quote:
Ik heb geen idee wat echt en nep is qua sneeuw maar voor het beeld maakt de sneeuw het wel mooier.quote:
Als het lucht valt is het meestal echte sneeuw.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat echt en nep is qua sneeuw maar voor het beeld maakt de sneeuw het wel mooier.
Er zijn voldoende mensen die daar aan twijfelen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als het lucht valt is het meestal echte sneeuw.
Daar heeft niemand wat aan! Het belangrijkste is de lach!quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:26 schreef raptorix het volgende:
Harde klapper:
https://x.com/nicmartinezva/status/2021545176435679463
Omdat ie zo hard traint.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:37 schreef Redefine het volgende:
Bij ES zijn de aan de hopium dat De Blois de eerste ronde overleeft.
Zijn zwakte was het openlaten van gaatjes waar de anderen door heen komen. Daar heeft die nu op getraind om de deur dicht te gooien. Kortom zullen er wel 450 crossers bij hem binnendoor gaan komen.quote:
Ik ga er vanuit dat zijn concurrenten er met de pet naar hebben gegooid afgelopen weken, dat wordt dus gewoon goud.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn zwakte was het openlaten van gaatjes waar de anderen door heen komen. Daar heeft die nu op getraind om de deur dicht te gooien. Kortom zullen er wel 450 crossers bij hem binnendoor gaan komen.
Ik verwacht dat die op weg naar goud zover voorligt dat die nog even aan Jacobellis kan laten zien hoe je kan showboaten, vallen en alsnog wint.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat zijn concurrenten er met de pet naar hebben gegooid afgelopen weken, dat wordt dus gewoon goud.
Daar kwam die op z'n 30ste achter? Dat het wel handig was om daar op te trainen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn zwakte was het openlaten van gaatjes waar de anderen door heen komen. Daar heeft die nu op getraind om de deur dicht te gooien. Kortom zullen er wel 450 crossers bij hem binnendoor gaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |