Ach, de schoorsteen moet daar ook roken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:07 schreef Redefine het volgende:
NOS is nu dus elke keer gewoon later met interviews uitzenden door een kwartier reclame.
En dat op de publieke omroep. Tegenwoordig gewoon een commerciële zender joh met al die reclameblokken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:07 schreef Redefine het volgende:
NOS is nu dus elke keer gewoon later met interviews uitzenden door een kwartier reclame.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Kijk deze fluitketel eens @:3rr0r
Nou, ik zeg je. Ik heb me eergisteren stuk gezocht naar kunstrijden. Ik heb geen extra sportkanalen of zo dus ik kon enkel rodelen, curling, of snowboarden oid zien. Vreselijke sporten. Dat terwijl ook kunstrijden was,quote:
Komt door Wilders.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dat op de publieke omroep. Tegenwoordig gewoon een commerciële zender joh met al die reclameblokken.
Ik hoop wel dat die wat pakt op de 1500m inderdaad, blijft echt zuur deze.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:09 schreef Marcoss het volgende:
Joep
Dat was waarschijnlijk zilver geweest.. dan maar alle frustratie eruit op de 1500, al wordt het daar ook maximaal zilver met deze Stolz, maar toch
Is de 1000 zijn beste eigenlijk?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:09 schreef Marcoss het volgende:
Joep
Dat was waarschijnlijk zilver geweest.. dan maar alle frustratie eruit op de 1500, al wordt het daar ook maximaal zilver met deze Stolz, maar toch
Service héquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:07 schreef Redefine het volgende:
Waarom? Is zijn schuld toch niet?quote:
Over zuur gesproken, er waren er hier die ene Zurek hadden voorspeld op het podiumquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat die wat pakt op de 1500m inderdaad, blijft echt zuur deze.
Gebbetje denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Is zijn schuld toch niet?
Dit is altijd zo geweest sinds de omroepwet van 1967. Ook toen er nog geen commerciële omroepen waren. Zo werken de lobbies.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dat op de publieke omroep. Tegenwoordig gewoon een commerciële zender joh met al die reclameblokken.
Ik hoor geen gejoel maar ook geen luid gejuich in ieder geval,quote:
Eurosport gewoon te zienquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik zeg je. Ik heb me eergisteren stuk gezocht naar kunstrijden. Ik heb geen extra sportkanalen of zo dus ik kon enkel rodelen, curling, of snowboarden oid zien. Vreselijke sporten. Dat terwijl ook kunstrijden was,.
Nérgens terug te kijken zelfs. Ook niet op de OS website of het YT-kanaal. Ik was zo gefrustreerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |