Zijn duizend is op zich beter, minder concurrentie en op een zwaardere baan zoals hier is het lastiger voor hem om door te trekken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd dat de 1500 meter dat is.
Klopt. Bij het zwemmen zit er vaak ook nog wel wat tijd tussen, maar daar heb je nog wel een paar extra nummers.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij een WB was er eerst nog een andere afstand waarna hij alsnog kon rijden, dat heb je nu niet.. tenzij hij een paar uur later in een leeg stadion nog een keer had gemogen
Die ging zelf vooraf voor winst. Dan vond ik die overdreven blijdschap en het initiatief om Lee op de schouders te nemen wel een tikje opvallend.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja jeetje zeg. Dat Bob de Jong tevreden was met zijn PLAK was zeker ook ongepast?
Hermans noemde ook een seconde, maar dat kan ook wat overdreven zijn.. verschil was 0,8 met de Boo, was vast krap gewordenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rond de tijd van Jenning denk ik, is dat realistisch?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:32 schreef Momo het volgende:
Laat die jongen lekker de rest van de avond woedend zijn, morgen gaat de knop om
General Woundwort!quote:
Bob de Jong is altijd al een naarling geweestquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die ging zelf vooraf voor winst. Dan vond ik die overdreven blijdschap en het initiatief om Lee op de schouders te nemen wel een tikje opvallend.
Schulting zal toch wel even op haar knietjes gaanquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:32 schreef Momo het volgende:
Laat die jongen lekker de rest van de avond woedend zijn, morgen gaat de knop om
Dat blijft wel raar jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:32 schreef wimderon het volgende:
het initiatief om Lee op de schouders te nemen wel een tikje opvallend.
Kan toch wel een schatting maken op basis van zijn snelheid op de rest van het stuk?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hermans noemde ook een seconde, maar dat kan ook wat overdreven zijn.. verschil was 0,8 met de Boo, was vast krap geworden
Piet Kleine heeft ook talloze Elfstedenkruisjes aangeboden gekregen, maar die waren voor hem net zo waardeloos als deze bronzen medaille voor Joep zou zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:21 schreef Szura het volgende:
Als die Chinees een man is, geeft hij zn medaille aan JOEP zoals Crawford die van ooit aan Churandy gaf
The field! It's covered with blood!quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
General Woundwort!
Generaal Guldenroede!
Een ware nachtmerrie voor de tekenfilmliefhebber. Lol.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:56 schreef AgnesGru het volgende:
@:wimderon heb je ook een gifje met Snoop Dog naast Heiden?
Wat een gaaf boek was dat.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
The field! It's covered with blood!
Die dacht de vaandel van Romme te kunnen overnemen en schaatste de tweede helft van zijn carriere ongenoegd in de schaduw van Kramer. Vond het toen heerlijk om enige Nederlander op het podium te zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die ging zelf vooraf voor winst. Dan vond ik die overdreven blijdschap en het initiatief om Lee op de schouders te nemen wel een tikje opvallend.
Nuis na absurde olympische 1.000 meter: 'Podium had erin gezeten' - https://nos.nl/l/2601980quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef Idisrom het volgende:
Kjeld Nuis werd niet eens geïnterviewd, hij was toch nummer zes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |