Daar moeten eerst nog heftiger dingen gebeuren voor hij het zelf inziet denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:13 schreef Seeburg54 het volgende:
Dit soort jongens, het is kansloos. Hij ziet zelf het probleem niet, dan ben je snel klaar.
Sommige zien het nooit in. Ik heb in mijn omgeving zo'n figuur. Die is diep gegaan, maar vroeg of laat gaan ze weer de fout in.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar moeten eerst nog heftiger dingen gebeuren voor hij het zelf inziet denk ik.
Ik ken er meerdere helaas. Verslaving is vaak heel moeilijk te overwinnen. Ook als mensen heel gemotiveerd zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Sommige zien het nooit in. Ik heb in mijn omgeving zo'n figuur. Die is diep gegaan, maar vroeg of laat gaan ze weer de fout in.
Hij verliest ook veel met die bitcoin-verslaving.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ff de scherpe randjes van de pep of meth eraf met een doppie G, niks mis mee
Lekker boeie toch, hij harkt toch wel genoeg binnen met OF? Poepoe wat heeft ie het zwaar zeg nou nou
Ik heb wel eens een documentaire gezien over fentanyl. Die man was 2 benen kwijtgeraakt door die drugs, en hij gebruikte het nog steeds.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Sommige zien het nooit in. Ik heb in mijn omgeving zo'n figuur. Die is diep gegaan, maar vroeg of laat gaan ze weer de fout in.
Je kan het wel inzien, maar dan nog is verslaving zo sterk dat het wilskracht kan overwinnen, vooral die zooi waar hij aan zit met polygebruik (alcohol, crack, gewone coke, gokken). Dat is helaas bijna kansloos en als je dan ook nog zo'n niet al te krachtig karakter lijkt te hebben helemaal.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
En dan daarbij is er de mogelijkheid dat hij nog psychische problemen heeft. Diagnose naast de verslavingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan het wel inzien, maar dan nog is verslaving zo sterk dat het wilskracht kan overwinnen, vooral die zooi waar hij aan zit met polygebruik (alcohol, crack, gewone coke, gokken). Dat is helaas bijna kansloos en als je dan ook nog zo'n niet al te krachtig karakter lijkt te hebben helemaal.
Het afkicken van fentanyl is heel moeilijk en pijnlijk. Misschien heeft hij de hoop opgegevenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een documentaire gezien over fentanyl. die man was 2 benen kwijtgeraakt door die drugs, en hij gebruikte het nog steeds.
Ja, dubbele diagnose is eerder regel dan uitzondering. En daaraan werken zonder je go-to coping 'vriend' weer extra zwaar. Maar goed, het kan uiteindelijk wel, het is alleen niet een simpele kwestie van gewoon 'niet meer drinken/snuiven/whatever'.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:31 schreef Ole het volgende:
[..]
En dan daarbij is er de mogelijkheid dat hij nog psychische problemen heeft. Diagnose naast de verslaving
Er wordt door sommigen veel te makkelijk over gedacht. Makkelijk oordelen ook als zij het probleem niet hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, dubbele diagnose is eerder regel dan uitzondering. En daaraan werken zonder je go-to coping 'vriend' weer extra zwaar. Maar goed, het kan uiteindelijk wel, het is alleen niet een simpele kwestie van gewoon 'niet meer drinken/snuiven/whatever'.
quote:"Er wordt veel gezegd en geschreven naar aanleiding van de trailer, en dat begrijp ik ook", schrijft de 35-jarige Doedens. "Ik heb op dit moment geen behoefte om op iedereen inhoudelijk te reageren." Volgens de acteur laat de documentaire zijn echte leven zien zoals het op dat moment was. "Met mooie momenten, met fouten en met dingen waar ik nog middenin zit."
Volgens Doedens geeft de documentaire zelf een breder en minder heftig beeld. Ook laat hij weten dat het goed met hem gaat. "Ik ben oké. Ik zit heus niet in een hoekje met een spuit in m'n arm."
Ik denk niet dat hij in Bitcoin zit, eerder in hype coins met rugpulls.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij verliest ook veel met die bitcoin-verslaving.
Verschrikkelijk om een man met zoveel talenten zo te zien afglijden.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:40 schreef proud_mami het volgende:
Docu gekeken, zonder stemgeluid vanaf aflevering 2 helaas. Probleem is bekend bij Prime. Maar goed … helaas is er een jongen in denial te zien, bagatelliseert alles en houdt een masker op. Aan de andere kant ene kant wel begrijpelijk want alles wat hij wel/niet doet/zegt etc wordt gelijk uitgemeten in de media.
Hij is gewoon verslaafd aan drugs en crypto en zit erg met zichzelf in de knoop, heel triest om te zien en ik hoop dat hij uiteindelijk écht hulp accepteert en met zichzelf aan de slag gaat. Want dat gun ik hem wel.
ja maar ook de ontkenning continue. Hij zit nog lang niet op zijn dieptepunt (vanwege het feit dat hij nog een huis en semi inkomen heeft) en weigert dus te erkennen dat hij een probleem heeft. Morgen, echt morgen begint hij en morgen, echt morgen komt het geldschip binnenvarenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 06:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Verschrikkelijk om een man met zoveel talenten zo te zien afglijden.
Ik vond het een hele goede documentaire, je voelde gewoon zijn eenzaamheid.
Het helpt in Ferry zijn geval ook niet mee denk ik dat hij er regelmatig als een junk nu uitziet. Toen hij net begon was het echt geen lelijke man.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:19 schreef DrDentz het volgende:
Dat OnlyFans is toch ook een deal met de duivel. In het begin heb je lekker veel geld blijkbaar maar dat loopt steeds meer af, en je bent gewoon een mannelijk hoertje zonder enig zelfrespect. Smerig wereldje waarin je nooit iets structureels kunt opbouwen.
Dat illustreerde dat ranzige appje wat hij insprak aan het begin van de serie. Want alleen zo trek (huh-huh) je elke keer dezelfde subscribers naar je kanaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:19 schreef DrDentz het volgende:
Dat OnlyFans is toch ook een deal met de duivel. In het begin heb je lekker veel geld blijkbaar maar dat loopt steeds meer af, en je bent gewoon een mannelijk hoertje zonder enig zelfrespect. Smerig wereldje waarin je nooit iets structureels kunt opbouwen.
Dan zien ze tenminste zijn junkie hoofd niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat illustreerde dat ranzige appje wat hij insprak aan het begin van de serie. Want alleen zo trek (huh-huh) je elke keer dezelfde subscribers naar je kanaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |