Eerlijk is eerlijk, dat zou wel tof zijn, steeds ietwat belachelijk gemaakt en dan pakt uitgerekend hij de medaille.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet eeuwig talent maar een ereplaats scoren
Dat wordt een keurige 6:14quote:Op zondag 8 februari 2026 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet eeuwig talent maar een ereplaats scoren
Ik denk 6.11quote:
Vooral heel onsympathiek. Steeds anderen onder bus smijten terwijl hij zelf mokerkut presteertquote:Op zondag 8 februari 2026 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat zou wel tof zijn, steeds ietwat belachelijk gemaakt en dan pakt uitgerekend hij de medaille.
Ja ik baal een beetje dat ik mijn werklaptop niet ook mee heb genomenquote:Op zondag 8 februari 2026 16:53 schreef vaarsuvius het volgende:
je moet altijd wat extra laptops achter houden in reserve , Fok werkt prima op dat i3tje uit 2019 en dan kijk je op je nieuwe
Of ergens een HDMI kabeltje op de kop tikken. Dat werkt altijd.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik baal een beetje dat ik mijn werklaptop niet ook mee heb genomen
En gisteren werkte het, dus ik heb mijn vader - die vandaag vertrokken is deze kant op - niet gevraagd om hem even op te halen, want ja, het werkte prima
Maar goed, het zij zo.
Edge is ook wel erom vragen.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Wat is technologie soms toch kut. Gisteren de 3km op mijn laptop via KPN gekeken, tabblad in Edge naar de Chromecast gestuurd zodat ik het op de TV kon zien, werkte prima. Nu, precies hetzelfde...doet het niet
Kijken op de laptop werkt gelukkig, maar dan kun je natuurlijk niet lekker FOK!ken ondertussen, helaas.
Maar herken het wel, casten is leuk als het werkt maar levert wel vaak problemen op.quote:
In Heerenveen wel.quote:
Casten via mobiel naar chromecast is overwegend best stabiel. Via een browser begin ik er niet eens aan.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar herken het wel, casten is leuk als het werkt maar levert wel vaak problemen op.
Daar wil je niet achter rijdenquote:
Godverdomme.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas voor hem rijden ze op ijs.
Broekje gaat zo uit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |