Deze ook weerquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn wel toffe tricks om te zien ja.
Wel lullig voor Australië/Nieuw-Zeeland, waar dit ook de meest relevante sport isquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet niet of dat altijd overdag is. Maar in Peking was dit juist overdag met licht zag ik van de week nog bij een terugblik.
Klopt. Maar die hebben helaas een omroeporganisatie die maar een heel klein beetje ietsje pietsje minder macht dan de NBC.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel lullig voor Australië/Nieuw-Zeeland, waar dit ook de meest relevante sport is
Downer!!!quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:03 schreef Szura het volgende:
Ah dit is alleen een tijdkwalificatie voor de indeling
Nou, dat is niet aardig!quote:
Daarvoor gebruiken wij nog een eigen schriftje @Zipportalquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het jammer dat er niet in beeld staat hoeveel er zijn geweest/hoeveel er nog moeten. Dat miste ik bij het skiën ook.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Gaat iedereen nu sowieso door? Ik val net binnen
Leuk dat je meeleestquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:03 schreef Szura het volgende:
Ah dit is alleen een tijdkwalificatie voor de indeling
De laatste moet een liedje zingen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Gaat iedereen nu sowieso door? Ik val net binnen
Die mag met een rode lantaarn naar beneden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
De laatste moet een liedje zingen.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer moet onze Nederlander?
quote:
Vergelijkbaar met het kinderfietsjes rijden op de Zomerspelen?quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:16 schreef Montov het volgende:
Vanaf 13:45 de 8e finales. 8 heats met 4 deelnemers. Beste 2 gaan door.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer moet onze Nederlander?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |