Eens. Die Piet zou moeten overwegen de elfstedentocht gewoon nog een keer te rijden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Piet Kleine heeft ook talloze Elfstedenkruisjes aangeboden gekregen, maar die waren voor hem net zo waardeloos als deze bronzen medaille voor Joep zou zijn.
Die NBC kettingquote:
Zal die vast wel een miljoentje extra voor krijgen.quote:
We hebben een zieke opening gezien (Dubreuil).quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef DeeBee het volgende:
EEN CHINEES, NEE TOCH
Jammer van JOEP, maar die slotronde van Stolz, goeie genade jongons
Oh ja hoor, verdiende winnaar. En erg jammer dat de prachtige zilveren medaille van Jenning de Boo zo overschaduwd wordt.quote:
Beste upload ooit van @wimderonquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Die Piet zou moeten overwegen de elfstedentocht gewoon nog een keer te rijden.
Bekijk deze YouTube-video
Eurosport zit in het basispakket (kanaal 25 bij ziggo). De livestream van de NOS is te zien op http://nos.nl/live en het kunstrijden van vandaag is straks hier te zien. https://nos.nl/livestream/2601787-kunstrijden-vrije-dansquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb geen extra sportkanalen en derhalve ook geen Eurosport e.d.
NOS livestream? Als ik via Ziggo NOS kijk, zonden ze enkel die andere troep uit. En ik wil wel graag commentaar ook. En terugkijken was niet te doen. Ik kon niets vinden in ieder geval. Niet op NOS, OS, YT etc. Heb verschillende plekken gecheckt.
Morgen rijden als voorprogrammaquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De hele avond wachten op de race en de ceremonie. Zoiets kun je Stolz ook niet aandoen.
Schaatsen is een van de eerlijkste sporten op de winterspelen wat dat betreft. Hier heb je alleen de loting/tegenstander waar je van kunt profiteren of nadeel van kunt hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat is wel het nadeel van schaatsen, er zit zit een stukje onrechtvaardigheid in. Voelt meer random dan toevalsfactoren in andere sporten.
Ik moet wel zeggen dat 4 jaar geleden het niveau van de 1000 niet echt meeviel. Laat ik het erop houden dat de zege voor Krol net op tijd kwam. Niettemin (wat mij betreft) 100% gegund.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:38 schreef Marcoss het volgende:
Krol pakte 4 jaar geleden goud met 1.07,92, nu rijdt Stolz 1,7 seconden harder op een baan waarvan werd gezegd dat hij trager zou zijn
Bizarre stappen wel
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beste upload ooit van @:wimderon
op een CHINEZENbaan. Toeval? I think notquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:38 schreef Marcoss het volgende:
Krol pakte 4 jaar geleden goud met 1.07,92,
Heldquote:
Snoop Dogg zegt hier: ik zou gewoon altijd de binnenbocht nemen.quote:
Stel je niet zo aan joh.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja hoor, verdiende winnaar. En erg jammer dat de prachtige zilveren medaille van Jenning de Boo zo overschaduwd wordt.
Maar god wat HAAT ik China nu.
Nou ja dat ging niet heel veel beterquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh.
Het is schaatsen, geen darten.
Nog geen last van Chinezen gelukkig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat ging niet heel veel beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |