Netjesquote:Op zondag 8 februari 2026 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk 6.11
Tegen Eitrem, Dawson en Jilek hebben we toch niets in te brengen
Die zagen Vance en zijn snel weggegaan voordat er weer een pijnlijke foto zou komenquote:Op zondag 8 februari 2026 17:09 schreef MadMaster het volgende:
WA, Max en Amalia zitten al aan de bitterballen in het Holland huis…
Verwacht niet dat die de rondetijden vlak onder de 29.0 kan houden.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
Jutta gaat het doen jongens en meisjes, let op mijn woorden
Er zit veel te veel roest op Patrick, anders hadden we een kansje gehadquote:Op zondag 8 februari 2026 17:09 schreef Slobeend het volgende:
We zitten zo ver van de top op deze afstand.
En dat nog na een zilveren medaille vorig WK. Maar ja Snellink rijdt dit seizoen al helemaal achteruit.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:09 schreef Slobeend het volgende:
We zitten zo ver van de top op deze afstand.
quote:Op zondag 8 februari 2026 17:09 schreef Ericr het volgende:
Diploma wordt lastig. Wel verwacht verder. 5000m is troep tegenwoordig voor Team NL.
Discalculis Ducrotis, erg besmettelijk bij de NOS.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:10 schreef Szura het volgende:
NOS gaat helemaal op het orgel als hij een paar honderdste per ronde sneller gaat en hij net in de tiende eronder zit (.X8 vs. .X2 ofzo)
Chris is 28.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Huzinga is nog jong en talentvol. 2034 is zijn kans
Ik gok dat die bij Ghiotto komt.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:11 schreef wimderon het volgende:
Ik wil een BOEM BOEM BOEM horen deze rit.
Dan kan die nog drie Spelen mee a la Bergsmaquote:
Akkoord.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze mogen Anema en Orie wel meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |