Die moet zich sparen voor morgen voor het interview met Joeta!quote:
Bert is ziek en draait sowieso minder uren.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat Bert even op non actief is gezet ( hoop ik dan maar)
Je kruistocht tegen Bert is een tikje vermoeiend.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat Bert even op non actief is gezet ( hoop ik dan maar)
Had ie maar geen rus moeten worden bij zijn geboortequote:
Zo klinkt het ook echtquote:Op zondag 8 februari 2026 16:46 schreef wimderon het volgende:
Stijn heeft nog een paar bloedzakken apart gehouden zo te horen.
quote:Op zondag 8 februari 2026 16:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet zich sparen voor morgen voor het interview met Joeta!
S10!quote:Op zondag 8 februari 2026 16:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb genoeg gehoord, Stijn gaat de 10 winnen
Dan komen de mannen er wel erg makkelijk van af.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het om de dag gaan doen. Dalebout
Het was niksquote:Op zondag 8 februari 2026 16:47 schreef Szura het volgende:
Vraag Erben eens gauw naar Bosker, nutteloze Henry
Altijd tegen jou!quote:Op zondag 8 februari 2026 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Wat is technologie soms toch kut. Gisteren de 3km op mijn laptop via KPN gekeken, tabblad in Edge naar de Chromecast gestuurd zodat ik het op de TV kon zien, werkte prima. Nu, precies hetzelfde...doet het niet
Kijken op de laptop werkt gelukkig, maar dan kun je natuurlijk niet lekker FOK!ken ondertussen, helaas.
"Het was helemaal niks", vulde Tuitert al aanquote:Op zondag 8 februari 2026 16:47 schreef Szura het volgende:
Vraag Erben eens gauw naar Bosker, nutteloze Henry
Ik kijk ook op de laptop.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Wat is technologie soms toch kut. Gisteren de 3km op mijn laptop via KPN gekeken, tabblad in Edge naar de Chromecast gestuurd zodat ik het op de TV kon zien, werkte prima. Nu, precies hetzelfde...doet het niet
Kijken op de laptop werkt gelukkig, maar dan kun je natuurlijk niet lekker FOK!ken ondertussen, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |