Er gingen eerder al geruchten dat hij iets met Femke (Kok) zou hebben gehad, weet niet of dit klopt.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:11 schreef Tommeke het volgende:
Ik denk dat als je er een diagram van maakt, dat Nuis in het midden staat
Iemand uit die generatie vrouwelijke schaatssters, dus ja, dat zal wel kloppen.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er gingen eerder al geruchten dat hij iets met Femke (Kok) zou hebben gehad, weet niet of dit klopt.
Ik denk dat Kjeld Nuis toch wel een centrale rol zou kunnen vervullenquote:
welken dan?quote:Op maandag 9 februari 2026 10:54 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer dat na 20 jaar nog altijd dezelfde grammaticale fout in de TT staat.
Olympische is met kleine letter, alleen bij Olympische Spelen is het met hoofdletter (en aan het begin van de zin natuurlijkquote:
Drie jonge kinderen hebben en dan een scheve schaats rijdenquote:Op maandag 9 februari 2026 10:06 schreef Felagund het volgende:
Weet niet of dit ook telt, maar het schijnt dat Thijs en Jip (van de podcast in de Waaier, die nu ook een podcast doen over de Olympische Spelen) het met elkaar doen en dat het huwelijk van Thijs geklapt is:
https://showbiz.headliner(...)an-socialnieuws-1676
Ja met die vlaggendrager toch?quote:Op maandag 9 februari 2026 11:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoor wat geruchten over een langlaufster
Het is olUmpisch.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olympische is met kleine letter, alleen bij Olympische Spelen is het met hoofdletter (en aan het begin van de zin natuurlijk)
Dus olympische atleten, olympisch dorp, olympische neukroddels
Rob Kemps is een trendsetter. Wel minder kinderen meen ik maar toch.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Drie jonge kinderen hebben en dan een scheve schaats rijden
Volgens @heywoodu wel.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Vroeger waren er altijd verhalen van groothandelhoeveelheden condooms die mee naar de Spelen gingen. Zou dat nog steeds zo zijn?
Daar is wel eea over te vinden:quote:Op maandag 9 februari 2026 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er gingen eerder al geruchten dat hij iets met Femke (Kok) zou hebben gehad, weet niet of dit klopt.
Boh Jip.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:06 schreef Felagund het volgende:
Weet niet of dit ook telt, maar het schijnt dat Thijs en Jip (van de podcast in de Waaier, die nu ook een podcast doen over de Olympische Spelen) het met elkaar doen en dat het huwelijk van Thijs geklapt is:
Ik heb het toevallig vanmorgen gevraagd, ze gaat er nog naar op zoek. Die wil ik natuurlijk wel hebben (en uitdelen als het er genoeg zijn)quote:
Zou wel iets zijn voor een verkoop of veiling op Fok. Alles voor Dannyquote:Op maandag 9 februari 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig vanmorgen gevraagd, ze gaat er nog naar op zoek. Die wil ik natuurlijk wel hebben (en uitdelen als het er genoeg zijn)
Vreemdgaan is een keuzequote:Op maandag 9 februari 2026 11:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Rob Kemps is een trendsetter. Wel minder kinderen meen ik maar toch.
Ze is/was toch zo plat als een dubbeltje?quote:Op maandag 9 februari 2026 12:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jammer wel dat ze ook van die neptieten heeft.
Wel goede kont.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ze is/was toch zo plat als een dubbeltje?
Traditiequote:Op maandag 9 februari 2026 10:54 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer dat na 20 jaar nog altijd dezelfde grammaticale fout in de TT staat.
Ook enigszins sprake van tautologie en/of pleonasme in de TT, maar dat maakt het wat sappigerquote:
Daarnaast kan je het ook wel als een Prestatie omschrijven om een mede-olympiër te scoren, dus dan verdient het wel een hoofdletter.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ook enigszins sprake van tautologie en/of pleonasme in de TT, maar dat maakt het wat sappiger
Blijkbaar, vind ik altijd nog mooier dan van die overduidelijke siliconen bobbels. Maar haar keus natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ze is/was toch zo plat als een dubbeltje?
quote:Op maandag 9 februari 2026 13:41 schreef Montov het volgende:
Annette Gerritsen en Luca Doncic
[ afbeelding ]
Ze kan toch ook gewoon wat zijn aangekomen omdat ze niet meer aan extreme duursport doet?quote:Op maandag 9 februari 2026 14:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Blijkbaar, vind ik altijd nog mooier dan van die overduidelijke siliconen bobbels. Maar haar keus natuurlijk.
https://www.instagram.com/p/Cx7uIrIsCws/quote:Op maandag 9 februari 2026 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kan toch ook gewoon wat zijn aangekomen omdat ze niet meer aan extreme duursport doet?
De echte Annette blijft een schatje.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:41 schreef Montov het volgende:
Annette Gerritsen en Luca Doncic
[ afbeelding ]
"Je ziet het pas als je het doorhebt"quote:Op maandag 9 februari 2026 10:06 schreef Felagund het volgende:
Er is overduidelijk chemie tussen de twee ja, ook tijdens de podcast tijdens de Spelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als je erop let zie je het
https://www.instagram.com/reel/DMdl232iQ3q/
Met die Jip was toch ooit eerder wat….quote:Op maandag 9 februari 2026 10:06 schreef Felagund het volgende:
En dan iemand kiezen waar de eierstokken van beginnen te jeuken waardoor je op je 50e opnieuw met kids in de luiers zit :’) En dat voor een kutje. Man man man.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Drie jonge kinderen hebben en dan een scheve schaats rijden
Booooohquote:Op maandag 9 februari 2026 12:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jammer wel dat ze ook van die neptieten heeft.
Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Tuitert en een rucanor sportsok
Dat was een andere Jip?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met die Jip was toch ooit eerder wat….
Ja hier is geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wel respect voor 44 jarige met een vercrackt uiterlijk een 7+ vrouw van 29 veroveren, mag ook gezegd.
Hoezo vercrackt uiterlijk. Hij is gewoon 44 jr en fietst nog heel veelquote:Op maandag 9 februari 2026 22:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wel respect voor 44 jarige met een vercrackt uiterlijk een 7+ vrouw van 29 veroveren, mag ook gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |