Wat een spitsvondige woordspeling.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:45 schreef Klopkoek het volgende:
Erg jammer.
Had graag goud gezien voor Kok. Technisch een veel betere schaatser, met veel betere timing en geen wappie debiel. De beste schaatser van Nederland.
Jammer genoeg geen val voor Leerdom in de laatste bocht.
Morgen weer een ICE tweetje dan maar.
Ga eens gauw naar het Slechtste Olympische Spelen Ooit topic, als je je zo voelt!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:53 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog nooit een katerig gevoel gehad na een gouden medaille voor Nederland maar eens moet de eerste keer zijn blijkbaar.
Jutta moet haar plasje ook nog inleveren…quote:Op maandag 9 februari 2026 18:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat zou Jake allemaal slikken en spuiten?
hoi kleurgenootquote:Op maandag 9 februari 2026 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb weinig met Jake maar zijn reactie is wel erg mooi en puur,.
Divagedrag wordt niet heel erg gewaardeerd.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat je in Nederland vooral normaal moet doen.
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Toen Jake moest huilen moest ik zelf ook een traantje wegpinken 😳
Precies dit!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb weinig met Jake maar zijn reactie is wel erg mooi en puur,.
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Vreemd figuur ben je danquote:Op maandag 9 februari 2026 18:53 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog nooit een katerig gevoel gehad na een gouden medaille voor Nederland maar eens moet de eerste keer zijn blijkbaar.
Maar Leerdam presteerde niet op het OKT!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:47 schreef tizitl2 het volgende:
Afgetekend 1 en 2.
Kan het gezeur dat het OKT presteren onmogelijk zou maken ook weer in de kast. Een goede atleet kan meerdere pieken aan.
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:56 schreef RipCity het volgende:
Oh dacht dat die aziatische een ballenmeisje was ofzo
Tuitert ook!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef WAvanBuren het volgende:
“Wordt in 1 adem genoemd met Lindsey Vonn”![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |