volgens alleen nooit direct met Joost).quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft ook met meerdere ESF artiesten samengewerkt die in dat cirkeltje zitten zoals Tommy Cash van Espresso Machiatto (volgens alleen nooit direct met Joost).
Och...quote:Op maandag 15 juni 2026 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Wim t schippers : https://www.parool.nl/kun(...)%2Fwww.google.com%2F
Hark legende
Geen bier maar karnemelk
En hij is een kerstbal
Bekijk deze YouTube-video
Een televisie en radio legende is niet meer
Terry Kathquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:00 schreef Stephan5 het volgende:
Walter Parazaider en medeoprichter van Chicago is niet meer en hij is 81 jaar geworden. Hij overleed aan hartproblemen en de gevolgen van Alzheimer.
Samen met Lee Laughnane, James Pankow, Terry Kath, Danny Seraphine en Peter Cetera vormde hij de klassieke kern van Chicago.
Buiten de saxofoon speelde hij nog veel meer instrumenten.
De eerste drie genoemde waren tot op de dag officieel lid van Chicago samen met Robert Lamm. Helaas kampen ook de andere oer-leden met serieuze gezondheidsproblemen, helaas dus ook Robert Lamm, waardoor er geen enkel oer-lid nog op tour ging of gaat.
De band bestaat nog steeds maar hebben onlangs hun zoveelste nieuwe zanger toegevoegd aan de 'Chicago' waar ze nog steeds mee touren. Dus van een orginele band is geen sprake meer.
Dit blijft toch een prachtig optreden met Terry Kath als meester-gitarist.
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |