abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220058493
Hopelijk komt hiermee wat verlichting, Blues.

Ik heb een kind terug dat heus blij is om te zien maaar ook best had willen blijven. Het Spaanse eten en de mentaliteit en omgang met elkaar, bevielen hem geloof ik wel O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220058664
@Blues fijn dat eind van zijn lijden in zicht komt.

Hopelijk hebben hij en direct betrokkenen nog een paar mooie dagen/weken en kan het leven toch goed worden afgesloten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220058886
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 19:28 schreef sigme het volgende:
@:blues fijn dat eind van zijn lijden in zicht komt.

Hopelijk hebben hij en direct betrokkenen nog een paar mooie dagen/weken en kan het leven toch goed worden afgesloten.
Die niet erg mooie weken hebben we al achter de rug.
Hij is nu in slaap gebracht en krijgt zo een catheter.
Hopen dat het nu maar snel voorbij is.
pi_220058918
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 19:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Die niet erg mooie weken hebben we al achter de rug.
Hij is nu in slaap gebracht en krijgt zo een catheter.
Hopen dat het nu maar snel voorbij is.
Ik hoop dat jullie samen nog eventjes wat mooie tijd hebben. Als ik het goed begrijp zal dat niet zijn met zijn actieve bijdrage, maar na hem te hebben *zien* lijden hoop ik dat jullie hem nog even levend en in rust zien.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220060105
@Blues :*

SPOILER: niet quoten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220060954
Goedemorgen!

@vlindertje89 wat leuk dat er zoveel goed nieuws is :Y
pi_220060958
En het wordt écht lichter 's ochtends!
Gister gloorde het al op mijn fietstocht.
pi_220060995
Ugh, mijn OnePlus telefoon heeft gisteren een update gehad en nu laat het Bluetooth icoon in de statusbalk continu zien dat er een verbinding is, omdat mijn horloge verbonden is.
Vroegah was dat onzichtbaar en was het verbindingssymbooltje alleen zichtbaar als iets extra's verbonden werd zodat ik gewaarschuwd werd als ik mijn koptelefoon weer eens niet uit had gezet }:|
Stomme update }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220061003
Zou vandaag de dag zijn dat ik na een jaar of 2 weer bloed mag doneren!?
Eerst te laag ferritinegehalte, daarna bleek de keuze uit maar liefst 1 dag en daarin 2 tijdsloten mij net niet uit te komen :') , vervolgens was het tropisch weer en werd de vrachtwagen te heet dus donaties afgezegd en ga zo maar door. Nu kan ik het net tussen kantoordag en vergadering inplannen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220061600
Mogge!
Wat een grauw weer buiten.
Hopelijk lukt het vandaag @Cat-astrophe

Vannacht goed geslapen en een stuk minder pijn dan gisteren, ik keur het goed
We have far more in common than that which devides us..
pi_220061871
Goedemorgen!

@vlindertje89 woeeeeeh! *G* ik duim dat alles rond komt!

Erg grauw buiten idd @Kaatje1 maar wel warm! Ik had korte mouwen en regenjas op de fiets, was genoeg O+

En ik wilde even vertellen dat de fysio me vandaag Bulgarian split squats heeft laten doen omdat hij dacht dat m'n 3 sets van 8x per been met 10 kg wel heftiger kon.

Nou mag ik ze 3x8 per been met 15 kg gaan doen _O_

Ik twijfel nog of we maar weer een ritje Decathlon doen of dat ik een abonnement ga nemen bij de Sportcity op 10 min van ons huis...
Thuis sporten is wel lekker maar fysio wil eigenlijk ook dat ik seated calf raises ga doen met 60 kg (zestig kilo?!) en dat ga ik sowieso niet aanschaffen voor thuis. _O-
pi_220061958
Even die oefeningen opgezocht _O_
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 09:48:29 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220061961
Misschien kun je bij een melkveehouderij helpen om kalven van de iglo's richting de groepshokken te dragen. :P

Hoef je niets voor aan te schaffen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 09:49:17 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220061968
Ok, misschien een overal :+
pi_220061979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen!

@:vlindertje89 woeeeeeh! *G* ik duim dat alles rond komt!

Erg grauw buiten idd @:Kaatje1 maar wel warm! Ik had korte mouwen en regenjas op de fiets, was genoeg O+

En ik wilde even vertellen dat de fysio me vandaag Bulgarian split squats heeft laten doen omdat hij dacht dat m'n 3 sets van 8x per been met 10 kg wel heftiger kon.

Nou mag ik ze 3x8 per been met 15 kg gaan doen _O_

Ik twijfel nog of we maar weer een ritje Decathlon doen of dat ik een abonnement ga nemen bij de Sportcity op 10 min van ons huis...
Thuis sporten is wel lekker maar fysio wil eigenlijk ook dat ik seated calf raises ga doen met 60 kg (zestig kilo?!) en dat ga ik sowieso niet aanschaffen voor thuis. _O-
Ga ook sporten bij het broekie van @Vanyel! *O*
Het is dat het a) voor mij best ver is voor sporten en b) mn huidige sportschool al duur genoeg is en ik nu nog op gunstige voorwaarden zit, en als ik weg zou gaan en terugkomen ik of stuk meer moet betalen met zelfde flexibiliteit of evenveel voor geen flexibiliteit (ik zit nu op een abonnement waar ik elke 4wk mn aantal PT credits per 4wk kan verhogen of verlagen, op de prijzen van een 52-weken-vast abonnement)
pi_220062168
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ga ook sporten bij het broekie van @:Vanyel! *O*
Het is dat het a) voor mij best ver is voor sporten en b) mn huidige sportschool al duur genoeg is en ik nu nog op gunstige voorwaarden zit, en als ik weg zou gaan en terugkomen ik of stuk meer moet betalen met zelfde flexibiliteit of evenveel voor geen flexibiliteit (ik zit nu op een abonnement waar ik elke 4wk mn aantal PT credits per 4wk kan verhogen of verlagen, op de prijzen van een 52-weken-vast abonnement)
Ik zit vooral met tijd en praktische haalbaarheid.

Op dit moment is mijn sportschema ongeveer:

Maandag krachttraining benen
Dinsdag survivalrun
Woensdag rust
Donderdag hardlopen
Vrijdag krachttraining benen
Zaterdag hardlopen
Zondag hardlopen

Voor de survivalrun en hardlopen moet ik al de deur uit, dus ik vind het wel fijn dat ik de krachttraining thuis kan doen, beetje tv kijken tussendoor en met B kletsen. En ik ben ook een beetje bang dat het in de avond keidruk gaat zijn in de sportschool.

Daarnaast val ik op langharige nerds en niet op sportschooljongens :@
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 februari 2026 @ 10:27:29 #93
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220062268
Groeten uit Breda. Dagje IT'en met onze Belgische IT-boer. Breda is daarom de centrale locatie. :+.
En ze hebben een kantoor in Breda.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220062377
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik zit vooral met tijd en praktische haalbaarheid.

Op dit moment is mijn sportschema ongeveer:

Dinsdag survivalrun
Woensdag rust
Donderdag hardlopen
Zaterdag hardlopen
Zondag hardlopen

Voor de survivalrun en hardlopen moet ik al de deur uit, dus ik vind het wel fijn dat ik de krachttraining thuis kan doen, beetje tv kijken tussendoor en met B kletsen. En ik ben ook een beetje bang dat het in de avond keidruk gaat zijn in de sportschool.

Daarnaast val ik op langharige nerds en niet op sportschooljongens :@
Pittig schema :o
Waarom eigenlijk alleen krachttraining benen en niet full body?
En anders eens een dagpas aanvragen voor de SportCity op maandag of donderdag en gaan op het tijdstip dat je normaal ook zou willen gaan? Dan kun je beetje idee krijgen hoe druk het is. Of met B op je rug de calf raises doen :P
pi_220062811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk niet dat dat de SportCity op 10 min van mijn huis is, dan maak je weinig kans op mijn broekie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220062833
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 10:12 schreef Tele6 het volgende:
Dinsdag survivalrun
Woensdag rust
Donderdag hardlopen
Zaterdag hardlopen
Zondag hardlopen
Waarom train je alleen je benen? Zou je juist met al dat geklauter van je niet ook je bovenlijf willen doen?

Ow dat vroeg al iemand :+
pi_220063003
Vriend is om 10.15 overleden. Eindelijk rust voor hem en wat gaan we hem missen. :'( Onze vriendin _O_

@vlindertje89 hoop ook dat alles rondom komt. *O*

@Vanyel heb je probs na update al in Google zoeken gegooid? Je zal niet de enige zijn?

Ik had me voor vdg afgemeld van werk. Kon het er ff niet bij hebben.
Fam is er nu, afwachten wat vriendin verder wil.
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 11:47:12 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220063028
Gecondoleerd @Blues en @golfer
pi_220063070
Ach, gecondoleerd @Blues en @golfer Wat is dat nog snel gegaan. Rust voor hem en voor zijn geliefden, maar wat een verdriet ook. Heel veel sterkte
pi_220063148
Gecondoleerd @Blues en @golfer 💐

Wat een verdriet…wat een opluchting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')