Die niet erg mooie weken hebben we al achter de rug.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:28 schreef sigme het volgende:
@:blues fijn dat eind van zijn lijden in zicht komt.
Hopelijk hebben hij en direct betrokkenen nog een paar mooie dagen/weken en kan het leven toch goed worden afgesloten.
Ik hoop dat jullie samen nog eventjes wat mooie tijd hebben. Als ik het goed begrijp zal dat niet zijn met zijn actieve bijdrage, maar na hem te hebben *zien* lijden hoop ik dat jullie hem nog even levend en in rust zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Die niet erg mooie weken hebben we al achter de rug.
Hij is nu in slaap gebracht en krijgt zo een catheter.
Hopen dat het nu maar snel voorbij is.
SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ook sporten bij het broekie van @Vanyel!quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen!
@:vlindertje89 woeeeeeh!ik duim dat alles rond komt!
Erg grauw buiten idd @:Kaatje1 maar wel warm! Ik had korte mouwen en regenjas op de fiets, was genoeg
En ik wilde even vertellen dat de fysio me vandaag Bulgarian split squats heeft laten doen omdat hij dacht dat m'n 3 sets van 8x per been met 10 kg wel heftiger kon.
Nou mag ik ze 3x8 per been met 15 kg gaan doen
Ik twijfel nog of we maar weer een ritje Decathlon doen of dat ik een abonnement ga nemen bij de Sportcity op 10 min van ons huis...
Thuis sporten is wel lekker maar fysio wil eigenlijk ook dat ik seated calf raises ga doen met 60 kg (zestig kilo?!) en dat ga ik sowieso niet aanschaffen voor thuis.
Ik zit vooral met tijd en praktische haalbaarheid.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ga ook sporten bij het broekie van @:Vanyel!![]()
Het is dat het a) voor mij best ver is voor sporten en b) mn huidige sportschool al duur genoeg is en ik nu nog op gunstige voorwaarden zit, en als ik weg zou gaan en terugkomen ik of stuk meer moet betalen met zelfde flexibiliteit of evenveel voor geen flexibiliteit (ik zit nu op een abonnement waar ik elke 4wk mn aantal PT credits per 4wk kan verhogen of verlagen, op de prijzen van een 52-weken-vast abonnement)
Pittig schemaquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zit vooral met tijd en praktische haalbaarheid.
Op dit moment is mijn sportschema ongeveer:
Maandag krachttraining benen
Dinsdag survivalrun
Woensdag rust
Donderdag hardlopen
Vrijdag krachttraining benen
Zaterdag hardlopen
Zondag hardlopen
Voor de survivalrun en hardlopen moet ik al de deur uit, dus ik vind het wel fijn dat ik de krachttraining thuis kan doen, beetje tv kijken tussendoor en met B kletsen. En ik ben ook een beetje bang dat het in de avond keidruk gaat zijn in de sportschool.
Daarnaast val ik op langharige nerds en niet op sportschooljongens
Ik denk niet dat dat de SportCity op 10 min van mijn huis is, dan maak je weinig kans op mijn broekie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik twijfel nog of we maar weer een ritje Decathlon doen of dat ik een abonnement ga nemen bij de Sportcity op 10 min van ons huis...
Waarom train je alleen je benen? Zou je juist met al dat geklauter van je niet ook je bovenlijf willen doen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:12 schreef Tele6 het volgende:
Maandag krachttraining benen
Dinsdag survivalrun
Woensdag rust
Donderdag hardlopen
Vrijdag krachttraining benen
Zaterdag hardlopen
Zondag hardlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |