Ga ook sporten bij het broekie van @Vanyel!quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen!
@:vlindertje89 woeeeeeh!ik duim dat alles rond komt!
Erg grauw buiten idd @:Kaatje1 maar wel warm! Ik had korte mouwen en regenjas op de fiets, was genoeg
En ik wilde even vertellen dat de fysio me vandaag Bulgarian split squats heeft laten doen omdat hij dacht dat m'n 3 sets van 8x per been met 10 kg wel heftiger kon.
Nou mag ik ze 3x8 per been met 15 kg gaan doen
Ik twijfel nog of we maar weer een ritje Decathlon doen of dat ik een abonnement ga nemen bij de Sportcity op 10 min van ons huis...
Thuis sporten is wel lekker maar fysio wil eigenlijk ook dat ik seated calf raises ga doen met 60 kg (zestig kilo?!) en dat ga ik sowieso niet aanschaffen voor thuis.
Ik zit vooral met tijd en praktische haalbaarheid.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ga ook sporten bij het broekie van @:Vanyel!![]()
Het is dat het a) voor mij best ver is voor sporten en b) mn huidige sportschool al duur genoeg is en ik nu nog op gunstige voorwaarden zit, en als ik weg zou gaan en terugkomen ik of stuk meer moet betalen met zelfde flexibiliteit of evenveel voor geen flexibiliteit (ik zit nu op een abonnement waar ik elke 4wk mn aantal PT credits per 4wk kan verhogen of verlagen, op de prijzen van een 52-weken-vast abonnement)
Pittig schemaquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zit vooral met tijd en praktische haalbaarheid.
Op dit moment is mijn sportschema ongeveer:
Maandag krachttraining benen
Dinsdag survivalrun
Woensdag rust
Donderdag hardlopen
Vrijdag krachttraining benen
Zaterdag hardlopen
Zondag hardlopen
Voor de survivalrun en hardlopen moet ik al de deur uit, dus ik vind het wel fijn dat ik de krachttraining thuis kan doen, beetje tv kijken tussendoor en met B kletsen. En ik ben ook een beetje bang dat het in de avond keidruk gaat zijn in de sportschool.
Daarnaast val ik op langharige nerds en niet op sportschooljongens
Ik denk niet dat dat de SportCity op 10 min van mijn huis is, dan maak je weinig kans op mijn broekie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik twijfel nog of we maar weer een ritje Decathlon doen of dat ik een abonnement ga nemen bij de Sportcity op 10 min van ons huis...
Waarom train je alleen je benen? Zou je juist met al dat geklauter van je niet ook je bovenlijf willen doen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:12 schreef Tele6 het volgende:
Maandag krachttraining benen
Dinsdag survivalrun
Woensdag rust
Donderdag hardlopen
Vrijdag krachttraining benen
Zaterdag hardlopen
Zondag hardlopen
Zaterdag hardlopen had survivalrun moeten staan, dus dan heb ik ook 2x bovenlijf in de week. Als een van de survivalrun trainingen vervalt, doe ik er idd krachttraining bovenlijf bij op een van de hardloopdagen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Pittig schema![]()
Waarom eigenlijk alleen krachttraining benen en niet full body?
En anders eens een dagpas aanvragen voor de SportCity op maandag of donderdag en gaan op het tijdstip dat je normaal ook zou willen gaan? Dan kun je beetje idee krijgen hoe druk het is. Of met B op je rug de calf raises doen
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:45 schreef Blues het volgende:
Vriend is om 10.15 overleden. Eindelijk rust voor hem en wat gaan we hem missen.Onze vriendin
![]()
Moeilijk googlen.quote:@:vanyel heb je probs na update al in Google zoeken gegooid? Je zal niet de enige zijn?
Ik zoek overal afleiding in nuquote:Op woensdag 11 februari 2026 06:59 schreef Vanyel het volgende:
Bluetooth icoon in de statusbalk continu zien dat er een verbinding is, omdat mijn horloge verbonden is.
Tnx, maar nee.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zoek overal afleiding in nudus ff voor je op zoek gegaan.
Helpt dit?
1. Het Bluetooth-icoon verbergen (Statusbalk aanpassen)
U kunt specifiek het Bluetooth-icoon uitschakelen in de statusbalk, terwijl Bluetooth zelf ingeschakeld blijft.
Ga naar Instellingen.
Tik op Notificaties en statusbalk (of Instellingen > Systeem > Statusbalk op oudere versies).
Tik op Statusbalk en kies Icoonbeheer (Icon Manager).
Zoek Bluetooth en zet de schakelaar uit.
2. Bluetooth-instellingen resetten (als het een bug is)
Als het icoon blijft hangen of de verbinding onstabiel lijkt, reset dan de netwerkinstellingen. Dit verwijdert geen persoonlijke gegevens, maar wel opgeslagen Bluetooth-apparaten en wifi-netwerken.
Ga naar Instellingen > Systeem > Back-up en reset.
Kies Reset telefoon > Reset netwerkinstellingen (inclusief Wifi, mobiel en Bluetooth).
Start uw telefoon opnieuw op en koppel uw horloge opnieuw.
Ja, het huis uit gezet worden kan haast niet, maar zoiets zingt toch rond in je achterhoofd want uitkering. En ergens huren (wat er niet is) kan niet eens, voor het bedrag wat ik nu per maand betaal kan je nog niet eens een kamer van 8m2 hier in Arnhem huren.quote:
Wat een geruststelling!quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een gesprek met de hypotheekadviseur gehad en blij. Officieel kan je natuurlijk geen hypotheek krijgen met een uitkering maar het lijkt hem geen probleem (ik heb een kleine restschuld waarvan niet te achterhalen is hoe dat komt). In juni gaat alles geregeld worden en dan vanaf september zal mijn maandbedrag (wat al niet veel is) halveren![]()
De buikpijn van de hele ochtend hierover was dus helemaal voor niets.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:45 schreef Blues het volgende:
Vriend is om 10.15 overleden. Eindelijk rust voor hem en wat gaan we hem missen.Onze vriendin
![]()
@:vlindertje89 hoop ook dat alles rondom komt.![]()
@:vanyel heb je probs na update al in Google zoeken gegooid? Je zal niet de enige zijn?
Ik had me voor vdg afgemeld van werk. Kon het er ff niet bij hebben.
Fam is er nu, afwachten wat vriendin verder wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |