Ik gok van niet, maar zo brengt ES hetquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar kwam die op z'n 30ste achter? Dat het wel handig was om daar op te trainen?
Snowboardcross is dan ook superieur.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:50 schreef Szura het volgende:
Gelukkig is het morgen snowboardcrossdag, veel beter dan dit
Zijn dit soort wedstrijden normaal overdag?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:51 schreef Redefine het volgende:
Je ziet aan de planning wel dat vooral in de VS veel naar het snowboarden wordt gekeken (en veel minder naar freestyle skiën), want altijd in de avond. En zelfs een dag eindigen met een kwalificatie, puur vanwege NBC.
Weet niet of dat altijd overdag is. Maar in Peking was dit juist overdag met licht zag ik van de week nog bij een terugblik.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn dit soort wedstrijden normaal overdag?
Ah okay. Ja het zal daar dan vast mee te maken hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet niet of dat altijd overdag is. Maar in Peking was dit juist overdag met licht zag ik van de week nog bij een terugblik.
Waarbij het hier ook niet zo'n probleem is. Bij het zwemmen is het wel schandalig dat de sporters doodleuk finales in de ochtend hebben omdat de NBC dat zo wil.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay. Ja het zal daar dan vast mee te maken hebben.
Zeker. Al weten we amper wat het echt waard is omdat daar helaas geen fatsoenlijke duiding aan wordt gegeven door de commentatoren. Ja wel goed benoemen wat de tricks zijn etc. Maar of dat dan 80 of 85 punten waard hoort te zijn moeten we dan maar gissen.quote:
Ja in die zin vind ik het ook lastig volgen. Gelukkig ziet het er vaak heel gaaf uit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al weten we amper wat het echt waard is omdat daar helaas geen fatsoenlijke duiding aan wordt gegeven door de commentatoren. Ja wel goed benoemen wat de tricks zijn etc. Maar of dat dan 80 of 85 punten waard hoort te zijn moeten we dan maar gissen.
Het zijn wel toffe tricks om te zien ja.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja in die zin vind ik het ook lastig volgen. Gelukkig ziet het er vaak heel gaaf uit.
Deze ook weerquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn wel toffe tricks om te zien ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |