abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2026 @ 20:30:28 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220147721
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220147754
quote:
Ja. En gezien de gigantische militaire opbouw en het feit dat Iran absoluut niet lijkt in te binden is de kans ook groot dat we komend weekend of het weekend daarop een aanval kunnen verwachten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 19 februari 2026 @ 20:48:41 #53
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220147943
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ja. En gezien de gigantische militaire opbouw en het feit dat Iran absoluut niet lijkt in te binden is de kans ook groot dat we komend weekend of het weekend daarop een aanval kunnen verwachten.
Of het weekend daarop. :+
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220147957
Ik ben al 6 weken popcorn aan het inslaan. Dus ik reken nergens meer op.

Pas als @Ali_boo en @Perrin hier tegelijk beginnen te posten gaat er wat gebeuren.
Zonder wrijving geen glans
pi_220172140
twitter

Portet van een genocidale massamoordenaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Straatcommando. op 22-02-2026 22:11:04 ]
  zondag 22 februari 2026 @ 01:32:21 #56
438527 MissButterflyy
pi_220172162
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 01:21 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Portret van een genocidale massamoordenaar. Het kan tegenwoordig allemaal in de gecorrumpeerde linkse media.
Heb je het ook gelezen? Het is niet alsof hij wordt beschreven als een aardige man. :')
pi_220172190
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 01:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je het ook gelezen? Het is niet alsof hij wordt beschreven als een aardige man. :')
Oh nou gelukkig is de islamitische slager wel bereid tot een goed gesprek.
  zondag 22 februari 2026 @ 10:20:19 #58
438527 MissButterflyy
pi_220173184
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 01:56 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ik wil die eikel niet verdedigen, maar dat ‘goed’ verzin je er zelf bij.
pi_220175051
quote:
Nieuwe protesten tegen regime bij universiteiten in aantal Iraanse steden

Voor het eerst in ruim een maand tijd zijn weer demonstraties gemeld in enkele Iraanse steden. De BBC heeft videobeelden geverifieerd van protesten gisteren bij een aantal universiteiten in hoofdstad Teheran. Ook vanuit de steden Mashhad en Abdanan werden filmpjes gedeeld van demonstraties tegen het regime.
[quote]
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 01:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die verwijten richting de media worden steeds gekker, nu mag een biografie ook al niet meer?

[ Bericht 19% gewijzigd door Frikandelbroodje op 22-02-2026 13:43:19 ]
Incelfrikandel
  zondag 22 februari 2026 @ 13:40:44 #60
438527 MissButterflyy
pi_220175125
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 13:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Voor het eerst in ruim een maand tijd zijn weer demonstraties gemeld in enkele Iraanse steden. De BBC heeft videobeelden geverifieerd van protesten gisteren bij een aantal universiteiten in hoofdstad Teheran. Ook vanuit de steden Mashhad en Abdanan werden filmpjes gedeeld van demonstraties tegen het regime.
Die verwijten richting de media worden steeds gekker, nu mag een biografie ook al niet meer?
[/quote]

Die gaat er ook ongetwijfeld komen als hij dood is.
Of een necrologie.

Zal ook wel weer over geklaagd worden.

Juist als je je vijanden wil verslaan moet je ze ook een beetje leren kennen.
Over Hitler zijn ook talloze boeken geschreven.
pi_220176352
twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Frikandelbroodje op 22-02-2026 21:47:40 ]
Incelfrikandel
  zondag 22 februari 2026 @ 15:31:24 #62
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220176390
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 01:56 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De islamitische slager waar ik mijn kippenhartjes altijd haal is altijd in voor een goed gesprek :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220180463
twitter

Communistisch tuig.
pi_220180652
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:31 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Communistisch tuig.
Mick Wallace is geen communist en ik ben het geheel met hem eens.
pi_220180764
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:40 schreef Tovia het volgende:

[..]
Hij is een communistische landverrader die met rusland en de radicale islam heult. Immoreel en kwaadaardig.
pi_220180923
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Hij is een communistische landverrader die met rusland en de radicale islam heult. Immoreel en kwaadaardig.
Gelukkig hebben de Ieren die eikel weggestemd.
Incelfrikandel
pi_220181112
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:40 schreef Tovia het volgende:

[..]
Zoals de Iraniërs zouden zeggen, kose nanat.
pi_220181581
twitter

Het laait weer op.
Incelfrikandel
  zondag 22 februari 2026 @ 23:23:32 #69
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220181867
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 22:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]

Het laait weer op.
Het is iig een dapper volk :Y

En dan te bedenken dat tijdens de covid periode de wappies Nederland een dictatuur noemden, en zichzelf als strijders zagen :')

Om je kapot te schamen als je het vergelijkt met dit.
A murky, forgotten land.
pi_220186448
twitter
Incelfrikandel
pi_220186648
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 22:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]

Het laait weer op.
quote:
Er zijn ook pro-regeringsdemonstraties gehouden door studenten. Mooi dat dit in Iran kan/mag, mits deze betogingen vreedzaam verlopen. Dit in tegenstelling tot sommige van onze bondgenoten, zoals Saoedi-Arabië, waar publieke demonstraties officieel verboden zijn.
  maandag 23 februari 2026 @ 18:31:10 #72
438527 MissButterflyy
pi_220186673
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:26 schreef Tovia het volgende:

[..]
[..]
Er zijn ook pro-regeringsdemonstraties gehouden door studenten. Mooi dat dit in Iran kan/mag, mits deze betogingen vreedzaam verlopen. Dit in tegenstelling tot sommige van onze bondgenoten, zoals Saoedi-Arabië, waar publieke demonstraties officieel verboden zijn.
:')
  maandag 23 februari 2026 @ 18:32:39 #73
438527 MissButterflyy
pi_220186682
Moet weer denken aan de vrouwen die met geweld gedood zijn toen ze geen hoofddoek droegen tijdens demonstraties.
Of waren die ook al gewelddadig?

Echt, hoe krijg je het je toetsenbord uit.
Er zijn ook heel veel kinderen doodgeschoten in januari. En ter dood veroordeeld. Hoe leg je dat uit?
  maandag 23 februari 2026 @ 19:10:01 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220186935
Hij is waarschijnlijk het Nederlandse neefje van de ayatollah of zo.

Een ayalollie :')
A murky, forgotten land.
pi_220187101
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Moet weer denken aan de vrouwen die met geweld gedood zijn toen ze geen hoofddoek droegen tijdens demonstraties.
Of waren die ook al gewelddadig?

Echt, hoe krijg je het je toetsenbord uit.
Er zijn ook heel veel kinderen doodgeschoten in januari. En ter dood veroordeeld. Hoe leg je dat uit?
Welke vrouwen zijn tijdens demonstraties gedood 'vanwege het niet dragen van een hoofddoek'? Laten we voor het gemak aannemen dat dit waar is: politiegeweld komt overal voor, ook in Nederland, Frankrijk en de VS. Je gaat ook niet op basis daarvan chaos creëren en de regering omverwerpen hier. Er zijn tijdens de rellen in Iran ook burgers gedood door terroristen/extremisten die demonstraties infiltreerden, om zo meer chaos te creëren. Extremisten/terroristen die politieagenten, ordetroepen en burgers hebben gedood, mogen van mij ter dood veroordeeld worden. Je weet weinig over dat land, zo dacht je eerder dat het land al kernwapens had, :') , maar hebt wel op basis van propaganda en eenzijdige berichtgeving al snel een oordeel klaar.

En wat kunnen levens van burgers jou schelen, aangezien je zat te hopen dat Israël, dat vorig jaar duizenden Iraanse burgers heeft gedood en een genocide in Gaza pleegt, mee gaat doen met de aanvallen op Iran? Dan ben je gewoon schijnheilig.
  maandag 23 februari 2026 @ 19:30:27 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220187116
En die achterlijke theocratie maar blijven goedpraten...

Ze bestaan, mensen... ze bestaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220187169
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
En die achterlijke theocratie maar blijven goedpraten...

Ze bestaan, mensen... ze bestaan.
FOK! trekt allerlei paradijsvogels aan.
Incelfrikandel
  maandag 23 februari 2026 @ 19:39:43 #78
438527 MissButterflyy
pi_220187221
Die user is goed in recht lullen wat krom is. Wie verspreidt hier nu propaganda? :')

Ga er verder ook niet serieus op in ook.
  maandag 23 februari 2026 @ 19:42:12 #79
438527 MissButterflyy
pi_220187260
Ik trek in ieder geval een fles wijn open als Iran wordt aangevallen en dat regime wordt verdreven.
Ik gun het die soepjurk wel ook in New York te worden berecht voor oa misdaden tegen de menselijkheid.
Israël is een ander verhaal. Ik snap niet waar die user vandaan haalt dat ik hoop dat Israël mee gaat doen?

En ik hoop natuurlijk op zo min mogelijk burgerdoden.
pi_220187817
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik trek in ieder geval een fles wijn open als Iran wordt aangevallen en dat regime wordt verdreven.
Ik gun het die soepjurk wel ook in New York te worden berecht voor oa misdaden tegen de menselijkheid.
Israël is een ander verhaal. Ik snap niet waar die user vandaan haalt dat ik hoop dat Israël mee gaat doen?

Zoals het er nu voorstaat vind ik het een slecht plan.

Er lijkt in Iran geen georganiseerde (gewapende) oppositie te zijn die het bewind kan verdrijven. Bombarderen komt dan vooral neer op het vernietigen van (civiele) infrastructuur en het doden van burgers wat weliswaar het regime militair zal verzwakken, maar waar vooral gewone burgers last van hebben.

De Amerikanen zouden hun tijd en energie beter kunnen investeren in het opzetten en verenigen van een sterke oppositie. Als dat eenmaal op orde is, ben ik best een voorstander van intervenieren in een land. Dat hadden ze wat mij betreft ook in el-Fasher moeten doen.
Incelfrikandel
  maandag 23 februari 2026 @ 21:23:26 #81
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220188495
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De Amerikanen zouden hun tijd en energie beter kunnen investeren in het opzetten en verenigen van een sterke oppositie.
Doen ze al vele jaren. Van financiële steun aan Perzischtalige nieuws en tv-kanalen in de diaspora tot aan steun aan gewapende en oppositiegroepen onder verschillende minderheden in Iran. Alleen weinig doorslaggevend succes gehad tot op heden in de zin dat het echt een significante dreiging heeft kunnen worden voor de macht van de ayatollahs in Iran. Eigenlijk totaal niet.

quote:
Iranian Kurdish opposition groups form new joint alliance

ERBIL, Kurdistan Region of Iraq – Five Kurdish opposition parties from western Iran (Rojhelat) on Sunday announced the formation of a joint coalition called the “Alliance of Political Forces of Iranian Kurdistan,” marking a significant step towards a unified Kurdish opposition in Iran.

“We, the political parties that have signed the ‘Alliance of Political Forces of Iranian Kurdistan,’ … have united our energies and ranks of struggle in Kurdistan and announced a political alliance,” the newly formed coalition announced in a statement.

The parties involved include the Democratic Party of Iranian Kurdistan (PDKI), Kurdistan Freedom Party (PAK), Kurdistan Free Life Party (PJAK), Organization of Iranian Kurdistan Struggle (Khabat), and the Komala of the Toilers of Kurdistan.

The dissident parties, many of whom are based in the Kurdistan Region, have long been military targets for Iran, with a suspected Iranian drone strike on officials from Komala of the Toilers of Kurdistan in Sulaimani in February killing one, according to the group. The Kurdistan Region Security Agency (Asayish), however, denied the claim, insisted that the incident stemmed from a mere vehicle rollover.

In 2023, Iraq and Iran signed a security agreement under which Baghdad pledged to disarm and relocate these Iranian Kurdish opposition groups from border areas, following repeated warnings from Tehran.

The primary objectives of the alliance are “the struggle to bring down the Islamic Republic of Iran, the realization of the Kurdish people's right to self-determination, and the establishment of a national and democratic institution based on the political will of the Kurdish nation in Eastern Kurdistan.”

The coalition will serve to develop “greater unity and joint struggle to further develop the Kurdish political movement in Iran,” the statement asserted.

PDKI Secretary General Mustafa Hijri noted in a speech that the alliance was the product of several months of negotiations, asserting that the announcement marks the beginning of “a new phase in the joint struggle and effort of these political forces.”

The proposal to form the coalition platform was introduced days prior during a meeting of the Dialogue Center, established in 2022 in response to the Jina Amini protests, with the aim of increasing collaboration between the groups. The center involves seven Iranian Kurdish opposition parties and holds monthly meetings.

At the meeting, two Kurdish parties, the Komala Revolutionary Party and the Komala Kurdistan Organization of the Communist Party of Iran (CPI), did not approve the proposal, leading to a postponement of the decision for several days to allow further discussions.

The move indicates that the five parties that approved the proposal have decided to proceed with the coalition without the two groups.

The decision comes amid heightened tensions in Iran following widespread anti-government protests in January that resulted in a brutal crackdown.

In Rojhelat, at least 257 Kurds, including 20 minors and 19 women, have been killed during the authorities' efforts to crush dissidence.

Thenewregion.com
enkelband
pi_220188500
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De Amerikanen zouden hun tijd en energie beter kunnen investeren in het opzetten en verenigen van een sterke oppositie. Als dat eenmaal op orde is, ben ik best een voorstander van intervenieren in een land. Dat hadden ze wat mij betreft ook in el-Fasher moeten doen.
Nog afgezien van het feit dat Amerikaanse interventies zelden goed resultaat opleveren, is het verenigen van de Iraanse oppositie een bijna onmogelijke zaak, omdat de oppositie zelf tot op het bot verdeeld is over de vraag wat voor politiek systeem ze dan wel willen. Hoe ga je de aanhangers van Reza Pahlavi en de aanhangers van de Mojahedin-e-Khalq verenigen?
pi_220188540
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:23 schreef recidivist het volgende:
Doen ze al vele jaren. Van financiële steun aan Perzischtalige nieuws en tv-kanalen in de diaspora tot aan steun aan gewapende en oppositiegroepen onder verschillende minderheden in Iran.
De Amerikanen gaan hier zelf zover in dat ze de terroristische organisatie Jandallah gesteund hebben. Dat is een wel heel extreme soennitische terreurgroep van het kaliber al-Qaeda of Boko Haram.
pi_220188700
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:23 schreef recidivist het volgende:

[..]
Doen ze al vele jaren. Van financiële steun aan Perzischtalige nieuws en tv-kanalen in de diaspora tot aan steun aan gewapende en oppositiegroepen onder verschillende minderheden in Iran. Alleen weinig doorslaggevend succes gehad tot op heden in de zin dat het echt een significante dreiging heeft kunnen worden voor de macht van de ayatollahs in Iran. Eigenlijk totaal niet.
[..]
Ze hebben hun energie gestoken in het steunen van allerlei verschillende partijen vervolgens maar weinig gedaan om die tot een samenwerking te krijgen.

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Nog afgezien van het feit dat Amerikaanse interventies zelden goed resultaat opleveren, is het verenigen van de Iraanse oppositie een bijna onmogelijke zaak, omdat de oppositie zelf tot op het bot verdeeld is over de vraag wat voor politiek systeem ze dan wel willen.
Uiteraard ligt het onderlinge bekvechten vooral aan de Iraniërs zelf.

quote:
Hoe ga je de aanhangers van Reza Pahlavi en de aanhangers van de Mojahedin-e-Khalq verenigen?
De Mojadin heeft gelukkig geen enkele aanhang.
Incelfrikandel
pi_220188729
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
De Amerikanen gaan hier zelf zover in dat ze de terroristische organisatie Jandallah gesteund hebben. Dat is een wel heel extreme soennitische terreurgroep van het kaliber al-Qaeda of Boko Haram.
O joh, zulke dingen doen de Amerikanen niet hoor, die maken alleen Disney-films enzo.
  maandag 23 februari 2026 @ 22:03:33 #86
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220188800
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ze hebben hun energie gestoken in het steunen van allerlei verschillende partijen vervolgens maar weinig gedaan om die tot een samenwerking te krijgen.
Je zegt het zelf al terecht: dat ligt aan de Iraniërs zelf. Kijk je wat dieper naar die oppositie die zij steunden dan zie je dat het ook met name separatistische etnische groepen zijn in de “periferie”: Koerden, Baluchis, Ahwaz Arabieren wellicht. Die hebben nogal wat verschillen onderling en doelen en ook nog tegenover bijv de seculiere Pahlavi Perzen die je vooral in het Westen hoort maar die vaak zeer racistisch tegenover deze etnische minderheden zijn en hun struggles qua culturele minderheden niet eens erkennen.

Daarnaast ga je voorbij aan de vraag: is het wel in belang van de VS als er een sterke uniforme of eensgezinde oppositie is? De dag na dit regime in een land dat een enorm belangrijke geografische positie inneemt met genoeg energiebronnen en met name olie. Heb je daar liever een eensgezind alternatief of een verdeelder speelveld waar je je belangen makkelijker kan veilig stellen als Amerika maar ook Israël zijnde? Het zou heel naïef zijn als je anno 2026 na alles wat wij nu weten echt nog gelooft dat de intentie van de VS in Iran is om “de bevolking te willen bevrijden van het juk van de ayatollahs en democratie, vrijheid en voorspoed te willen geven”. Wat voorop staat is dat het Iran na de ayatollahs volledig Amerikaanse geopolitieke belangen dient, niet half maar 100%. O.a. dus ook in diens politiek naar China bijvoorbeeld, de dag na de ayatollahs. En wat het Iraanse volk daarvan vindt of de nieuwe machthebbers is totaal irrelevant.
enkelband
pi_220188985
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:42 schreef MissButterflyy het volgende:

Ja precies, laat je ware aard maar zien, trek die fles wijn open bij een aanval, niet meer schijnheilig schuilen achter "mensenrechten" en "burgerslachtoffers".

Als er een land is dat berecht moet worden voor "misdaden tegen de menselijkheid", is het de VS wel. Een moorddadig, oorlogszuchtig regime, waar elke nieuwe president zijn oorlog moet hebben, alsof het een traditie betreft. Je hebt echt niets meegekregen of geleerd van de oorlogen die het land de afgelopen decennia heeft gevoerd. Of heb je jezelf de vraag gesteld waarom het land wel dik bevriend is met dictaturen als Saoedi-Arabië, waar vrouwen onderdrukt worden en mensen niet eens mogen demonstreren, en waar het voor miljarden dollars wapens aan levert.
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 22:26:48 #88
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220188991
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:25 schreef Tovia het volgende:

[..]
Ja precies, laat je ware aard maar zien, trek die fles wijn open bij een aanval, niet meer schijnheilig schuilen achter "mensenrechten" en "burgerslachtoffers".

Als er een land is dat berecht moet worden voor "misdaden tegen de menselijkheid", is het de VS wel. Een moorddadig, oorlogszuchtig regime, waar elke nieuwe president zijn oorlog moet hebben, alsof het een traditie betreft. Je hebt echt niets meegekregen of geleerd van de oorlogen die het land de afgelopen decennia heeft gevoerd. Of heb je jezelf de vraag gesteld waarom het land wel dik bevriend is met dictaturen als Saoedi-Arabië, waar vrouwen onderdrukt worden en mensen niet eens mogen demonstreren, en waar het voor miljarden dollars wapens aan levert.
Als iemand het regime van Iran graag ziet verdwijnen betekent dat niet automatisch dat diegene fan is van de VS.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220189077
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Als iemand het regime van Iran graag ziet verdwijnen betekent dat niet automatisch dat diegene fan is van de VS.
In principe niet.
Maar als iemand van plan is om een fles wijn open te trekken bij een Amerikaanse aanval, dan betekent dat dat die persoon dus wel een fan is van de Verenigde Staten.
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 22:42:13 #90
pi_220189086
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
In principe niet.
Maar als iemand van plan is om een fles wijn open te trekken bij een Amerikaanse aanval, dan betekent dat dat die persoon dus wel een fan is van de Verenigde Staten.
Maar is dat omdat dat het einde van het regime betekent of omdat diegene de VS graag als winnaar ziet?

De VS is niet bepaald populair de laatste tijd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220189509
twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 24 februari 2026 @ 16:35:30 #92
438527 MissButterflyy
pi_220193589
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Maar is dat omdat dat het einde van het regime betekent of omdat diegene de VS graag als winnaar ziet?

De VS is niet bepaald populair de laatste tijd.
Omdat ik hoop natuurlijk dat het regime ophoepelt.
En Trump mag wat mij betreft ook ophoepelen. Maar die is toch niet zo bloeddorstig. Dat is wel in zijn voordeel.
  Forum Admin dinsdag 24 februari 2026 @ 16:39:57 #93
pi_220193614
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Omdat ik hoop natuurlijk dat het regime ophoepelt.
En Trump mag wat mij betreft ook ophoepelen. Maar die is toch niet zo bloeddorstig. Dat is wel in zijn voordeel.
Ik weet het, maar deze user wijst alleen maar naar de VS/Het westen en wil doen voorkomen dat je dan automatisch fan van de VS bent.

Mooi stukje rookgordijn
pi_220193785
quote:

[..]

Wat een rare conclusie. Bijna iedereen zal straks juichen als het Iraanse regime verslagen word en de meeste Nederlanders hebben de afgelopen jaren een afkeer van deze VS ontwikkelt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:33:38 #95
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220193904
quote:

[..]

Alleen de Bushjes zijn oorlogen gestart, die van Pa was een stuk logischer dan van zoonlief. Maar bij mijn weten zijn Biden, Obama, Clinton, Reagan, Carter, Ford en Nixon geen grootschalige oorlogen gestart behoudens wat schermutselingen her en der. Maar vertel zou ik zeggen. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 24 februari 2026 @ 17:43:12 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220193958
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 01:25 schreef capricia het volgende:
[ x ]
https://nos.nl/artikel/26(...)ontbiedt-ambassadeur

Interessante ontwikkeling!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 24 februari 2026 @ 18:23:03 #97
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220194207
Zr.Ms. De Zeven Provinciën al onderweg naar de Golf?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220194463
quote:
De Verenigde Staten en Israel hebben zelf geen diplomatieke relaties met Iran, dus moeten ze andere landen inschakelen voor dit soort fratsen. Jammer dat Nederland zich weer voor het karretje van de Verenigde Staten en Israel laat spannen.
pi_220194684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
De Verenigde Staten en Israel hebben zelf geen diplomatieke relaties met Iran, dus moeten ze andere landen inschakelen voor dit soort fratsen. Jammer dat Nederland zich weer voor het karretje van de Verenigde Staten en Israel laat spannen.
Hoezo voor het karretje laat spannen? Je denkt niet dat de ambassade zelf een betrouwbare internetverbinding wil.
pi_220195118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:34 schreef tjoptjop het volgende:
Hoezo voor het karretje laat spannen? Je denkt niet dat de ambassade zelf een betrouwbare internetverbinding wil.
Als die apparatuur alleen bestemd was geweest voor eigen gebruik door de Nederlandse ambassade, dan was er niets aan de hand geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')